Ga naar inhoud

Blauwe plekken en roodheid na wissel in januari 2019


Lalena

Aanbevolen berichten

Dag iedereen,

 

sinds enkele weken heb ik aan de onderkant van mijn linkerborst blauwe plekken en roodheid. Soms verdwijnen de blauwe plekken een beetje, maar de roodheid blijft. Precies zeer kleine onderhuidse bloeduitstortingen. Is geen prettig gevoel maar verder heb ik geen pijn. Ik heb in januari 2019 een wissel laten doen. Iemand zoiets al eens voorgehad? Heb al contact opgenomen met de PC, ik moet een MRI laten nemen en nadien terug contact opnemen.

 

Ik heb foto's in een map bij complicaties gezet.

 

Mvg

 

Lalena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lalena, wat vervelend dat je dit nu al een paar weken hebt. Ik herken het niet dus kan je wat dat betreft niet helpen helaas. Heeft de pc gezegd wat er op een MRI te zien zou kunnen zijn? Het lijkt haast wel een allergische reactie ofzo. Ben benieuwd of iemand het herkent of wat er uit het onderzoek komt.

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Lalena zei:

Dag iedereen,

 

sinds enkele weken heb ik aan de onderkant van mijn linkerborst blauwe plekken en roodheid. Soms verdwijnen de blauwe plekken een beetje, maar de roodheid blijft. Precies zeer kleine onderhuidse bloeduitstortingen. Is geen prettig gevoel maar verder heb ik geen pijn. Ik heb in januari 2019 een wissel laten doen. Iemand zoiets al eens voorgehad? Heb al contact opgenomen met de PC, ik moet een MRI laten nemen en nadien terug contact opnemen.

 

Ik heb foto's in een map bij complicaties gezet.

 

Mvg

 

Lalena

Hoi hoi

Ik heb even zitten terug kijken naar wat je in het verleden gepost hebt, en zie dat je daar destijds helemaal geen reactie gehad hebt helaas. 
Na het zien van je foto's, vraag ik me af of dit de borst is die alleen vergroot is bij de eerste operatie, of dat dat de borst is met het litteken, waar je het destijds over had. 
Weet je toevallig welk merk implantaten je in je borsten gekregen hebt en wat je in het verleden voor implantaten gehad hebt?

Als ik je foto's bekijk, zie ik niets dat ik herken van andere meiden van de afgelopen 9 jaar dat ik hier rondloop, helaas.. Ik ben dus eigenlijk ook wel erg benieuwd wat er uit de MRI gaat komen.. Zou je ons op de hoogte willen houden? Mogelijk kunnen we daar dan naderhand weer anderen mee helpen..

Bij welke pc ben je geweest in januari vorig jaar en ben je bij hem/haar nu ook terug gegaan voor je probleem?

Sorry dat ik geen idee heb wat het zou kunnen zijn, maar als je ons op de hoogte wilt houden, zou ik dat wel heel fijn vinden!

Succes meid!
xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-9-2020 om 20:59, best_boobie zei:

Hoi hoi

Ik heb even zitten terug kijken naar wat je in het verleden gepost hebt, en zie dat je daar destijds helemaal geen reactie gehad hebt helaas. 
Na het zien van je foto's, vraag ik me af of dit de borst is die alleen vergroot is bij de eerste operatie, of dat dat de borst is met het litteken, waar je het destijds over had. 
Weet je toevallig welk merk implantaten je in je borsten gekregen hebt en wat je in het verleden voor implantaten gehad hebt?

Als ik je foto's bekijk, zie ik niets dat ik herken van andere meiden van de afgelopen 9 jaar dat ik hier rondloop, helaas.. Ik ben dus eigenlijk ook wel erg benieuwd wat er uit de MRI gaat komen.. Zou je ons op de hoogte willen houden? Mogelijk kunnen we daar dan naderhand weer anderen mee helpen..

Bij welke pc ben je geweest in januari vorig jaar en ben je bij hem/haar nu ook terug gegaan voor je probleem?

Sorry dat ik geen idee heb wat het zou kunnen zijn, maar als je ons op de hoogte wilt houden, zou ik dat wel heel fijn vinden!

Succes meid!
xx BB

Hey BB, bedankt al voor je bericht en steun!

 

Om op je vraag terug te komen, dit is inderdaad de borst waar het litteken was van de verkleining. Ik ben in januari bij Verdonck geweest, deze heeft Motiva implantaten geplaatst (het juiste type ligt ergens ver weg tussen mijn papieren). Dr Verdonck heeft mij dus ook aangeraden om een echo te laten nemen (ik sprak in mijn vorig bericht over een MRI, maar ik was dus verkeerd, sorry). Ik ga dus eerst terug bij hem voor dit probleem.

 

Bij de wissel in januari 2019 heeft Dr Verdonck ook weefsel en gestold bloed weggenomen uit de pocket van die borst met litteken.  Dit werd opgestuurd voor verder onderzoek maar was allemaal negatief. Mijn eerste PC was blijkbaar niet zo'n goede (15 jaar geleden), Verdonck had dit opgelost, tot nu dan.. Hopelijk heeft dit daar allemaal niets mee te maken.

Ik hoop dat het snel in orde is!

 

Vrijdag ga ik voor mijn echo, dan weet ik meer..

 

Groetjes

 

Lalena

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.