Ga naar inhoud

Kenna : 6 november 2020 : Dr. Rooijens : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Lieve allemaal,

 

Mijn naam is Sabine en ik ben 26 jaar. Na jarenlang ontevredenheid over mijn borsten heb ik eindelijk de stap durven zetten naar een borstvergroting. Na héél lang moed verzamelen had ik dan eindelijk mijn eerste afspraak met een PC; van der Weij bij Boerhaave, maar ik stond daar al erg snel weer buiten de deur. Ik ben namelijk allergisch voor Propofol (dit is het gangbare narcose middel), maar dat is het enige middel waar zij mee werken. Met een brok in mijn keel ben ik de deur uitgelopen. Ik dacht oké, dit was het dan. Nu kan ik niet geopereerd worden en zal ik altijd met deze lelijke borsten rond moeten lopen. Gelukkig heb ik een hele lieve vriend die mij direct aanzette om andere klinieken te contacten met de vraag of zij andere narcose middelen gebruiken en ja hoor, Bergman Clinics deed dat! Ik was super blij aangezien dit een hele bekende naam is, dus ik dacht dat zit wel goed :)

 

Ik heb een consult gehad bij Sander Beekmans in Haarlem. Hij heeft mij aangeraden om voor dual plane te gaan met ronde protheses van Mentor (ik mis erg veel volume bovenin), 275cc. Ik heb nu een klein beetje hangende borsten en cup B. Ik zou dan uitkomen op een (grote) D cup, helemaal prima. Alleen een operatie datum inplannen bij Beekmans ging voorlopig nog niet gebeuren, aangezien hij helemaal vol zat gepland en de consulente kon nog niet voor vanaf januari de planning inzien. Ik vind het absoluut niet erg om te wachten op een operatie, maar ik zit helaas wel met mijn werk waar ik rekening mee moet houden en het op tijd aan moet geven.. Voor mij was de eerst beschikbare maand november, en anders zou het ergens volgend jaar worden.

 

Goed, volgend 'probleem'; op de website van Bergman Clinics werd veel gesproken over de 3D scan waar ik heel erg naar uitkeek, maar in Haarlem konden ze dat niet doen bleek tijdens mijn consult. Daarop heb ik in Amsterdam een afspraak gemaakt met Patrick Rooijens, die zou voor mij de 3D scan maken. Ik heb het idee dat die scan net dat beetje meer helpt met de juiste keuze maken en ik maakte me erg veel zorgen over wat ik precies kon verwachten. Zo gezegd zo gedaan, 3D scan laten maken door Patrick Rooijens. Mijn consulente vertelde mij dat deze PC nog wel ruimte had om te opereren in onder andere november, dus als het goed voelde bij hem kon ik ook bij hem mijn operatie inplannen. Ik heb dus alleen mijn 3D scan bij hem gehad en nooit mijn consult, maar hij heeft gelezen wat Sander Beekmans heeft genoteerd tijdens ons consult en goed prima, dat is wat wij hadden besproken en dat is wat er gaat gebeuren.

 

Mooi, operatie datum: 6 november. Super spannend! Ik kijk er ontzetten naar uit, maar ik vind het ook heel eng allemaal. Mijn grootste onzekerheid op dit moment is mijn PC, aangezien ik op Google vrij weinig over hem kan vinden (geen reviews). Ik ben gisteren gestuit op dit forum en dacht, mooi! Kan ik eindelijk ervaringen lezen met deze PC! maar helaas kon ik alleen maar berichten van rond 2016 vinden van mensen die door hem zouden worden geopereerd, maar daarna nooit meer iets van zich hebben laten horen of nog online zijn geweest.

 

Nu is mijn brandende vraag hier; zijn hier mensen die een borstvergroting hebben laten uitvoeren door Patrick Rooijens? Wat is het resultaat, ben je hier tevreden over?

 

Hartstikke bedankt voor het lezen van dit hele lange verhaal! 😳

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom @Kenna

 

Wat goed dat je de stap hebt gezet em dat er een kliniek is die je kan helpen

Ik kan je helaas niks zeggen over ervaring of je pc want ik word morgen geopereerd maar snap zeker dat je het dood eng vind maar super knap dat je de stap hebt genomen 🙂 

 

Heel veel kletsplezier hier 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Petra84 zei:

Welkom @Kenna

 

Wat goed dat je de stap hebt gezet em dat er een kliniek is die je kan helpen

Ik kan je helaas niks zeggen over ervaring of je pc want ik word morgen geopereerd maar snap zeker dat je het dood eng vind maar super knap dat je de stap hebt genomen 🙂 

 

Heel veel kletsplezier hier 

 

 

Dankjewel voor je lieve antwoord! Wat spannend ook, heel veel succes morgen! 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Kenna zei:

Lieve allemaal,

 

Mijn naam is Sabine en ik ben 26 jaar. Na jarenlang ontevredenheid over mijn borsten heb ik eindelijk de stap durven zetten naar een borstvergroting. Na héél lang moed verzamelen had ik dan eindelijk mijn eerste afspraak met een PC; van der Weij bij Boerhaave, maar ik stond daar al erg snel weer buiten de deur. Ik ben namelijk allergisch voor Propofol (dit is het gangbare narcose middel), maar dat is het enige middel waar zij mee werken. Met een brok in mijn keel ben ik de deur uitgelopen. Ik dacht oké, dit was het dan. Nu kan ik niet geopereerd worden en zal ik altijd met deze lelijke borsten rond moeten lopen. Gelukkig heb ik een hele lieve vriend die mij direct aanzette om andere klinieken te contacten met de vraag of zij andere narcose middelen gebruiken en ja hoor, Bergman Clinics deed dat! Ik was super blij aangezien dit een hele bekende naam is, dus ik dacht dat zit wel goed :)

 

Ik heb een consult gehad bij Sander Beekmans in Haarlem. Hij heeft mij aangeraden om voor dual plane te gaan met ronde protheses van Mentor (ik mis erg veel volume bovenin), 275cc. Ik heb nu een klein beetje hangende borsten en cup B. Ik zou dan uitkomen op een (grote) D cup, helemaal prima. Alleen een operatie datum inplannen bij Beekmans ging voorlopig nog niet gebeuren, aangezien hij helemaal vol zat gepland en de consulente kon nog niet voor vanaf januari de planning inzien. Ik vind het absoluut niet erg om te wachten op een operatie, maar ik zit helaas wel met mijn werk waar ik rekening mee moet houden en het op tijd aan moet geven.. Voor mij was de eerst beschikbare maand november, en anders zou het ergens volgend jaar worden.

 

Goed, volgend 'probleem'; op de website van Bergman Clinics werd veel gesproken over de 3D scan waar ik heel erg naar uitkeek, maar in Haarlem konden ze dat niet doen bleek tijdens mijn consult. Daarop heb ik in Amsterdam een afspraak gemaakt met Patrick Rooijens, die zou voor mij de 3D scan maken. Ik heb het idee dat die scan net dat beetje meer helpt met de juiste keuze maken en ik maakte me erg veel zorgen over wat ik precies kon verwachten. Zo gezegd zo gedaan, 3D scan laten maken door Patrick Rooijens. Mijn consulente vertelde mij dat deze PC nog wel ruimte had om te opereren in onder andere november, dus als het goed voelde bij hem kon ik ook bij hem mijn operatie inplannen. Ik heb dus alleen mijn 3D scan bij hem gehad en nooit mijn consult, maar hij heeft gelezen wat Sander Beekmans heeft genoteerd tijdens ons consult en goed prima, dat is wat wij hadden besproken en dat is wat er gaat gebeuren.

 

Mooi, operatie datum: 6 november. Super spannend! Ik kijk er ontzetten naar uit, maar ik vind het ook heel eng allemaal. Mijn grootste onzekerheid op dit moment is mijn PC, aangezien ik op Google vrij weinig over hem kan vinden (geen reviews). Ik ben gisteren gestuit op dit forum en dacht, mooi! Kan ik eindelijk ervaringen lezen met deze PC! maar helaas kon ik alleen maar berichten van rond 2016 vinden van mensen die door hem zouden worden geopereerd, maar daarna nooit meer iets van zich hebben laten horen of nog online zijn geweest.

 

Nu is mijn brandende vraag hier; zijn hier mensen die een borstvergroting hebben laten uitvoeren door Patrick Rooijens? Wat is het resultaat, ben je hier tevreden over?

 

Hartstikke bedankt voor het lezen van dit hele lange verhaal! 😳


Welkom op het forum! Ik heb geen ervaring met deze PC maar hoop wel voor je dat er iemand is die dat wel heeft. In ieder geval zou ik doen waar je je het prettigst bij voelt en bij twijfel niet doen. Heeft Patrick Rooijens zijn eigen advies niet gegeven? Ik ben ook bij 2 artsen geweest en ze adviseerden beide net iets anders. Misschien kun je bij hem nog een keer een consult krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Danh zei:


Welkom op het forum! Ik heb geen ervaring met deze PC maar hoop wel voor je dat er iemand is die dat wel heeft. In ieder geval zou ik doen waar je je het prettigst bij voelt en bij twijfel niet doen. Heeft Patrick Rooijens zijn eigen advies niet gegeven? Ik ben ook bij 2 artsen geweest en ze adviseerden beide net iets anders. Misschien kun je bij hem nog een keer een consult krijgen?

 

Dankjewel voor je antwoord! Nee hij heeft mij niet zijn eigen advies gegeven, het was ook geen consult. Ik vind dat op zich ook niet zo erg, aangezien ik denk dat wat er voor mij gekozen is door Sander Beekmans voor mijn lichaam wel een goede keuze is. Patrick Rooijens heeft de samenvatting van mijn consult met Sander Beekmans hardop doorgelezen en eigenlijk was het zo van oké prima, gaan we doen. De 3D scan zag er ook goed uit zei hij.

 

Nog een consult bij Patrick Rooijens heb ik ook over na zitten denken, misschien dat ik dat nog wel ga doen maar dat zou niet de onzekerheid wegnemen die ik nu heb haha. Weet ook niet zo goed wat daar dan nog meer uit zou kunnen komen zeg maar. Pff ik zie door de bomen het bos niet meer, ik wist niet dat dit zo een grote verwarrende wereld zou zijn waarin ik terecht zou komen 😪

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-9-2020 om 19:04, Kenna zei:

 

Dankjewel voor je antwoord! Nee hij heeft mij niet zijn eigen advies gegeven, het was ook geen consult. Ik vind dat op zich ook niet zo erg, aangezien ik denk dat wat er voor mij gekozen is door Sander Beekmans voor mijn lichaam wel een goede keuze is. Patrick Rooijens heeft de samenvatting van mijn consult met Sander Beekmans hardop doorgelezen en eigenlijk was het zo van oké prima, gaan we doen. De 3D scan zag er ook goed uit zei hij.

 

Nog een consult bij Patrick Rooijens heb ik ook over na zitten denken, misschien dat ik dat nog wel ga doen maar dat zou niet de onzekerheid wegnemen die ik nu heb haha. Weet ook niet zo goed wat daar dan nog meer uit zou kunnen komen zeg maar. Pff ik zie door de bomen het bos niet meer, ik wist niet dat dit zo een grote verwarrende wereld zou zijn waarin ik terecht zou komen 😪


Ja het is ook heel verwarrend allemaal. Uiteindelijk maak je de goede beslissing! Is er niet nog een andere kliniek waarbij ze met een ander narcose middel werken? Of maakt dit het voor jou alleen maar lastiger om te kiezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-9-2020 om 09:06, Danh zei:


Ja het is ook heel verwarrend allemaal. Uiteindelijk maak je de goede beslissing! Is er niet nog een andere kliniek waarbij ze met een ander narcose middel werken? Of maakt dit het voor jou alleen maar lastiger om te kiezen?

 

Ja ik heb ook gedacht om bij andere klinieken te gaan kijken, maar inderdaad dit zal het alleen nog maar lastiger maken ben ik bang haha, weer die bomen zeg maar 😅 Ik kan inderdaad ook vrij weinig over hem vinden op internet, maar ja dan denk ik; er is dus ook niet veel slechts over hem te zeggen.

 

Ik ga in ieder geval nog voor een echt consult met hem heb ik besloten, kijken of daar misschien zelfs iets anders uit komt qua cc's, wie weet. En ik ga hem ook vragen om foto's van zijn werk te laten zien, aangezien die niet op de website van Bergman staan (die waren er van Sander Beekmans trouwens ook niet). En dan zal ik ook snel genoeg weten of ik me er goed bij voel of niet.

 

Ik ben in ieder geval echt super blij met dit forum, want ik ga nu op van alles letten wat ik normaal dus niet had geweten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Kleine update, vandaag heb ik nog een consult met dokter Rooijens gehad. De eerste keer met hem was niet echt een consult, hij heeft alleen bij mij de 3D scan gemaakt en de plannen van Sander Beekmans even doorgelezen voor welke implantaten we zouden gaan enz.

 

Ik was nog wat onzeker over deze PC, aangezien ik dus nooit met hem het gesprek heb gehad over hoe het eruit zal gaan zien en ook heb ik van hem nooit de 'bevestiging' gehad dat we beide hetzelfde idee hebben van wat het eindresultaat zou moeten worden. Ik had 21 vragen om hem mee te overvallen haha, en ik ben zo blij dat ik weer terug ben gegaan. Ik ben helemaal gerustgesteld nu! Ik kan niet wachten op mijn operatie.

 

de PC vertelde dat ik geen borstband zou hoeven dragen (ze worden dual plane gezet), omdat de protheses al direct op de goede plek worden geplaatst. Ik vond het apart dat ik geen borstband hoef te dragen, aangezien ik hier vaak over dual plane gesproken zie worden in combinatie met de borstband. Maar goed, ik zie hier allemaal verschillende methodes voorbij komen en ik neem aan dat elke PC zijn eigen werkwijze heeft, dus dat zal wel goed zitten.

 

Ik ben wel nog een beetje nerveus over één aspect van het eindresultaat, en dat is de plek van mijn tepels. Ze zitten bij mij wat aan de onderkant van mijn borsten, en ik ben bang dat als de implantaten erin zitten mijn tepels zegmaar naar beneden gaan wijzen, in plaats van dat ze wat omhoog komen te staan. Ik ben zegmaar bang dat de implantaten de lage positie van mijn tepels optisch 'versterken', maar misschien met hier nog een beetje rondneuzen in de albums word ik daar ook nog gerust over gesteld.

 

12 Oktober heb ik mijn telefonisch consult met de anesthesioloog, het wordt allemaal wel heel echt nu haha 😅

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te horen dat je nog een consult hebt ingepland met je PC. Komt inderdaad wel dichtbij nu, leuk! :) mijne zijn ook dual plane geplaatst en ik hoef ook geen borstband te dragen. Ze zakken eigenlijk gewoon vanzelf, maar dat heeft gewoon tijd nodig! Maar iedere kliniek en pc heeft andere adviezen, dus de een moet het wel en de ander niet.. maar daar zou ik je geen zorgen om maken.

 

Succes alvast met de voorbereidingen en het aftellen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Wat goed dat je nog een keer langs bent gegaan bij de nieuwe PC om het er nog een keer over te hebben. Mijn allereerste consult was bij Beekmans en kreeg daar toch niet zo'n goed gevoel bij achteraf. Daarna ben ik bij Dr. Zaal geweest bij Velthuis en die raadde ook iets heel anders aan qua implantaat grootte. Dus mijn vertrouwen is iets wat beschadigd bij hem. Doordat Dr. Zaal ook wel echt aangaf dat wat hij aanraadde niet mooi zou zijn geworden. Daarom ben ik blij dat je het nog eens besproken hebt met een andere PC en als hij ermee akkoord gaat dan ben ik ervan overtuigd dat je prachtige borsten zal krijgen.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@GlitterMermaid Ja precies, hij was heel overtuigd dat dit de juiste maat was; niet groter en niet kleiner. Toen dacht ik ook oké, dat zal wel goed zitten dan haha.

 

Wat vervelend dat je geen goed gevoel had bij dokter Beekmans, waar lag dat precies aan? Mijn eerste consult is ook bij hem geweest en dat voelde eigenlijk best goed. Ik had toen alleen helaas nog bijna geen onderzoek gedaan, dus ik had ook geen vragen. Het gesprek kwam eigenlijk alleen van zijn kant dus 😅 

 

Wel heel fijn dat je daarna een PC hebt gevonden waar je je helemaal goed bij voelt, dat is belangrijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/10/2020 at 1:15 PM, Kenna said:

@GlitterMermaid Ja precies, hij was heel overtuigd dat dit de juiste maat was; niet groter en niet kleiner. Toen dacht ik ook oké, dat zal wel goed zitten dan haha.

 

Wat vervelend dat je geen goed gevoel had bij dokter Beekmans, waar lag dat precies aan? Mijn eerste consult is ook bij hem geweest en dat voelde eigenlijk best goed. Ik had toen alleen helaas nog bijna geen onderzoek gedaan, dus ik had ook geen vragen. Het gesprek kwam eigenlijk alleen van zijn kant dus 😅 

 

Wel heel fijn dat je daarna een PC hebt gevonden waar je je helemaal goed bij voelt, dat is belangrijk!

 

Het gesprek zelf vond ik wel prettig, we hadden een leuk gesprek en konden lachen. Ik vond alleen dat vanuit hem toch wat weinig info kwam over hoe nou mijn borsten eruit zouden komen zien en waarom bij voor een bepaalde hoeveelheid CC zou gaan. Ook bleek achteraf dat hij foute informatie gaf waardoor ik een verkeerde keuze zou gemaakt hebben. (Met verkeerd bedoel ik, niet wat ik voor ogen had.)

 

Dr. Zaal was zo ontzettend uitgebreid en vertelde precies waarom ze wat koos dat ik achteraf helemaal denk van Dr. Beekmans gaf zo weinig advies... Het was vooral gewoon passen en kijk maar waar jij je goed bij voelt. Maar niks bespreken over de breedte van het prothese of de projectie....

 

Ik had gewoon geen goed beeld van hoe mijn borsten eruit zouden komen te zien bij Dr. Beekmans en daar voelde ik mij niet prettig bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, GlitterMermaid zei:

 

Het gesprek zelf vond ik wel prettig, we hadden een leuk gesprek en konden lachen. Ik vond alleen dat vanuit hem toch wat weinig info kwam over hoe nou mijn borsten eruit zouden komen zien en waarom bij voor een bepaalde hoeveelheid CC zou gaan. Ook bleek achteraf dat hij foute informatie gaf waardoor ik een verkeerde keuze zou gemaakt hebben. (Met verkeerd bedoel ik, niet wat ik voor ogen had.)

 

Dr. Zaal was zo ontzettend uitgebreid en vertelde precies waarom ze wat koos dat ik achteraf helemaal denk van Dr. Beekmans gaf zo weinig advies... Het was vooral gewoon passen en kijk maar waar jij je goed bij voelt. Maar niks bespreken over de breedte van het prothese of de projectie....

 

Ik had gewoon geen goed beeld van hoe mijn borsten eruit zouden komen te zien bij Dr. Beekmans en daar voelde ik mij niet prettig bij.

@GlitterMermaid

Ja ik moet zeggen, ik begrijp helemaal wat je bedoelt! Bij mij was het het standaard praatje van risico's en verder inderdaad heeft hij mijn borsten bekeken en gezegd nou, ik denk dat dit of dat bij jou past. Van daaruit de pasprotheses en toen heb ik een beslissing gemaakt over het aantal cc's. Van daaruit heeft hij besloten welk type het zou worden. Bij mij is inderdaad ook nooit iets verteld over breedte, projectie, enzovoort.

 

Ik denk dat het ook verschilt per persoon, hoe je er in staat. Ik wil heel graag heel veel info weten over de (na)zorg, complicaties, gezondheid enzovoort, maar qua resultaat van de operatie vertrouw ik op de PC. Ik heb zelf namelijk ook niet een duidelijk beeld van hoe ik wil dat het eruit gaat zien. Het aller belangrijkste wat ik er graag uit wil hebben is de opvulling van de bovenpool en dat weet de PC.

 

Ik begrijp wel heel goed dat wanneer je zelf een duidelijk beeld wilt hebben van hoe je borsten eruit komen te zien, je véél comfortabeler bent bij iemand als Dr. Zaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Update:

 

Het aftellen is nu écht begonnen, nog 10 dagen totdat ik word geopereerd! Ik ga van het ene moment ongelooflijk nerveus naar het andere moment niets anders dan heel veel zin in het resultaat 🎢 :)

 

Ik voel me goed voorbereid; de voedingskussen ligt al een week in de kast, evenals twee cool packs en mijn comfy kleding ligt ook allang al klaar 😅 Ook heb ik extra paracetamol in huis gehaald en Naproxen (weet niet of ik dat ga gebruiken, maar je kan het maar in huis hebben). Ik slik al een aantal dagen Arnica tabletten tegen de zwelling en blauwe plekken en ook neem ik dagelijks extra vitamine C, Echinaforce Forte en drink ik Matcha thee. Alles voor dat extra steuntje in de rug met het herstel!

 

De tijd waarop ik aanwezig moet zijn is nog niet bekend, die krijg ik een paar dagen van tevoren te weten via de mail. Daar ben ik ook wel een beetje nerveus voor. Het is voor ons 1,5 uur rijden en dan wil je natuurlijk niet té vroeg daar moeten zijn. Maar laat zou ook weer vervelend zijn, want dan ben je zo laat thuis.. Een vriend van ons gaat mee naar Hilversum, zodat mijn vriend zich niet helemaal alleen hoeft te vermaken daar voor ik weet niet hoe lang, dat maakt mij meer gerust.. Gedachtes gedachtes!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend he!!! Ik mag over 9 dagen. En ik heb hetzelfde als jij. Super veel zin in maar aan de andere kant ook een klein beetje nerveus hahaha Ook ik ben helemaal voorbereid, ik ben een echte buikslaper en ik slaap dus sinds vanaf vorige week al op het voedingskussen, eerste dagen waren echt verschrikkelijk en gooide ik halverwege de nacht dat kussen weg maar inmiddels slaap ik er echt heerlijk op! Ik dacht als je straks echt niet anders kan dan op je rug slapen laat ik het dan vast maar gaan proberen 😁 

 

Ook slik ik arnica en vit C. Ben helemaal van de cafeïne af gegaan, alles voor een goed herstel!!!! Ik heb ook het tijdstip waarop het gaat gebeuren nog niet. Voor ons is het een uur rijden naar amsterdam en mijn man zei ook al... wat moet ik daar in die tijd doen? Arme jongen dus ik zit er nu over na te denken om op de heenweg lekker relaxt met de trein te gaan (hangt ook wel een beetje van het tijdstip af) maar goed dat wilde mijn man ook weer niet dus we gaan het wel zien. Lastig allemaal hahaha gedachtes gedachtes gedachtes......   

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Boobcar zei:

Spannend he!!! Ik mag over 9 dagen. En ik heb hetzelfde als jij. Super veel zin in maar aan de andere kant ook een klein beetje nerveus hahaha Ook ik ben helemaal voorbereid, ik ben een echte buikslaper en ik slaap dus sinds vanaf vorige week al op het voedingskussen, eerste dagen waren echt verschrikkelijk en gooide ik halverwege de nacht dat kussen weg maar inmiddels slaap ik er echt heerlijk op! Ik dacht als je straks echt niet anders kan dan op je rug slapen laat ik het dan vast maar gaan proberen 😁 

 

Ook slik ik arnica en vit C. Ben helemaal van de cafeïne af gegaan, alles voor een goed herstel!!!! Ik heb ook het tijdstip waarop het gaat gebeuren nog niet. Voor ons is het een uur rijden naar amsterdam en mijn man zei ook al... wat moet ik daar in die tijd doen? Arme jongen dus ik zit er nu over na te denken om op de heenweg lekker relaxt met de trein te gaan (hangt ook wel een beetje van het tijdstip af) maar goed dat wilde mijn man ook weer niet dus we gaan het wel zien. Lastig allemaal hahaha gedachtes gedachtes gedachtes......   

 

@Boobcar Zo dan, ja lekker in dezelfde situatie zitten wij haha! Voelt fijn hè, om zo voorbereid te zijn. Mij geeft het persoonlijk wat rust in mijn hoofd (ik maak mij altijd druk haha). Heel slim dat je al bezig bent met het voedingskussen slapen! Ik heb getwijfeld dat te doen, maar uiteindelijk dacht ik.. Ik zie wel hoe dat gaat. Slapen zal ik toch niet echt doen de eerste dagen 😅 Ik ben dus ook een echte buikslaper haha dus ik ben héél benieuwd! Ik hoop persoonlijk dat ik mezelf aanleer dat ik op mijn rug kan blijven slapen na de operatie, dat blijkt erg goed te zijn voor je huid en postuur, maar we gaan het zien.

 

Oei ja lastig inderdaad, met de trein zou wel kunnen maar is natuurlijk niet zo gezellig haha. Ik vind het zelf heel fijn dan ik met een goed gezelschap heen ga, dan kan ik lekker de zenuwen er af praten denk ik maar.

 

Het gaat helemaal goed komen hoor! Afhankelijk van het tijdstip, uiteraard, is er meer dan genoeg te doen in Amsterdam :) Desnoods rijdt hij naar een andere plaats toe, bezoekt hij een museum, naar een middagfilm, ergens eten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Lilve zei:

Spannend meiden!! Jullie klinken allebei goed voorbereid!!

 

@Lilve Ja, dat geeft mij heel veel rust! Ik krijg al snel een opgejaagd gevoel als ik me niet goed voorbereid voor iets. Op deze manier is er straks alle ruimte over voor de zenuwen 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Kenna zei:

 

@Boobcar Zo dan, ja lekker in dezelfde situatie zitten wij haha! Voelt fijn hè, om zo voorbereid te zijn. Mij geeft het persoonlijk wat rust in mijn hoofd (ik maak mij altijd druk haha). Heel slim dat je al bezig bent met het voedingskussen slapen! Ik heb getwijfeld dat te doen, maar uiteindelijk dacht ik.. Ik zie wel hoe dat gaat. Slapen zal ik toch niet echt doen de eerste dagen 😅 Ik ben dus ook een echte buikslaper haha dus ik ben héél benieuwd! Ik hoop persoonlijk dat ik mezelf aanleer dat ik op mijn rug kan blijven slapen na de operatie, dat blijkt erg goed te zijn voor je huid en postuur, maar we gaan het zien.

 

Oei ja lastig inderdaad, met de trein zou wel kunnen maar is natuurlijk niet zo gezellig haha. Ik vind het zelf heel fijn dan ik met een goed gezelschap heen ga, dan kan ik lekker de zenuwen er af praten denk ik maar.

 

Het gaat helemaal goed komen hoor! Afhankelijk van het tijdstip, uiteraard, is er meer dan genoeg te doen in Amsterdam :) Desnoods rijdt hij naar een andere plaats toe, bezoekt hij een museum, naar een middagfilm, ergens eten...

Heerlijk!!! Lekker rust in mijn hoofd, heb vandaag ook al wat boodschappen gedaan 😄 

 

Oe dat van op je rug slapen kende ik niet dat dit goed is voor je huid en postuur. Ik moet zeggen dat ik echt heerlijk lig zo op mijn rug ben benieuwd hoe dat erna gaat. 

 

Ik heb ook liever dat hij mee gaat maar wil hem daar ook niet zo mee belasten. Vanwege de corona kan hij daar ook niet zo veel. Hij heeft opzich genoeg daar te doen kwa zakelijke contacten maar ja corona...... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.