newboob

newboob : 14 oktober 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Yup 😃 nu nog 24 dagen 🎊🎉 inderdaad dat zeggen ze maar we gaan het zien. Heb goed vertrouwen in de arts dus. Moet goed gaan komen. 

Ik heb een voedingskussen gekocht. Dacht ben ik maar vast klaar 💪🤣

Slaap lekker allemaal, hopelijk slaapt iedereen als een roosje 🌹😴🛏

Dat denk ik ook. Heb hier een beetje het forum afgezocht baar foto's en ik denk dat hij best wel eens goed zou kunnen zitten 🤣 toch zegt mijn man, doe maar een maatje kleiner. Hebben jullie partners dat ook gezegd? En hoe gingen jullie daar mee om? 

Ik snap je twijfels. We hebben een beetje hetzelfde figuur, ik ben 180 en 70 kg. Ik had een A cup en heb 440 cc gekregen. Was echt bang dat het te groot zou worden, maar is echt niet zo. Past goed bij mijn lichaam. Mijn man is mee geweest met de passessie en hij vondt het ook een mooie maat. Maar je moet vooral kiezen waar jij je goed bij voelt. Zou zonde zijn als je ze straks groter had gewild.

• Like 1

Hoi @Boobcar, precies wat newboob zegt, je moet echt doen wat je zelf graag wilt! Jij bent degene die er jaren mee mag rondlopen. En je wilt niet spijt hebben over 2 jaar. Wacht je pas sessie nog eens af en volg je eigen gevoel.

Mijn man vond alles prima wat ik zou doen! Hij vind het prachtig dat ik voor grote borsten heb gekozen, maar was ook prima geweest als ik voor kleiner was gegaan, hij staat gewoon achter de keuze die ik zelf voor mezelf heb gemaakt.

Ik ben zelf 178, woog (zonder al dat vervelende vocht 🤣) 66/67 kilo. En heb dus gekozen voor grote volle ronde borsten. Volle D/E gaat het als het goed is worden. Heb ronde protheses 370cc voor de spier en dan de extra, mooie brede en toch volle projectie. Ik vind een natuurlijk decolleté heel sexy namelijk. Ik kwam van een lege 70c. Had van mezelf al een brede borst, vandaar de c cup.

Je moet gewoon goed nadenken over wat jij als vrouw zijnde mooi zou vinden bij jezelf!! Dr van der Weij luisterde echt goed naar je hoor, als je goed bent voorbereid met wat je wilt. Heb je al veel voorbeeld foto’s verzameld van wat je echt mooi vind?

• Like 1

@Lilve @newboobdaar hebben jullie gelijk in! Mijn man wil meestal graag alles bij het oude houden en veranderingen brengen dan meestal even weerstand op tot een bepaald punt. Maar dat zakt meestal wat af hoor 😁 Ik ben zelf met andere dingen wel van als ik iets wil en ik weet het zeker dan doe ik het zoals ik dat wil alleen nu vind ik dat dus iets lastiger omdat het toch over je uiterlijk gaat. Maar goed inderdaad ook even woensdag afwachten 

Hey! Ik heb ongeveer hetzelfde als jij! Ik ga ook naar heyendael en ben 1m80, 70kg en zou 390 of 345 cc anatomisch krijgen. Heb je een album wat ik eventueel kan zien? Ik weet echt niet wat ik moet doen! Ben heel bang dat het met 390 te groot is maar met 345 te klein😭

Hee, ik heb nog geen album, moet deze nog aanmaken. Kan je wel privé een foto sturen. 

Ik was ook echt bang dat het te groot zou zijn, maar vindt ik nu totaal niet. Omdat we vrij lang zijn kan je best wat hebben. Wat voor cup heb je nu? 

Hoi @newboob,

Ik zie dat je 2 dagen eerder dan mij bent geopereerd. Ik ben heel benieuwd hoe jij je nu voelt (dat geeft mij weer hoop😆).

Kun je al een eindje lopen, zonder het gevoel te hebben dat ze eraf vallen? En hoe is het met de vermoeidheid? Wanneer ga jij weer aan het werk? 

Succes met je verdere herstel en geniet van je nieuwe boobs!

Hee,

Met mij gaat het eigenlijk heel goed. Heb niet echt pijn meer een drukkend gevoel. Slapen blijft wel echt vervelend, maar gaat al wat beter dan een week geleden. 

Vermoeidheid heb ik ook nog wel hoor, toch sneller moe dan normaal. Ik loop wel veel nu, probeer echt 10.000 stappen per dag te zetten om in beweging te blijven. Loop wel langzamer dan normaal omdat ik ze anders wel echt voel. 

Ik moet volgende week woensdag weer aan het werk, kantoorbaan. Ben benieuwd hoe dat gaat. Ben nog wel het meest bang om weer te gaan autorijden, lijkt me wel lastig. 

Voel me vooral heel nutteloos de hele dag🙈. En dat geboel dat ze eraf vallen heb ik in de ochtend qls ik opsta🤣. Net alsof er stenen op me liggen en die naar beneden rollen.

Hoe gaat het met jou? Redt je je een beetje?