Ga naar inhoud

Tas : 28 oktober 2020 : Dr.Hawinkels : Quole Kliniek : Waalre


Aanbevolen berichten

Even voorstellen, 30 jaar geleden heb ik mijn eerste bv gehad. Inmiddels vind ik ze echt niet mooi meer en is het ook wel tijd voor vervanging dacht ik zo. Eerst een consult gehad in het ETZ in Tilburg. Gisteren een consult gehad bij Quole kliniek in Oisterwijk en dit klikte beter, zo goed dat we meteen een datum hebben vastgelegd 😁

Ik weet al dat ik de wissel en kapselverwijdering vergoed krijg, maar volgens dr Hawinkels maakt ik een grote kans om alles vergoed te krijgen, dus die aanvraag loopt ook nog.

ik ben 1.71, weeg 68 kilo, cup aa (ja zelfs met implantaten 😢). Borstbreedte 12,5. 

Hij gaat plaatsen mentor rond, 375cc, dual plane. Zijn er dames die een vergelijkbare lichaamsbouw hebben met dezelfde prothese, en zou ik dan in jullie album mogen kijken om een beetje een indruk te krijgen hoe het er uit gaat zien?

Alvast bedankt voor het lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag @Tas en welkom op het forum.

Waw 30 jaar seg!! Dan begrijp ik dat je naar een wissel gaat.

Ik kan je helaas (nog) geen foto's laten zien: ik ben overmorgen aan de beurt.

Ik ben kleiner dan jij (163cm), maar m'n gewicht is hetzelfde. Ben dus een beetje molliger😄.  Ik krijg 310cc, ook rond maar moderate profile. Krijg jij de moderate of high profile?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Zoemertje, ik krijg moderate. Dat is het enige dat is blijven hangen Ik moet maandag even bellen want ik begreep nu inderdaad dat daar ook nog verschil in zit. En ik dacht nog zo goed voorbereid te zijn en geluisterd te hebben.......

Wat fijn dat jij maandag al aan de beurt bent, spannend! Toevallig ook bij dezelfde pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die consulaties vond ik ook al spannend op zich 😉.

Bij het buiten gaan zit je met zoveel vragen, want als leek word je dan zo overdonderd. Veel van het gesprek blijft dan niet hangen. Maar ach, dat komt wel goed.

Dankzij dit forum ben ik al veel te weten gekomen!

Ik woon in België en word geopereerd door Dr.Lemmens in Mol. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Tas

 

Ik kan nog niet praten want ik ben over 2 weken aan de beurt maar ben 1.70 en weeg 54 kilo mijn prothese word 450 cc motiva full en vind het nu behoorlijk spannend 😊

 

Ik ga later een album aanmaken maar kan je er nu nog niet meehelpen hihi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Petra84 @Tas Ik heb jullie toegevoegd 😘

2 uur geleden, Petra84 zei:

@MMelody ja als dat mag heel graag 🙂 

Hoe gaat het nu met je? Veel last gehad? Door wie ben je geholpen?

Het gaat nu prima 😁 De eerste 4 dagen was de pijn het ergst, maar ik vond het wel goed te doen. Ik ben geholpen door dr Van Selms in Esthetisch Centrum Jan van Goyen. De operatie is inmiddels al een maand geleden, dus ik heb vrijwel nergens last meer van. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Tas zei:

Super @MMelody, ze zien er prachtig uit! Goed ook om te zien, dat het steeds mooier wordt. Dank je voor het toevoegen. 

Dankjewel 😘 Jaa er is inderdaad duidelijk verschil te zien, vooral tussen de laatste 2 foto's. Succes met wachten, voor je het weet ben jij ook aan de beurt! 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
Op 22-8-2020 om 11:12, MMelody zei:

Ik ben zelf 1.65 en weeg ~60kg. Op 20 juli heb ik 335cc motiva full gehad (een soort van high profile). Mocht je mee willen kijken in mijn album, laat het maar weten 😁

Hoi! 2 maart word ik geopereerd door dr verdonck 335cc ook motiva. Zou ik eens in uw album mogen piepen? Want twijfel nog steeds tussen 315 en 335... al denk ik niet zo groot verschil zal zijn... 

Hoe gaat het ondertussen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...
Op 22-8-2020 om 11:12, MMelody zei:

Ik ben zelf 1.65 en weeg ~60kg. Op 20 juli heb ik 335cc motiva full gehad (een soort van high profile). Mocht je mee willen kijken in mijn album, laat het maar weten 😁

Hoi hoi, ik ben iets groter 168 en weeg ook ruim 15kg meer🙈 naar zou ik mee mogen kijken hoe het er bij jou uit ziet?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.