Ga naar inhoud

newboob : 14 oktober 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, Boobcar zei:

Dat denk ik ook. Heb hier een beetje het forum afgezocht baar foto's en ik denk dat hij best wel eens goed zou kunnen zitten 🤣 toch zegt mijn man, doe maar een maatje kleiner. Hebben jullie partners dat ook gezegd? En hoe gingen jullie daar mee om? 

Ik snap je twijfels. We hebben een beetje hetzelfde figuur, ik ben 180 en 70 kg. Ik had een A cup en heb 440 cc gekregen. Was echt bang dat het te groot zou worden, maar is echt niet zo. Past goed bij mijn lichaam. Mijn man is mee geweest met de passessie en hij vondt het ook een mooie maat. Maar je moet vooral kiezen waar jij je goed bij voelt. Zou zonde zijn als je ze straks groter had gewild.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Boobcar, precies wat newboob zegt, je moet echt doen wat je zelf graag wilt! Jij bent degene die er jaren mee mag rondlopen. En je wilt niet spijt hebben over 2 jaar. Wacht je pas sessie nog eens af en volg je eigen gevoel.

Mijn man vond alles prima wat ik zou doen! Hij vind het prachtig dat ik voor grote borsten heb gekozen, maar was ook prima geweest als ik voor kleiner was gegaan, hij staat gewoon achter de keuze die ik zelf voor mezelf heb gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf 178, woog (zonder al dat vervelende vocht 🤣) 66/67 kilo. En heb dus gekozen voor grote volle ronde borsten. Volle D/E gaat het als het goed is worden. Heb ronde protheses 370cc voor de spier en dan de extra, mooie brede en toch volle projectie. Ik vind een natuurlijk decolleté heel sexy namelijk. Ik kwam van een lege 70c. Had van mezelf al een brede borst, vandaar de c cup.

 

Je moet gewoon goed nadenken over wat jij als vrouw zijnde mooi zou vinden bij jezelf!! Dr van der Weij luisterde echt goed naar je hoor, als je goed bent voorbereid met wat je wilt. Heb je al veel voorbeeld foto’s verzameld van wat je echt mooi vind?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lilve @newboobdaar hebben jullie gelijk in! Mijn man wil meestal graag alles bij het oude houden en veranderingen brengen dan meestal even weerstand op tot een bepaald punt. Maar dat zakt meestal wat af hoor 😁 Ik ben zelf met andere dingen wel van als ik iets wil en ik weet het zeker dan doe ik het zoals ik dat wil alleen nu vind ik dat dus iets lastiger omdat het toch over je uiterlijk gaat. Maar goed inderdaad ook even woensdag afwachten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, newboob zei:

Ik snap je twijfels. We hebben een beetje hetzelfde figuur, ik ben 180 en 70 kg. Ik had een A cup en heb 440 cc gekregen. Was echt bang dat het te groot zou worden, maar is echt niet zo. Past goed bij mijn lichaam. Mijn man is mee geweest met de passessie en hij vondt het ook een mooie maat. Maar je moet vooral kiezen waar jij je goed bij voelt. Zou zonde zijn als je ze straks groter had gewild.

Hey! Ik heb ongeveer hetzelfde als jij! Ik ga ook naar heyendael en ben 1m80, 70kg en zou 390 of 345 cc anatomisch krijgen. Heb je een album wat ik eventueel kan zien? Ik weet echt niet wat ik moet doen! Ben heel bang dat het met 390 te groot is maar met 345 te klein😭

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, FL_94 zei:

Hey! Ik heb ongeveer hetzelfde als jij! Ik ga ook naar heyendael en ben 1m80, 70kg en zou 390 of 345 cc anatomisch krijgen. Heb je een album wat ik eventueel kan zien? Ik weet echt niet wat ik moet doen! Ben heel bang dat het met 390 te groot is maar met 345 te klein😭

Hee, ik heb nog geen album, moet deze nog aanmaken. Kan je wel privé een foto sturen. 

Ik was ook echt bang dat het te groot zou zijn, maar vindt ik nu totaal niet. Omdat we vrij lang zijn kan je best wat hebben. Wat voor cup heb je nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-10-2020 om 21:03, newboob zei:

Hee, ik heb nog geen album, moet deze nog aanmaken. Kan je wel privé een foto sturen. 

Ik was ook echt bang dat het te groot zou zijn, maar vindt ik nu totaal niet. Omdat we vrij lang zijn kan je best wat hebben. Wat voor cup heb je nu? 

Ik  heb nu een A / hele kleine B cup ongeveer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @newboob,

 

Ik zie dat je 2 dagen eerder dan mij bent geopereerd. Ik ben heel benieuwd hoe jij je nu voelt (dat geeft mij weer hoop😆).

Kun je al een eindje lopen, zonder het gevoel te hebben dat ze eraf vallen? En hoe is het met de vermoeidheid? Wanneer ga jij weer aan het werk? 

Succes met je verdere herstel en geniet van je nieuwe boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Flatmommy zei:

Hoi @newboob,

 

Ik zie dat je 2 dagen eerder dan mij bent geopereerd. Ik ben heel benieuwd hoe jij je nu voelt (dat geeft mij weer hoop😆).

Kun je al een eindje lopen, zonder het gevoel te hebben dat ze eraf vallen? En hoe is het met de vermoeidheid? Wanneer ga jij weer aan het werk? 

Succes met je verdere herstel en geniet van je nieuwe boobs!

Hee,

Met mij gaat het eigenlijk heel goed. Heb niet echt pijn meer een drukkend gevoel. Slapen blijft wel echt vervelend, maar gaat al wat beter dan een week geleden. 

Vermoeidheid heb ik ook nog wel hoor, toch sneller moe dan normaal. Ik loop wel veel nu, probeer echt 10.000 stappen per dag te zetten om in beweging te blijven. Loop wel langzamer dan normaal omdat ik ze anders wel echt voel. 

Ik moet volgende week woensdag weer aan het werk, kantoorbaan. Ben benieuwd hoe dat gaat. Ben nog wel het meest bang om weer te gaan autorijden, lijkt me wel lastig. 

Voel me vooral heel nutteloos de hele dag🙈. En dat geboel dat ze eraf vallen heb ik in de ochtend qls ik opsta🤣. Net alsof er stenen op me liggen en die naar beneden rollen.

 

Hoe gaat het met jou? Redt je je een beetje? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-10-2020 om 21:21, newboob zei:

Hee,

Met mij gaat het eigenlijk heel goed. Heb niet echt pijn meer een drukkend gevoel. Slapen blijft wel echt vervelend, maar gaat al wat beter dan een week geleden. 

Vermoeidheid heb ik ook nog wel hoor, toch sneller moe dan normaal. Ik loop wel veel nu, probeer echt 10.000 stappen per dag te zetten om in beweging te blijven. Loop wel langzamer dan normaal omdat ik ze anders wel echt voel. 

Ik moet volgende week woensdag weer aan het werk, kantoorbaan. Ben benieuwd hoe dat gaat. Ben nog wel het meest bang om weer te gaan autorijden, lijkt me wel lastig. 

Voel me vooral heel nutteloos de hele dag🙈. En dat geboel dat ze eraf vallen heb ik in de ochtend qls ik opsta🤣. Net alsof er stenen op me liggen en die naar beneden rollen.

 

Hoe gaat het met jou? Redt je je een beetje? 

Wat fijn dat het goed gaat! Gaat het nog steeds zo goed? Volgens mij ga je morgen dan weer werken, spannend, heb je er wel zin in? Het lijkt mij zo lastig om de hele dag niks te doen..... wat doen jullie dan zoal? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Boobcar zei:

Wat fijn dat het goed gaat! Gaat het nog steeds zo goed? Volgens mij ga je morgen dan weer werken, spannend, heb je er wel zin in? Het lijkt mij zo lastig om de hele dag niks te doen..... wat doen jullie dan zoal? 

Ja gaat nog steeds goed, ik gebruik geen pijnstillers meer. Heb ook nagenoeg geen pijn meer. Alleen een heel branderig gevoel op mijn huid, alsof ik een bh van schuurpapier aan heb. 

Morgen moet ik weer aan het werk, heb er nog niet echt zin in. Merk dat alles me wel extra energie kost. 

Het niks doen is ook niet ideaal, maar een beetje rust is ook wel lekker. Ik kijk veel series en wandel heel veel om bezig te blijven. 

 

Voor jou is het ook bijna zo ver toch! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, newboob zei:

Ja gaat nog steeds goed, ik gebruik geen pijnstillers meer. Heb ook nagenoeg geen pijn meer. Alleen een heel branderig gevoel op mijn huid, alsof ik een bh van schuurpapier aan heb. 

Morgen moet ik weer aan het werk, heb er nog niet echt zin in. Merk dat alles me wel extra energie kost. 

Het niks doen is ook niet ideaal, maar een beetje rust is ook wel lekker. Ik kijk veel series en wandel heel veel om bezig te blijven. 

 

Voor jou is het ook bijna zo ver toch! 

Wat fijn zeg! Wat een spoedig herstel! Wel vervelend van het branderige gevoel. Voelt het aan als spierpijn of dat niet? 

 

Niks doen is niet ideaal maar weer vanalles doen ook weer niet, halve dagen werken? Al weet ik natuurlijk niet of dit op je werk te regelen is. 

 

Dus wandelen lukt wel?

 

Ik mag over 9 dagen 😀 ze belde gisteren of het eerder kon, super fijn!!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spierpijn gevoel heb ik niet meer echt. Alleen als ik een verkeerde beweging mqak dan voel je het gelijk. Dit is meer een soort huidpijn, denk omdat alles opgerekt is ineens. 

Ik moet gewoon de hele dag werken, maar wel een kantoorbaan dus fysiek moet het geen probleem zijn. 

Wandelen is wel heel lekker, ben normaal heel sportief en mis dat echt nu. Dus Wandelen is het enige wat nu gaat.

 

9 dagen is al zo! Aftellen maar💪

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, newboob zei:

Ja gaat nog steeds goed, ik gebruik geen pijnstillers meer. Heb ook nagenoeg geen pijn meer. Alleen een heel branderig gevoel op mijn huid, alsof ik een bh van schuurpapier aan heb. 

Morgen moet ik weer aan het werk, heb er nog niet echt zin in. Merk dat alles me wel extra energie kost. 

Het niks doen is ook niet ideaal, maar een beetje rust is ook wel lekker. Ik kijk veel series en wandel heel veel om bezig te blijven. 

 

Voor jou is het ook bijna zo ver toch! 

Hey @newboob, nou precies zoals jij het omschrijft!! Heb er vandaag zooo last van! Echt een off day. Netflix dag 😏

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Lilve zei:

Het zijn denk ik al die zenuwtjes die zich herstellen. Wat een k*t gevoel hè!!

Ja dat is echt een heel naar gevoel. Liep net een stukje buiten en kreeg het koud. Nou dan wordt het gevoel alleen maar erger. 

En ook onder de douche voel ik het heel erg. 

Ben af en toe in mijn bh aan het blazen voor verlichting 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, newboob zei:

Ja dat is echt een heel naar gevoel. Liep net een stukje buiten en kreeg het koud. Nou dan wordt het gevoel alleen maar erger. 

En ook onder de douche voel ik het heel erg. 

Ben af en toe in mijn bh aan het blazen voor verlichting 🙈

Hahaha, ja ik had vanmorgen hele koude handen en dat voelde erg prettig, alsof ze dan een beetje koelen ofzo 🤣.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, newboob zei:

Spierpijn gevoel heb ik niet meer echt. Alleen als ik een verkeerde beweging mqak dan voel je het gelijk. Dit is meer een soort huidpijn, denk omdat alles opgerekt is ineens. 

Ik moet gewoon de hele dag werken, maar wel een kantoorbaan dus fysiek moet het geen probleem zijn. 

Wandelen is wel heel lekker, ben normaal heel sportief en mis dat echt nu. Dus Wandelen is het enige wat nu gaat.

 

9 dagen is al zo! Aftellen maar💪

O gelukkig! Maar ook dat zal wel ff heavy zijn denk ik. Maar komt uiteindelijk vast goed! 

 

Ik sport 3 a 4 keer per week en dat ga ik denk ik wel missen dus dan zou wandelen wel lekker zijn denk ik. Ik heb een ienieminie jack Russel en ik hoop dat ik daar lekker mee kan wandelen zo af en toe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, newboob zei:

Ja dat is echt een heel naar gevoel. Liep net een stukje buiten en kreeg het koud. Nou dan wordt het gevoel alleen maar erger. 

En ook onder de douche voel ik het heel erg. 

Ben af en toe in mijn bh aan het blazen voor verlichting 🙈

Dit klinkt wel heftig 🥴 hopelijk is het gevoel snel over

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Boobcar zei:

O gelukkig! Maar ook dat zal wel ff heavy zijn denk ik. Maar komt uiteindelijk vast goed! 

 

Ik sport 3 a 4 keer per week en dat ga ik denk ik wel missen dus dan zou wandelen wel lekker zijn denk ik. Ik heb een ienieminie jack Russel en ik hoop dat ik daar lekker mee kan wandelen zo af en toe. 

Ik heb een Akita en heb een manier gevonden om de hond uit te laten. Bind de riem om mijn middel, dus mocht ze trekken dan trekt ze qan mijn middel en niet aan mijn armen. Ziet er een beetje stom uit, maar werkt perfect

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, newboob zei:

Ik heb een Akita en heb een manier gevonden om de hond uit te laten. Bind de riem om mijn middel, dus mocht ze trekken dan trekt ze qan mijn middel en niet aan mijn armen. Ziet er een beetje stom uit, maar werkt perfect

Dat is een heel goed idee!!!! Dat ga ik ook doen, tnx voor de tip! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-10-2020 om 21:21, newboob zei:

Hee,

Met mij gaat het eigenlijk heel goed. Heb niet echt pijn meer een drukkend gevoel. Slapen blijft wel echt vervelend, maar gaat al wat beter dan een week geleden. 

Vermoeidheid heb ik ook nog wel hoor, toch sneller moe dan normaal. Ik loop wel veel nu, probeer echt 10.000 stappen per dag te zetten om in beweging te blijven. Loop wel langzamer dan normaal omdat ik ze anders wel echt voel. 

Ik moet volgende week woensdag weer aan het werk, kantoorbaan. Ben benieuwd hoe dat gaat. Ben nog wel het meest bang om weer te gaan autorijden, lijkt me wel lastig. 

Voel me vooral heel nutteloos de hele dag🙈. En dat geboel dat ze eraf vallen heb ik in de ochtend qls ik opsta🤣. Net alsof er stenen op me liggen en die naar beneden rollen.

 

Hoe gaat het met jou? Redt je je een beetje? 

Hey, bedankt voor je reactie. 
hoe gaat het nu met je? Hoe ging het werken? Lukt het autorijden een beetje? Ik vond het schakelen nog erg pijnlijk. Ik rij nu als een oud omaatje😄 


goed herstel nog gewenst!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.