Ga naar inhoud

275 cc 300 cc of 325 cc Mentor cohesive 2


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal :)

 

Na heel wat research, kom ik er toch niet uit.

 

Even een korte intro. Ik ben 29 jaar weeg 50 kg en ben 1,60 m groot. Mijn operatie staat gepland op 23 september en heb twee pas momenten gehad. Bij beide pas momenten was ik tevreden met de grootte maar toch twijfel ik omdat veel mensen omheen 275 cc of 295 cc hebben genomen en langer zijn dan ik. Is het misschien toch niet wat te groot voor mijn lengte. Daarbij wordt het voor mijn borstspier geplaatst, vanwege het vele sporten wat ik doe. 

 

Ik heb momenteel een 70B en heb reeds gekozen voor de 325 cc Mentor cohesive 2 (op advies van de PC).

  • projectie 4.7
  • hoog profiel
  • ronde prothese

Advies wat de consulente geeft: als je 275 neemt zal je ze waarschijnlijk te klein vinden en met 300 ga je te minimaal vooruit dus met 325 zie je pas verschil.

 

Zoals je ziet twijfel ik tussen 3 verschillende soorten CC. Ik heb hier al veel topics gelezen maar niemand kunnen vinden met mijn lengte en CC. Wat mij opvalt is dat veel mensen ze te klein vinden maar vaak zijn deze meiden een stuk langer (boven de 1.70) en hebben gekozen tussen 275 cc en 315 cc . Dit maakt de keuze dan ook wat moeilijker.

 

Ik vroeg me af of er anderen zijn met ongeveer dezelfde CC en mijn lengte en hun bevindingen hierover en foto's :).

 

Alvast bedankt iedereen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Fayfay

 

Lastig he die keuzes 😅

Persoonlijk vind ik vooral de breedte om het even zwart wit te zeggen meer invloed hebben op het passen bij het lijf dan de lengte. Mijn moeder bijvoorbeeld heeft behoorlijke borsten (cup G gekregen van moeder natuur) is ook 1.60m maar ze heeft ook brede heupen flinke bovenbenen en een behoorlijke bips , nu is die cup G natuurlijk overdreven groot mja het is nu eenmaal zo gekomen maar het staat niet raar bij haar lijf wat kort is.

 

Aan je gewicht te zien ben je tenger van bouw zowel in de hoogte als breedte dus zo rond die 300 lijkt me wel passend maar ook dat is persoonlijk, ik denk dus dat als jij er met jezelf nket uitkomt je de mening van je PC het beste kan volgen,  deze mensen doen dit vaak veel en hebben er goede kijk op!

 

Succes meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fayfay welkom op het forum

 

Natuurlijk al wat Lindan zegt de foto's zijn zo belangrijk mss kan je ze laten zien aan je arts 🙂 maar over de cc

Het heeft niet zo zeer met je lengte en gewicht te maken maar juist met de borstbreedte hierop worden de cc gebaseerd 

 

Zo kan iemand van een langere lengte mss wel een kleinere cup hebben en anders ogen als bin iemand die kleiner is en andersom 🙂 iedereen heeft verschillende borstbreedtes dus dat is per persoon verschillend 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.