Ga naar inhoud

Triesje : 6 oktober 2020 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

6 oktober is mijn dag en is het zover! Dan krijg ik mijn wissel. In febr 2018 heb ik 380 cc xp (monobloc) volledig achter de spier gekregen. 

Deze worden nu vervangen door 925 cc corse (motiva) dual plane. 

Heb al bij dames hier mee mogen kijken naar het werk van Nio en ben heel enthousiast daarover. Als er meer dames zijn die geholpen zijn door Nio of door een ander chirurg met dat aantal cc's dan zou ik heel graag mee willen kijken...(ook al is bij iedereen het resultaat het anders)

En nu aftellen...🙂

 

Groetjes Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Aardbeitje zei:

Hallo Patricia !

Ik ben zelf van 900+cc terug naar 500cc gegaan met behulp van Nio !
Zeer tevreden over de kliniek, chirurg en personeel maar ook de na zorg is top !

inmiddels 9 weken po.....

 

 

x

 

Hoi Aardbeitje...

 

Heb jij een album? En zou ik dan mee mogen kijken? 

Ben heel benieuwd naar jou voorsituatie (900+cc) en naar je wissel nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Voor de dames die het leuk vinden om te lezen...voor de meiden die nog geholpen moeten worden...hierbij kort mijn verslag.

 

Maandag 5 oktober om 08.00 uur mocht ik mij melden bij Parkkliniek. Was voor het weekend gebeld of ik een dag eerder geopereerd wilde worden en zei daar natuurlijk geen nee tegen🤭

Na aanmelding mocht ik bij melden op de 1e verdieping waar ik werd opgewacht door hele lieve meiden. Ik kreeg een kamer toegewezen en we namen nog wat laatste dingen door. Ik mocht mij rond 08.45 uur langzaam omkleden en dan zou ze mij ophalen voor de operatie die rond 09.30 uur gepland stond. Rond 08.30 uur klopte ze al op de deur of ik mij al wilde omkleden zodat we al naar de recovery konden. Snel iedereen op de app gedag gezegd en daar gingen we...

Op de recovery kamer ook weer allemaal hele lieve meiden. Alles werd aangesloten en de anesthesist kwam even een praatje maken. Toen kwam Nio langs en begon druk met aftekenen...en toen mocht ik al mee naar de ok..

Lag dus al om 09.10 uur op de ok..

Ik werd om 10.30 uur weer wakker op de recovery waarna ik snel naar mn eigen kamer werd terug gebracht. Dit keer duurde het heel lang voor het dronken gevoel weg was dus uiteindelijk om 14.00 uur de kliniek verlaten. 

De pijn valt opzich mee. Kan het gelukkig alleen af met paracetamol. Nu bijna een week verder en ben al onwijs blij met het resultaat. Ben benieuwd over een paar weken...naar hoe ze nog gaan veranderen en hoe mooier ze gaan worden....althans daar ga ik wel vanuit🤭

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-10-2020 om 18:52, Arlandria zei:

Wat fijn om te lezen dat je nu al tevreden bent met het resultaat. Ook dat het allemaal zo snel is gegaan!

 Ik word in januari in dezelfde kliniek geopereerd maar door een andere arts. Voor mij is het ook prettig om te lezen :)

Nog even geduld dus voor jou...maar wel heel spannend!

Je bent daar in goede handen😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Wat zijn ze mooi geworden. Echt prachtig.  

Hoe lang ben jij en wat is je gewicht. 

 

Ik heb nu mentor 450cc DP dus benieuwd wat hij mij adviseert aan CC. Ik lees wel dat hij weinig Mentor plaatst. NIO lijkt veel te werken met Motiva en Eurosiliconen. Ben wel eens benieuwd waarom. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Diellenz zei:

Wat zijn ze mooi geworden. Echt prachtig.  

Hoe lang ben jij en wat is je gewicht. 

 

Ik heb nu mentor 450cc DP dus benieuwd wat hij mij adviseert aan CC. Ik lees wel dat hij weinig Mentor plaatst. NIO lijkt veel te werken met Motiva en Eurosiliconen. Ben wel eens benieuwd waarom. 

Ooh wat stom ik had het je al gevraagd zie ik 1,74m

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.