Ga naar inhoud

newboob : 14 oktober 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

11 minuten geleden, newboob zei:

Nou het zit erop hoor, ik heb mijn borsten!

Ben er heel blij mee, wel erg veel steken en drukkend gevoel. En daarbij ben ik nog heel erg wazig van de narcose, beetje slaapdronken gevoel. Nu thuis een beetje bijkomen en hopen dat de pijn vannacht te doen is

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Nu hopelijk een snel herstel. Lekker rustig aan doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij ook mijn verslag:

Ik moest me om 12.15 uur melden, werd vriendelijk onthaald door de verpleegster. Kon me gelijk omkleden en er werd een infuus geprikt. 2 paracetamols gekregen en daarna kwam de pc me al aftekenen. Uiteindelijk toch voor de 440 cc gekozen, dit zou het mooiste resultaat geven. Om 12 45 uur ging ik al richting de OK. Daar werd ik gerustgesteld en voor ik het wist lag ik al te slapen. 

Voor mijn gevoel werd ik 5 minuten later alweer wakker. Ik heb wel redelijk veel last gehad van de narcose, kon moeilijk wakker worden en voelde me heel wazig. Even kort naar mijn nieuwe borsten gekeken en dat zag er mooi uit.

Uiteindelijk nog 2 uur lang op de uitslaapkamer gelegen voordat ik goed genoeg was om naar huis te gaan.

 

De eerste nacht zit erop, deze was wel pittig. Weinig geslapen omdat ik mezelf geen houding kon geven. Nu gaat het best oké, de pijn is goed te doen. Het is een soort drukkend spierpijn achtig gevoel met af en toe een flinke steek. Met de medicatie is het vol te houden. 

Wel heb ik meer last van mijn rechterborst, deze is wat meer gezwollen en lichte rode plek aan de zijkant. Dat moet ik even in de gaten houden.

Al met al is het me toch meegevallen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Ikke2 zei:

Gelukkig dat het is meegevallen. Mij lijkt dat slapen ook wel ff een dingetje. Ik lees hier wel verhalen dat sommige veel hebben aan een Voedingskussen. 

Ik heb inderdaad ook een voedingskussen. Dat helpt enigzins. Hoop dat ik vannacht wat beter kan slapen. Krijg nu vooral last van mijn onderrug

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Boobcar zei:

Gefeliciteerd met je boobs, hoe gaat het nu met je? Kun je al beter slapen? Werkt het voedingskussen of helemaal niet? 

Gaat eigenlijk wel heel goed, overdag is de pijn goed vol te houden. Slapen is nog wel een ding, ik slaap nu wat platter en dat gaat wel wat beter. Ik ben gewoon geen rugslaper, maar moet er aan wennen.

 

Merk wel dat ik meer last heb van mijn rechterborst, deze is ook wat meer opgezwollen. Maar dat lees ik hier wel meer dus ga er vanuit dat het bijtrekt. Dinsdag heb ik een controle afspraak  

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, newboob zei:

Gaat eigenlijk wel heel goed, overdag is de pijn goed vol te houden. Slapen is nog wel een ding, ik slaap nu wat platter en dat gaat wel wat beter. Ik ben gewoon geen rugslaper, maar moet er aan wennen.

 

Merk wel dat ik meer last heb van mijn rechterborst, deze is ook wat meer opgezwollen. Maar dat lees ik hier wel meer dus ga er vanuit dat het bijtrekt. Dinsdag heb ik een controle afspraak  

Slapen lijkt mij ook wel een ding, ik ben een buikslaper dus dat zal wel lastig gaan worden. Ik twijfel of ik iets heb aan een voedingskussen en welke je dan moet kopen, zoveel keuze en zoveel prijzen wat is goed en heb je er iets aan? Wennen moet het zeker, alles denk ik hahaha 

 

Vreemd eigenlijk dat er eentje meer opgezet is dan de andere maar het schijnt inderdaad normaal te zijn. Maar ben je verder wel tevreden tot nu toe? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Boobcar zei:

Slapen lijkt mij ook wel een ding, ik ben een buikslaper dus dat zal wel lastig gaan worden. Ik twijfel of ik iets heb aan een voedingskussen en welke je dan moet kopen, zoveel keuze en zoveel prijzen wat is goed en heb je er iets aan? Wennen moet het zeker, alles denk ik hahaha 

 

Vreemd eigenlijk dat er eentje meer opgezet is dan de andere maar het schijnt inderdaad normaal te zijn. Maar ben je verder wel tevreden tot nu toe? 

Ja hoor ben heel tevreden! Was bang dat het te groot zou worden, maar dat is helemaal niet zo. En ze worden steeds mooier nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, newboob zei:

Ja hoor ben heel tevreden! Was bang dat het te groot zou worden, maar dat is helemaal niet zo. En ze worden steeds mooier nu

Gelukkig! Ik ben vooral bang voor de vorm haha en mijn man is bang dat ze te groot worden haha verschil moet er zijn 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Boobcar zei:

Gelukkig! Ik ben vooral bang voor de vorm haha en mijn man is bang dat ze te groot worden haha verschil moet er zijn 🤣

Haha dat komt echt wel goed. Wanneer wordt je geopereerd en wat krijg je? 

 

Ojaa en wat betreft het voedingskussen, ik gebruik deze nu onder mijn benen zodat ik noet ga draaien. Ik had er nog 1 van de zwangerschap. Weet niet of het echt nodig is om deze qan te schaffen. Als je wat extra kussens heb moet het ook lukken hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  

5 uur geleden, newboob zei:

Haha dat komt echt wel goed. Wanneer wordt je geopereerd en wat krijg je? 

 

Ojaa en wat betreft het voedingskussen, ik gebruik deze nu onder mijn benen zodat ik noet ga draaien. Ik had er nog 1 van de zwangerschap. Weet niet of het echt nodig is om deze qan te schaffen. Als je wat extra kussens heb moet het ook lukken hoor

 

Ik heb nu een afspraak staan voor 12 november bij dr vd Weij. Hij heeft me nu 380 cc anatomisch voor de borstspier geadviseerd maar heb as woensdag een 2e pas sessie om de puntjes zeg maar op de i te zetten. Ik heb nu maat 80A maar wel met minder vulling dus je kijkt zo mijn bh in 😔

 

Ik ben bijna 11 jaar geleden voor het laatst zwanger geweest dus geen kussen meer over hahaha ik denk dat normale kussen wegglijden? Wat denk jij? Dus jij hebt het voedingskussen onder je benen/knieën liggen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Boobcar ik heb een strandzitje achter m’n topper geplaatst tegen de muur, dan zit ik als het ware in het voedingskussen, als vorm om me heen, daarboven 2 kussens om op te slapen. 
Heb even een foto gemaakt als voorbeeld.

De nachten zijn gewoon moeizaam. Iedere keer opnieuw proberen wat het beste slaapt. Tot nu toe is dit het beste. Tip van een vriendin die al 3 maanden geleden geholpen is.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Lilve zei:

Hoi @Boobcar ik heb een strandzitje achter m’n topper geplaatst tegen de muur, dan zit ik als het ware in het voedingskussen, als vorm om me heen, daarboven 2 kussens om op te slapen. 
Heb even een foto gemaakt als voorbeeld.

De nachten zijn gewoon moeizaam. Iedere keer opnieuw proberen wat het beste slaapt. Tot nu toe is dit het beste. Tip van een vriendin die al 3 maanden geleden geholpen is.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Oooooo dat zie er top uit! Zo'n strand matje heb ik ook. Nooit gedacht dat ie daar goed voor ging zijn 🤣

 

Welk merk voedingskussen heb jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Boobcar zei:

Oooooo dat zie er top uit! Zo'n strand matje heb ik ook. Nooit gedacht dat ie daar goed voor ging zijn 🤣

 

Welk merk voedingskussen heb jij?

Merk bamboom, heb ik geleend want heb er geen meer nodig met twee kids.

En ja strandzitje is wel echt handig hahaha 😂 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lilve zei:

Merk bamboom, heb ik geleend want heb er geen meer nodig met twee kids.

En ja strandzitje is wel echt handig hahaha 😂 

Ik ga eens ff kijken 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Boobcar zei:

  

 

Ik heb nu een afspraak staan voor 12 november bij dr vd Weij. Hij heeft me nu 380 cc anatomisch voor de borstspier geadviseerd maar heb as woensdag een 2e pas sessie om de puntjes zeg maar op de i te zetten. Ik heb nu maat 80A maar wel met minder vulling dus je kijkt zo mijn bh in 😔

 

Ik ben bijna 11 jaar geleden voor het laatst zwanger geweest dus geen kussen meer over hahaha ik denk dat normale kussen wegglijden? Wat denk jij? Dus jij hebt het voedingskussen onder je benen/knieën liggen? 

Wel fijn dat je ze voor de spier kan krijgen, dat scheelt weer in het herstel. 12 november is ook al snel, dan kan je gaan aftellen.

 

Ja ik heb voedingskussen onder mijn knieën liggen zodat ik niet draai. En dan in mijn rug 2 grote kussens zodat ik een beetje rechtop zit en dan nog een klein kussentje in mijn onderrug. Het is iedere nacht weer puzzelen hoe ik het beste lig. Kan niet wachten totdat ik in ieder geval een beetje op mijn zij kan liggen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, newboob zei:

Wel fijn dat je ze voor de spier kan krijgen, dat scheelt weer in het herstel. 12 november is ook al snel, dan kan je gaan aftellen.

 

Ja ik heb voedingskussen onder mijn knieën liggen zodat ik niet draai. En dan in mijn rug 2 grote kussens zodat ik een beetje rechtop zit en dan nog een klein kussentje in mijn onderrug. Het is iedere nacht weer puzzelen hoe ik het beste lig. Kan niet wachten totdat ik in ieder geval een beetje op mijn zij kan liggen 

Yup 😃 nu nog 24 dagen 🎊🎉 inderdaad dat zeggen ze maar we gaan het zien. Heb goed vertrouwen in de arts dus. Moet goed gaan komen. 

 

Ik heb een voedingskussen gekocht. Dacht ben ik maar vast klaar 💪🤣

 

Slaap lekker allemaal, hopelijk slaapt iedereen als een roosje 🌹😴🛏

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Boobcar zei:

  

 

Ik heb nu een afspraak staan voor 12 november bij dr vd Weij. Hij heeft me nu 380 cc anatomisch voor de borstspier geadviseerd maar heb as woensdag een 2e pas sessie om de puntjes zeg maar op de i te zetten. Ik heb nu maat 80A maar wel met minder vulling dus je kijkt zo mijn bh in 😔

 

Ik ben bijna 11 jaar geleden voor het laatst zwanger geweest dus geen kussen meer over hahaha ik denk dat normale kussen wegglijden? Wat denk jij? Dus jij hebt het voedingskussen onder je benen/knieën liggen? 

Hoi @Boobcar wat is je voorsituatie met lengte en gewicht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Lilve zei:

Ik denk dat die hoeveelheid cc’s mooi in balans zullen zijn met je lengte!

Dat denk ik ook. Heb hier een beetje het forum afgezocht baar foto's en ik denk dat hij best wel eens goed zou kunnen zitten 🤣 toch zegt mijn man, doe maar een maatje kleiner. Hebben jullie partners dat ook gezegd? En hoe gingen jullie daar mee om? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.