newboob

newboob : 14 oktober 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Leuk om je verhaal te lezen!! Beetje vergelijkbaar dus 🤗! Leuk dat we dezelfde datum hebben!!

Ja heel leuk, beetje support voor elkaar! We hebben ook een beetje dezelfde lichaamsbouw, ben heel benieuwd hoe het gaat worden.

@best_boobie zou je mijn datum willen aanpassen naar 14 oktober? 

Jaa nog 1 dagje, spannend!

Ik moet me 12.15 uur melden en om 13.00 uur staat de operatie gepland. 

Hoelaat mag jij? 

@newboob en Lilve Spannende dag maar ook erg leuk lijkt me. Ik kan zelf niet wachten tot het zover is maar voor mij duurt het nog enkele weken. 
heel veel succes en gaat vast heel mooi worden

Nou het zit erop hoor, ik heb mijn borsten!

Ben er heel blij mee, wel erg veel steken en drukkend gevoel. En daarbij ben ik nog heel erg wazig van de narcose, beetje slaapdronken gevoel. Nu thuis een beetje bijkomen en hopen dat de pijn vannacht te doen is

Gefeliciteerd met jouw nieuwe boobs :43:

Dat gevoel van de narcose is inderdaad herkenbaar haha, lekker uitrusten. Heel veel succes met jouw herstel!

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Nu hopelijk een snel herstel. Lekker rustig aan doen. 

Hierbij ook mijn verslag:

Ik moest me om 12.15 uur melden, werd vriendelijk onthaald door de verpleegster. Kon me gelijk omkleden en er werd een infuus geprikt. 2 paracetamols gekregen en daarna kwam de pc me al aftekenen. Uiteindelijk toch voor de 440 cc gekozen, dit zou het mooiste resultaat geven. Om 12 45 uur ging ik al richting de OK. Daar werd ik gerustgesteld en voor ik het wist lag ik al te slapen. 

Voor mijn gevoel werd ik 5 minuten later alweer wakker. Ik heb wel redelijk veel last gehad van de narcose, kon moeilijk wakker worden en voelde me heel wazig. Even kort naar mijn nieuwe borsten gekeken en dat zag er mooi uit.

Uiteindelijk nog 2 uur lang op de uitslaapkamer gelegen voordat ik goed genoeg was om naar huis te gaan.

De eerste nacht zit erop, deze was wel pittig. Weinig geslapen omdat ik mezelf geen houding kon geven. Nu gaat het best oké, de pijn is goed te doen. Het is een soort drukkend spierpijn achtig gevoel met af en toe een flinke steek. Met de medicatie is het vol te houden. 

Wel heb ik meer last van mijn rechterborst, deze is wat meer gezwollen en lichte rode plek aan de zijkant. Dat moet ik even in de gaten houden.

Al met al is het me toch meegevallen!