Ga naar inhoud

Info borstvergroting of borstlifting met implantaten


Aanbevolen berichten

Ik ben tijdje geleden op consultatie geweest bij pc Dr. Depuydt toen was er enkel sprake van een borstvergroting. 1 september ben ik op consultatie geweest bij pc Dr. Verdonck maar daar kreeg ik te horen dat een borstvergroting niet mogelijk is maar dat er een borstlifting met implantaten dient te gebeuren. Ik heb enkele foto’s toegevoegd hoe mijn borsten er nu uitzien. Weet er iemand uit ervaring wat mogelijk is of gelijkaardige borsten voor de operatie en met welke operatie (borstvergroting of borstlifting met implantaten)? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag bij dr Depuydt geweest voor 2e opinie en heb te horen gekregen dat een borstlifting niet nodig is. Zeer tevreden. Er is ook een simulatie gemaakt via programma en nu is het eigenlijk nog de juiste hoeveelheid te kiezen. Ik twijfel tussen 515cc of 565cc. En dan kan ik beginnen uitkijken naar de volgende stap. Dr ging de simulatie nog doorsturen zodat ik het samen met mijn man thuis nog een kon bekijken om de beslissing te maken. Maar de uitvoerende dokter zal dr Depuydt worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kelly78  
Ik vind je borsten geen echte hang borsten . Vond mijn voor situatie stuk “ hangeriger”. 
maar fijn  dat je geen borstlift hoeft te ondergaan .
het is toch weer een ander herstel . 

Ik neem aan dat ze bij jou dual plane gaan zetten en dat geeft al een beetje het liftende effect . Maar ik denk dat het verschil wel klein is 50cc . De meeste hier zouden zeggen , neem de grootste 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan

Zelf ben ik ook heel erg benieuwd. Juist een beetje bang om de verkeerde beslissing te nemen van volume. Maar als je zegt dat 50cc niet zoveel verschil is, moet ik er misschien niet zo bang voor hebben. Maar ik zodra de beslissing er is hou ik je op de hoogte en kan de datum voor de operatie worden vastgelegd. Maar er is niet zo een lange periode om te wachten tot de operatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan 

Inderdaad scheelt niet zoveel, maar ik heb zo meer in gedachte van volume zoals uw borsten. Vind ik mooi, echt een volle boezem maar ook niet overdreven. Daar ik een slappe c heb. Heb ik een simulatie gevraagd met 475cc om daarvan het resultaat eens te zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai @Kelly78

Jouw voorsituatie lijkt wel wat op de mijne. Ik heb 2 jaar geleden een bv gehad 420 cc HP dual plane. De arts had toen al meer geadviseerd maar ik schrok van het aantal cc en ging toen voor 420 cc.
Mijn borsten staan nog best ver uit elkaar en had bredere protheses moeten kiezen. 
inmiddels +/- 8 kg afgevallen en nu heb ik rimpels aan de binnenkant van mijn linker borst. 
tijd voor een wissel nu! Ik ga nu voor 625cc HP Motiva round. Klinkt heel groot maar ik denk dat dit heel mooi wordt, je zou nu ook niet zeggen dat er 420 cc in zit😉

ik ben trouwens 1,66 en 61 kg, ik weet niet wat jouw lengte/gewicht is? 
als je wilt kijken in mijn album laat het even weten! 
 

groetjes Marissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Kelly78 zei:

@Mvd123

Bedankt hiervoor.

Ik ben eventjes gaan kijken, maar voor mezelf  zou ik toch liever wat meer willen. Dus nu weet ik dat ik zeker meer dan 420cc moet kiezen. Alvast bedankt. 

Daarom ga ik ook voor 625 cc. Soms is het fijn om bij iemand te kijken en ook om te weten dat het bij iedereen anders uitvalt😉

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.