Ga naar inhoud

Sport bh langer dan 6 weken


Aanbevolen berichten

Hoi!

 

Mijn 6 weken zijn intussen voorbij en ok heb mezelf getrakteerd op een mooie beugelbh. Deze zit vrij comfortabel maar ik verkies nu nog steeds mijn sport bh als ik eerlijk moet zijn dus deze houd ik dan ook nog aan (ook snacht nog... die zit zo lekker). Als ik thuis ben dan wissel ik af en toe nog met de beugel bh om deze gewoon te worden maar ik heb het meeste nog mijn sport bh aan... kan dit kwaad? Zijn er hier regels rond? Is het misschien beter voor je borsten om na de 6 weken direct over te stappen na een beugel bh of maakt dat niet uit? 

 

Misschien een stomme vraag maar ik wil die sport bh nu ook niet TE lang dragen gewoon omdat ik die lekker vind zitten. 

 

😅

 

Groetjes 

Lovi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lovi

Ik ben inmiddels 7 mnd PO maar ik draag thuis alleen mijn sport bh , alleen als ik naar werk ga een beugel , en zelfs dan soms een sport bh. 
Het zit gewoon zo lekker 😂Beugel bh voel ik zitten en zit niet na een dag ook niet lekker . 
Ik denk niet dat het kwalijk is , als je ze maar blijft ondersteunen dan is het goed. 
@best_boobie kan toch geen kwaad als je bijna geen beugel bh draagt en alleen sport bh?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.