Ga naar inhoud

lauralaura : 20 augustus 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hi dames,

 

Gisteren ben ik geholpen aan een  borstvergroting door dr van der Weij. De reden om voor deze arts te kiezen is vanwege zijn mooie natuurlijke resultaten. Ik zal even bij het begin van mijn avontuur beginnen.

 

Al van jongs af aan heb ik nooit veel borsten gehad maar ik had dit geaccepteerd en dacht er nooit teveel over na. Met een pushup bh zag het er prima uit. Mijn moeder zei altijd wacht maar tot je kinderen hebt gehad. Ondertussen ben ik 35 jaar en 3 kinderen verder en was er van die ooit nog wat stevige kleine borstjes weinig volume meer over met ingezakte tepels. Na afgelopen half jaar hier en op andere pagina's veel te hebben gelezen en ervaringen van vriendinnen te hebben meegemaakt dus toch de stap gezet naar een consult waarna mijn beslissing nog meer gesteund en zeker werd.

 

Ik ben 2 keer gaan passen, dit om toch echt zeker te zijn van de maat. Ik ben overigens 1.84 en weeg 69 kg.

 

1e keer 24 juli. Hij adviseerde de 1e keer 340cc voor de spier, dit vond ik nog wat groot lijken en heb daarna 300cc gepast. Dit voelde voor mij beter op dat moment. Na thuis er nog over nagedacht te hebben twijfelde ik toch want zijn advies is natuurlijk erg belangrijk gezien hij honderden vergrotingen per jaar doet.

Zijn advies voor 340cc zou toch mooier mijn hele borst vullen zo liet hij zien bij de 2e keer passen op 4 aug met mijn moedertje erbij. Dus toch voor deze maat gegaan en hierna was eigenlijk al mijn twijfel ook weg. Ik heb natuurlijk nog wel wat zenuwaanvallen gehad😅

 

Dus gisteren was DE dag. Ik voelde me niet gespannen al zal ik dat vast wel wat zijn geweest, ik had er vooral veel zin in. Niet teveel nadenken. Ik moest mij 12.00 melden en 12.30 stond de operatie op de planning. We waren op tijd 11.45, en ik mocht direct binnenkomen al. Hier wat formulieren ingevuld en toen kwam de verpleegster mij halen. Ik kreeg mijn bed aangewezen en een polsbandje om met gegevens en behandelend arts. Ook mocht ik mij omkleden met het schortje aan en mijn onderbroek. Vervolgens hoorde ik van het meisje tegenover mij dat het allemaal uitliep en ben ik wat gaan appen en lezen op mijn ereader. De dame naast me was ook een erg gezellige kamergenoot.

Uiteindelijk kwam dr vd Weij ongv 14.00 bij me om af te tekenen en hierna stonden de verplegers zo goed als direct bij me om me mee te nemen naar de ok. Na 3 keer prikken toch een juiste ader voor het infuus gevonden. Toen kreeg ik een kapje met wat extra zuurstof en werd de narcose ingespoten waarna ik al snel weg was. Toen ik weer wakker werd gemaakt kon ik moeilijk mn ogen open houden, ik had nog wel even door willen slapen 😁 Ik mocht direct even spieken naar mn nieuwe boobies. Goede memmen haha!

Om 16 uur was er gebeld naar mijn man dat alles goed was gegaan. Ik heb een broodje kaas gegeten en wat thee gedronken en nog wat koekjes 😋 Om 18 uur gingen we lekker weer naar huis. In de auto werd ik wat draaierig en net niet misselijk. Thuis lekker mn bedje in en even 2 uur geslapen. Toen heeft mijn man nog wat eten gemaakt en daarna lekker  geslapen op mijn fort van kussen en dekbed. Wel mn wekker gezet voor de paracetamol. Pijn is prima te doen. Meer spierpijnachtig en gezwollen. Heb nog geen foto maar die zal ik nog plaatsen later. 

Flink verhaal geworden maar hopelijk hebben jullie hier wat aan net als ik aan jullie verhalen veel heb gehad 🤗

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Laura 

 

Wat ontzettend leuk dat je de operatie al achter de rug hebt! 

Hoe gaat het met je? De nacht goed doorgekomen?

 

Herkenbaar je verhaal ben ook een mama van 35 jaar met 3 kinderen en 14 jaar erover gedaan om nu dan eindelijk de stap te maken maar behoorlijk zenuwachtig 😊 4 september is mijn dag!

 

Hoop dat je goed geslapen hebt en dat de pijn goed te doen is voor je 

 

Welkom hier en leuk om met je te kletsen

 

Liefs Petra 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Laura!

 

Wat fijn dat je de operatie al achter de rug hebt!

Zelf ben ik afgelopen dinsdag geopereerd 650 cc en 590 cc dual plane door Drs Janssen.

Ook ik heb 3 kinderen mogen krijgen en ik had wel borsten (lege D) maar die hadden absoluut een update nodig,  ook had ik een borstverschil zodoende de verschillende CC's.

 

De dag van de operatie heb ik net als jou ervaren de dag erna vond ik heel erg pittig en vanaf toen ging het elke dag wat beter.

Mijn spieren zijn nog flink hard maar het lijkt wat beter te worden en mijn borsten worden nu al iedere dag mooier!

Hoop dat je een voorspoedig herstel hebt en ontzettend gelukkig gaat zijn met het resultaat 

 

Liefs

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Petra84 zei:

Hallo Laura 

 

Wat ontzettend leuk dat je de operatie al achter de rug hebt! 

Hoe gaat het met je? De nacht goed doorgekomen?

 

Herkenbaar je verhaal ben ook een mama van 35 jaar met 3 kinderen en 14 jaar erover gedaan om nu dan eindelijk de stap te maken maar behoorlijk zenuwachtig 😊 4 september is mijn dag!

 

Hoop dat je goed geslapen hebt en dat de pijn goed te doen is voor je 

 

Welkom hier en leuk om met je te kletsen

 

Liefs Petra 

Spannend Petra!

 

Ik ben ook bijna 35 trouwens.

Wie heeft bij jou de eer om je te mogen opereren? wat word er geplaatst en voor de spier zoals laura of dual plane zoals bij mij?

 

Liefs....

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben echt heel zenuwachtig aan worden en ook omdat ik zo tenger ben en hier allemaal kleinere formaten lees als wat ik krijg 🤣 maar goed het zal vast en zeker mooi worden 🙏

 

Bij word op 4 september door dokter Hupkens motiva round 450 cc full geplaatst en dual plane 

 

Ik was heel erg twijfelen want ik kon kiezen uit 450 of 500 cc ivm borstbreedte 12.5 of 13

 

Het had er mee te maken of ik side boob wilde of niet als eerste zei ik ja maar nu ben ik daar vanaf gestapt omdat ik zo tenger ben en bang ben dat ik anders een harde bolling krijg aan de zijkant dat zo opvalt ... snap je wat ik bedoel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Petra84 bedankt voor je berichtje! Ik ben de nacht goed doorgekomen. Heb een fort gebouwd van een dekbed met daarbovenop een voedingskussen en dan mn hoofdkussen. Lag heerlijk! Voel dat alles nu wat gezwollen is maar met pcm prima te doen tot nu toe. Beetje stuwinggevoel.

 

Wat spannend voor jou zeg! Mijn tip voor de zenuwen, probeer niet teveel aan de operatie zelf te denken maar aan je beslissing dat je het gaat doen en hier ook achterstaat. Wat krijg jij geplaatst?

 

@iloontje148 dank voor je berichtje! Hoe voel jij je ondertussen? Is hetvoor of achter de spier geplaatst? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Petra84 ik lees je antwoord nu. Ik heb anatomische gekregen. 

Wel een goed volume krijg je idd. Is natuurlijk helemaal naar eigen wens. En elke arts heeft ook een voorkeur voor bepaald type en volume, eigen handtekening zegmaar. Ik wilde graag bij vd Weij vanwege zijn resultaten dus ben heel benieuwd of ik straks in zn foto album kom 🤣

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, lauralaura zei:

@Petra84 bedankt voor je berichtje! Ik ben de nacht goed doorgekomen. Heb een fort gebouwd van een dekbed met daarbovenop een voedingskussen en dan mn hoofdkussen. Lag heerlijk! Voel dat alles nu wat gezwollen is maar met pcm prima te doen tot nu toe. Beetje stuwinggevoel.

 

Wat spannend voor jou zeg! Mijn tip voor de zenuwen, probeer niet teveel aan de operatie zelf te denken maar aan je beslissing dat je het gaat doen en hier ook achterstaat. Wat krijg jij geplaatst?

 

@iloontje148 dank voor je berichtje! Hoe voel jij je ondertussen? Is hetvoor of achter de spier geplaatst? 

Bij mij zijn ze dual plane geplaatst half achter de spier dus, en dat doet best wel pijn vind ik. Mijn borsten zelf doen helemaal geen pijn maar die spier des te meer, ze zijn ook enorm hard... tijd tijd tijd....

Maar het gaat wel al beter dan de dag na de operatie , iedere dag een beetje en dan komen we er wel 😊

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@lauralaura o wat fijn om te horen en te lezen! Ja ik zit er nog over na te denken om beneden mijn luchtbed neer te zetten en zonder me man te slapen want die draait en grijpt nogal in zijn slaap 🤣 dus denk dat ik de eerste nachten lekker apart ga slapen hihi 

Ik ben wel echt een zij slaper dus ben benieuwd 

Ik word geopereerd door dokter hupkens in Vlaardingen vanuit diana gabriels 

Ookal is de praktijk in opspraak geweest heb ik alle vertrouwen in de dokter en die gaat me opereren 

De volume schrok ik wel een beetje van maar ga nu voor 450 cc ipv 500 wat het eerst zou worden ben heel benieuwd 

 

@iloontje148 ja hoor indd dat deze methode meer pijnlijk is als de andere maar neem aan dat ik ook goede meditatie ga krijgen 😊 en dat is wel een beetje mijn angst hoor ook omdat ik 3 kinderen heb en dat alles gewoon doorgaat 

Heb wel de eerste week mijn man thuis en de 2e week helpt mijn mama

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Petra84 zei:

Ja ben echt heel zenuwachtig aan worden en ook omdat ik zo tenger ben en hier allemaal kleinere formaten lees als wat ik krijg 🤣 maar goed het zal vast en zeker mooi worden 🙏

 

Bij word op 4 september door dokter Hupkens motiva round 450 cc full geplaatst en dual plane 

 

Ik was heel erg twijfelen want ik kon kiezen uit 450 of 500 cc ivm borstbreedte 12.5 of 13

 

Het had er mee te maken of ik side boob wilde of niet als eerste zei ik ja maar nu ben ik daar vanaf gestapt omdat ik zo tenger ben en bang ben dat ik anders een harde bolling krijg aan de zijkant dat zo opvalt ... snap je wat ik bedoel?

Het is allemaal ook best spannend, en ook ik heb lang getwijfeld en dan doe je het en komen die jaren van wel niet.... weer voorbij MAAR ik heb het dus nu achter de rug en ben zo blij dat ik het heb gedaan 🤗🤗

 

Ik ben helemaal niet tenger dus daar kan ik niet over meepraten wel over het feit dat mijn oude borsten niet bij mij lijf paste... ik heb de motiva corse trouwens en ondanks dat dit weinig word geplaatst lijken ze voor mij de beste keus te zijn geweest... alles is zo afhankelijk van je voor situatie, je kan niks voorspellen eigenlijk dus is het wat mij betreft vooral belangrijk dat jij en je arts op 1 lijn zitten en dat is denk ik wel gelukt bij jou als ik je zie schrijven...

 

Liefs

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt helemaal @iloontje148 het is een aparte man maar zeker duidelijk en volg zijn advies nu ook op

 

ik heb ook heel lang getwijfeld dat is zo herkenbaar uiteindelijk 14 jaar over gedaan en geloof ook wel dat ik heel blij na de eerste week haha of als ik wakker word

 

ik weet nog toen ik stuwing had na de zwangerschappen dat ondanks de pijn ik echt enorm aan glunderen was in de spiegel haha want ja ik had borsten dus komt vast en zeker goed 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Petra84 zei:

@lauralaura o wat fijn om te horen en te lezen! Ja ik zit er nog over na te denken om beneden mijn luchtbed neer te zetten en zonder me man te slapen want die draait en grijpt nogal in zijn slaap 🤣 dus denk dat ik de eerste nachten lekker apart ga slapen hihi 

Ik ben wel echt een zij slaper dus ben benieuwd 

Ik word geopereerd door dokter hupkens in Vlaardingen vanuit diana gabriels 

Ookal is de praktijk in opspraak geweest heb ik alle vertrouwen in de dokter en die gaat me opereren 

De volume schrok ik wel een beetje van maar ga nu voor 450 cc ipv 500 wat het eerst zou worden ben heel benieuwd 

 

@iloontje148 ja hoor indd dat deze methode meer pijnlijk is als de andere maar neem aan dat ik ook goede meditatie ga krijgen 😊 en dat is wel een beetje mijn angst hoor ook omdat ik 3 kinderen heb en dat alles gewoon doorgaat 

Heb wel de eerste week mijn man thuis en de 2e week helpt mijn mama

Als ik jou was zou ik je man op dat luchtbed leggen en zelf in bed gaan liggen met een goede barricade in je rug 😊 ieder herstel is anders maar bijna iedereen kan niet of amper omhoog komen en een luchtbed is denk ik nog lager dan een bed of bank, maar daar kom je snel genoeg achter denk ik 😉

 

Ik heb ook 3 kids oudste 9 middelste 7 en jongste net 2, die oudste 2 zijn gewoon thuis no problemo , de jongste kan ik niks mee op het moment zo sneu eigenlijk. Hij is naar de opvang of mee werken met mn man maar ik denk dat de 2 weken die jij hulp hebt voor de kids dat je daarna wel redelijk vooruit kan hoor 😃

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik snap wat je bedoeld maar ik heb een groot luchtbed met achterwand waar ik me kussens etc tegenaan kan doen en helaas niet bij mijn bed 🤣 

We zijn ooit voor de kleinste man op het kleinste kamertje gaan liggen en toen de hoofdwand weg gedaan omdat het niet paste anders 🤣 maar dit is een hoog luchtbed dus we gaan het zien en als het niet lukt dan gaan we zeker ruilen hihi

 

Mijn kinderen zijn dochter 14 jaar zoon van 12 jaar beide nu middelbare school dus doen zijn eigen helemaal en de jongste is 7 jaar en gaat nu na groep 4 dus ook al redelijk zelfstandig in bepaalde dingen dat scheelt heel veel maar ik moet wel een stukje auto rijden na school of fietsen maar hoorde al dat dit beide niet mogelijk is 😊 dus afwachten wat wel en niet mag en kan

 

Ja je kleinste snap die er natuurlijk niks van en snap dat het zielig is wat dat betreft mag ik wel in me handen klappen 

 

Maar zal de eerste dagen nog niet veel knuffelen ben ik bang en de jongste is wel een echte knuffel kont nog

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Petra84 zei:

Ja ik snap wat je bedoeld maar ik heb een groot luchtbed met achterwand waar ik me kussens etc tegenaan kan doen en helaas niet bij mijn bed 🤣 

We zijn ooit voor de kleinste man op het kleinste kamertje gaan liggen en toen de hoofdwand weg gedaan omdat het niet paste anders 🤣 maar dit is een hoog luchtbed dus we gaan het zien en als het niet lukt dan gaan we zeker ruilen hihi

 

Mijn kinderen zijn dochter 14 jaar zoon van 12 jaar beide nu middelbare school dus doen zijn eigen helemaal en de jongste is 7 jaar en gaat nu na groep 4 dus ook al redelijk zelfstandig in bepaalde dingen dat scheelt heel veel maar ik moet wel een stukje auto rijden na school of fietsen maar hoorde al dat dit beide niet mogelijk is 😊 dus afwachten wat wel en niet mag en kan

 

Ja je kleinste snap die er natuurlijk niks van en snap dat het zielig is wat dat betreft mag ik wel in me handen klappen 

 

Maar zal de eerste dagen nog niet veel knuffelen ben ik bang en de jongste is wel een echte knuffel kont nog

Haha ik beelde me indd meer zn luchtbedje in waarop ik vroeger in een tent op lag tijdens de campeervakanties 😉 Overigens heb ik me eigenlijk nergens mee te bemoeien al was t sowieso goed bedoeld, en wie weet vind jij het herstel echt appeltje eitje.

 

A.s maandag heb ik controle bij mijn arts dan ga ik vervoermiddelen ook even bespreken want ik dacht ook 6 weken niet maar hoor en lees dat het soms toch anders is. Opzich kan mn man de kids wegbrengen en ophalen tussen het werk e.d door en ons bedrijf zit 1 straat van school dus te voet ophalen vanuit de zaak kan ik zelf ook doen, mja zwemles e.d komt er ook weer aan en vind het fijn dat zelf te doen waar mogelijk.

 

Knuffelen doen wij gewoon maar dan met hun hoofdjes op mn buik, ook de jongste snapt dat mama auw heeft en is voorzichtig maar maakt toch soms een uitglijder om daarna verschrikt te kijken, zo sneu hij doet echt zn best... uiteindelijk komt alles gelukkig weer goed 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaa 😁 tuurlijk snap dat je het goed bedoeld 🙏 en die van vroeger waren echt ellendige luchtbedden haha daar ga ik niet opliggen hihi ik ga van het ergste uit qua herstel na alles wat ik lees hihi dan kan het enkel maar meevallen 😳 maar ben er wel heel bang voor hoop dat we goede medicatie krijgen!

 

Slim indd op de buik knufgelen maar geloof meteen als er een uitschieter is dat het behoorlijk pijnlijk is 🥺

 

Dat is wel fijn zo dicht bij school zeg ideaal maar wel stuk vervelender met zwemles enzo indd daar ben ik gelukkig van af ... mijn man zal de jongste na school doen en dan mss mijn mama die hem ophaalt ze woont vlakbij school 

Toch wel erg dankbaar voor de hulp die ik krijg

 

Wel heel fijn dat je kleinste het toch wel snapt en als je dadelijk helemaal hersteld bent kan je lekker gek doen en de schade inhalen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @lauralaura

 

ah tof dat je je operatie inmiddels achter de rug is en dat je blij bent! Ik ben zelf 11 augustus ook door Dr van der Weij geopereerd. Ik heb 380cc anatomisch vd spier gekregen (ben 1.83 en 79kg) Ik vond vooral de eerste 3 dagen pittig. 


Ben enorm benieuwd naar je resultaat! Als je foto’s hebt wil je me dan toevoegen aan je album? Als je mij album ook in wilt zien hoor ik het wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lauralaura haha ja? Bij gaat mijn gevoel van wow groot naar te klein en weer terug. Als ik ze naakt zie zonder bh denk ik wel wow. Maar met bh aan en kleren er overheen vind ik t niet enorm veel groter als toen ik een maximizer aan had. Heb alleen meer sideboob en daar ben ik wel heel blij mee. Zorgt er voor dat ik iets meer zandloper ipv peer ben. 
Maar denk dat ik achteraf gezien misschien toch wel wat groter had gegaan zodat t effect met kleren aan iets meer zou zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raven ja dat kan ik me voorstellen. Maar ik wilde dat het eruit ziet als wanneer ik mijn bh aan heb zegmaar. En ik denk dat het iets groter zal zijn. Als je een mooie bh hebt straks is het ook weer heel anders natuurlijk. En je bent nog maar 1 week po en lees van veel dat ze er daarna nog weer groter uitzien ook. Geduld... hahaha

 

@Petra84 ik voel me vandaag goed ook. 2e nacht prima ook. Ik merk dat het wat gevoeliger is vandaag, dit merkte ik gisteravond al maar heel goed te doen op 2 pcm elke 4a5 uur. Ik zal je toevoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.