Jump to content

Recommended Posts

Hoi

Ik ben nu al 7 weken PO en hoor vanalles over bottoming out en double bubble. Klopt her dat als je tepels meer naar boven wijzen je een beginnende bottoming out aan het krijgen bent? De mijne wijzen namelijk wat meer naar boven en ik ben bang dat dit een teken is dat mijn implantaten te ver aan het zakken zijn. Wat denken jullie? Weet hier iemand meer over?  

Groetjes 

Lovi

20200824_130106.jpg

Hallo @Lovi

Allereerst gefeliciteerd met je boobies en ik vind ze er heel erg mooi uit zien juist! Ik weet helaas niet wat bottoming out en doublet bubbel betekenen 🙈 

Mss kan je mij er wat meer over vertellen? 

• Upvote 1
3 minuten geleden, Petra84 zei:

Hallo @Lovi

Allereerst gefeliciteerd met je boobies en ik vind ze er heel erg mooi uit zien juist! Ik weet helaas niet wat bottoming out en doublet bubbel betekenen 🙈 

Mss kan je mij er wat meer over vertellen? 

Dag Petra84

Dank je wel! ❤❤Ik ben er soms nog wat onzeker over en dan kom ik dus met zulke vragen af he je kent dat...

Dat wil (voor zover ik weet) zeggen dat je prothese onder de bptstplooi valt en je uiteindelijk een double bouble (dubbele borst) krijgt. Iets dat niemand wilt natuurlijk 😅

Ik weet er zelf niet zoveel over maar ben bang het te krijgen omdat mijn borsten zo snel zakken.

Best dat je hier eens in de zoekbalk bottoming out of double bubble intikt en dan de resultaten op afbeeldingen zet. 

Groetjes 

Lovi

Ja herkenbaar hoor ... bij mij ook steeds meer vragen en ben nog niet eens geholpen haha maar lees wel veel hier op forum dus dat is wel fijn 🙂

Ik ga het eens op zoeken ben heel benieuwd wat het inhoud 

Hoi @Lovi , ik kan je ook niet helpen want ken deze termen ook niet goed.

Maar....wauw!  ik vind ze echt heeeel erg mooi. Bij welke pc ben jij geweest? Sorry, Ik raak het overzicht een beetje kwijt. 

Ik hoop dat deze onzekerheden snel voor je weggenomen kan worden. 

@Lovi ik heb begrepen dat een double bubble kan voorkomen bij een dual plane plaatsing. Wat dan betekent dat de prothese blijft zitten (onder de spier) en dat de huid onder de prothese komt te hangen. Dit gebeurd dan ook pas wanneer de huid ouder en slapper wordt en niet direct na een bv en ook niet als je nog een strakke huid hebt. Mede hierdoor heb ik gekozen voor plaatsing voor de spier om dit te voorkomen. 

Wat ‘bottoming out’ is durf ik dan niet te zeggen 😏

En ik sluit mij aan bij de andere, ik vind je borsten prachtig!

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.