Ga naar inhoud

Nouk84 : 12 augustus 2020 : Dr. Grabietz : MFIV


Aanbevolen berichten

4 uur geleden, Nouk84 zei:

Ja ze vroegen bij de controle of ik die zo wilde hebben! 

Superleuk die foto zo, misschien zit er zo'n foto bij het operatieverslag wat ik heb opgevraagd. Bij de controle vroeg ik naar hoe het er van binnen uitzag. Ze had het over kapselvorming en rimpels en een scheur (in implantaat?) Dit leek me allemaal een beetje vreemd aangezien Hupkens er niks over zei na de operatie en ik twee intacte protheses mee naar huis heb gekregen. Ik denk dat ze het dossier van iemand anders voor haar neus had 🙊 vandaar dat ik het medische rapport van de operatie heb aangevraagd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-9-2020 om 17:33, LettyBoob zei:

Superleuk die foto zo, misschien zit er zo'n foto bij het operatieverslag wat ik heb opgevraagd. Bij de controle vroeg ik naar hoe het er van binnen uitzag. Ze had het over kapselvorming en rimpels en een scheur (in implantaat?) Dit leek me allemaal een beetje vreemd aangezien Hupkens er niks over zei na de operatie en ik twee intacte protheses mee naar huis heb gekregen. Ik denk dat ze het dossier van iemand anders voor haar neus had 🙊 vandaar dat ik het medische rapport van de operatie heb aangevraagd. 

Ooh wat raar zeg! Ik moet ook m’n dossier opvragen want ik ben wat dingen vergeten te downloaden na de operatie(laatste waar ik aan dacht die eerste week)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-9-2020 om 10:40, Es1234567 zei:

Wat leuk om je verslag te lezen! ☺️ altijd fijn om andere ervaringen mee te krijgen! Zou ik in je album mee mogen kijken?! Ik ben zelf 5 mei aan de beurt geweest bij kliniek Heyendael maar leuk om ontwikkeling van anderen te volgen! We veranderd zoveel namelijk! ☺️

Ik voeg je toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.