Ga naar inhoud

Maranl : 3 augustus 2020 : Dr. Grabietz : MFIV


Aanbevolen berichten

Eindelijk was het dan zover... mijn borstvergroting waar ik al zooolang over droomde.

 

Eenmaal aangekomen, werd alsnog mn geduld op de proef gesteld. De operatie daarvoor liep uit 😱

Manlief en mn dochter hadden me alleen daar achtergelaten en waren naar de bios, dus ik zat daar maar, in de wachtkamer, een beetje zenuwachtig om me heen te kijken. 

 

Een uur later mocht ik me omkleden. Ik moest mn kleren achterlaten en me in een operatie pakje heisen en dan met een dekentje de volgende deur door. Lijkt wel een quizspelletje 🤣

Geeeeez wat was het daar koud. Blij dat ik het dekentje had! 

En weer wachten ....

Ik lag lekker op een dokterbedje en merkte dat mn ogen bijna dicht vielen. Had de nacht weinig geslapen en was toch best wel moe.

Gelukkig kwam de anesthesist voordat ik lag te snurken. Ze stelde me wat vragen, maakte wat aantekeningen, legde me wat uit over de narcose en ging weer weg.

Daarna duurde het weer even voordat Drs. Grabietz kwam.

Hij had me een week eerder gezien en beschilderd ..had zijn tekeningen er net af ... en nu werd ik dus opnieuw ingekleurd. 

Vorige week waren mn borsten voller (heb dat altijd rond mn eisprong), dus hij zat wel even raar te kijken. Daarnaast bemerkte hij nu pas op dat mn ene schouder wat lager hangt (sleutelbeen uit de kom geweest). Dit gaf me een beetje ongemakkelijk gevoel, alsof hij hierdoor minder goed was voorbereid/verrast.

Ik moest daarna nog even wachten voordat ik gehaald werd en naar de operatiekamer mocht.

 

Daar stond een heel team klaar, de anesthesist, Drs. Gabrietz en nog 3 mensen. Ze legde me op tafel, stelde me gerust en voor ik het wist zat het infuus in mn arm. De anesthesist zei dat ze een pijnstiller gaf omdat de narcose een naar gevoel kan geven en daarna zei ze dat ze de narcose al had toegediend. Verrast zei ik O, nou Weltrusten dan maar en weg was ik.

Voor mijn gevoel zei iemand 2 tellen later, je mag wakker worden hoor en lag ik al in de uitslaapkamer. Huh? 

Snel keek ik onder de dekens om zeker te zijn dat ik niet alles gedroomd had, maar er zaten toch echt 2 heuveltjes. 

Ik weet nog dat ik dacht ...o wat klein (ik had ze groter verwacht), maar later realiseerde ik me dat als ik normaal lag ... ik zo goed als plat was en er nu wel degelijk wat zat! 

 

Eenmaal een beetje wakker werd ik in mn postoperatieve bh gehezen en na wat gegeten en gedronken te hebben, gecontroleerd te zijn door de anesthesist en PC, mocht ik met mn boobies mee naar huis. 

Daar hees mn vriend me in bed en maakte ik me klaar voor de eerste nacht. Aangezien ik een buikslaper ben en alleen maar half rechtop op mn rug mocht slapen, nogal een uitdaging. 

Bij elke beweging in bed moest mn vriend me helpen, want kon nog weinig zelf. Overdag veel gerust, maar ook wel een paar uurtjes uit bed doorgebracht. Dag 3 PO was het ergste, qua pijn. Alsof je hele erge spierpijn hebt en had last van mn rug (bovenin).

Dag 3 PO was ook de eerste dag dat ik mn boobies durfde te bewonderen en WOW .. ze zijn groter dan ik verwacht had. Foto is te zien in mn album. 

Na dag 3 PO ging het met grote stappen vooruit en na een week PO ging ik weer voorzichtig aan het werk (kantoorwerk).

 

Ik ben nu 2 wk en 6 dgn PO en geduld is echt een dingetje. Mn linkerkant is groter en ontspannender dan rechts, maar ik ben ook rechtshandig, dus hopen dat dat nog goed komt. Ook zag mn litteken eruit alsof er met een kartelmes in gesneden is en ik vraag me af hoe dat er over een aantal weken uitziet. Na 2 weken werden de pleisters verwijderd (die ik absoluut droog moest houden al die tijd) en mag ik overdag een gewone bh dragen, 2 uur zonder lopen en s nachts mn postoperatieve bh dragen. Een borstband heb ik nooit gehad. 

 

Ben benieuwd wat de tijd me gaat brengen, maar ben nu al heel blij. Mn theezakjes zijn ingeruild voor mooie volle borsten 😍

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Zoemertje zei:

Hoi @Maranl

 

Gefeliciteerd met je boobies ! Wat een prachtig paar 😍!!

Wat was je voorsituatie en welke maat prothese heb je gekregen?

Ik krijg morgen m'n boobies!!

 

Veel liefs zoemertje

 

Dank je wel! 😊

 

*Voorsituatie 70B/C*

Protheses Motiva Round 375 CC

Projection 4.8 cc

Base 11.75 cc

*Situatie nu 70E/F*

 

Succes morgen @Zoemertje!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Petra84 zei:

o bijna hetzelfde ook dual plane en motiva round 450 full ben ook heel benieuwd 

 

Ik wens je een goed herstel 🙂

 

Dank je wel Petra! Jij heel veel succes 2 september. Ben benieuwd naar het resultaat! 😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Maranl

Van harte gefeliciteerd met je boobs!

Ik neem aan dat je de links in de welkomst pb gelezen hebt bij aanmelding en dat je dus weet dat je foto's te traceren zijn via google als je ze in een topic plaatst.
Heb je het echter niet gelezen, en wil je de foto's verwijderd hebben hier, dan moet je me even een pb sturen.

Mag ik vragen in welke kliniek je operatie gepland stond? Dan kunnen we dat nog in je titel erbij schrijven.

Een goed herstel gewenst!

xx BB

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, best_boobie zei:

Hoi @Maranl

Van harte gefeliciteerd met je boobs!

Ik neem aan dat je de links in de welkomst pb gelezen hebt bij aanmelding en dat je dus weet dat je foto's te traceren zijn via google als je ze in een topic plaatst.
Heb je het echter niet gelezen, en wil je de foto's verwijderd hebben hier, dan moet je me even een pb sturen.

Mag ik vragen in welke kliniek je operatie gepland stond? Dan kunnen we dat nog in je titel erbij schrijven.

Een goed herstel gewenst!

xx BB

 

Hey BB,

 

Ik had het gelezen.

Heb zelf veel aan foto's aan van anderen gehad, dus geen probleem dat ze erop staan.

 

Dacht dat ik de kliniek erbij had gezet 🤔

Diana Gabriels (intake in Barendrecht, eerste afspraak met PC en geopereerd in Vlaardingen).

 

Of bedoel je iets anders?

 

Liefs,

Maranl 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.