Ga naar inhoud

400 of 450 cc motiva full


Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

Ik twijfel tussen 400 en 450 cc motiva full.

Ik ben 58 kilo en 1,68 en heb nu een cup 75aa.

 

Ik word binnenkort geopereerd bij gabriel jansen van faceland. Ik krijg motiva full 400cc. Die is 12 cm breed. Ik twijfel of dit niet te klein gaat worden. Tijdens het eerste consult met de consulte had ik een borstbreedte van 11cm. En tijdens het tweede consult met de arts gabriel jansen 13 cm, hij zei we maken er 12,5 van. Hij raadde me motiva full 400cc aan maar die implantaat is 12cm breed. Ik wil ze juist dicht bij elkaar en side boob. Ik ben ook twee keer op consult geweest bij dr. Nio. De eerste keer zei hij 450cc motiva full, maar toen had die niks gemeten bij mijn lichaam. Tweede consult zij ik tegen hem ik ben bang dat 450cc te groot word en toen heeft de mijn borstbreedte gemeten en had ik volgens dr. Nio een borstbreedte van 12cm en raadde hij me 400cc aan. Wat ik wel raar vind want op het eerste consult zei die 450cc. Nio zij dat ik met 400cc 1cm side boob ga krijgen. Als ik zelf mijn borsten meet met een meetlint kom ik met 12 cm niet uit op de zijkanten, dus side boob. Beide dokters zeggen 400cc maar ik denk dat ik dan geen side boob krijg, en misschien met 450 wel wat meer. Wat zouden jullie doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @Misseye

 

Allereerst welkom hier 😁 ik kom ook van een a 75 af en krijg a.s vrijdag mijn borstvergroting 

Ik krijg motiva round full 500 cc mijn borstbreedte is 12.5 dus zou eerst 450 cc krijgen maar ook nu een kleine side boob dus gaat er 500 cc en dat is 13 cm

Met jouw borstbreedte en als je side boob wilt zou je dus 450 cc kiezen

 

Succes met het maken van je keuze 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.