Petra84

Petra84 : 4 september 2020 : Dr. Grabietz : MFIV

Recommended Posts

Dankjewel @Kenna

Ja het word steeds mooier en indd ook ronder vooral de linker is al heel mooi rechter is nog wat puntiger maar ook deze is al heel mooi bij aan trekken 

@Petra84 Ja allebei op hun eigen tempo hè haha, gaat helemaal goed komen hoor als ik het zo zie! Heel leuk om je voortgang te kunnen volgen

Ja ze leven echt een eigen leven allebei hahaha maar uiteindelijk komen ze wel tot elkaar 🙂

• Like 1

Dankjewel 🙂 ja dat verschilt echt per week ongelooflijk he 

Hallo meiden

Vandaag 6 weken po 😍 

Zo blij mee ... op controle geweest alles is goed, de zwelling moet nog wel slinken maar schijnbaar bij slanke mensen en dual plane heeft dat wat meer tijd nodig ... maar meteen door gereden na de hunkemoller en daar 2 bh gekocht 😁 zonder beugel want dit voelde nog niet fijn! 

Heb nieuwe foto's geupload 😉

@Petra84 Wat zul jij blij zijn!

Ik vind ze er al heel mooi uitzien! En wat fijn dat je nieuwe bh’s hebt gekocht!! Welke maat heb je nu??

Zo dat klinkt meeega haha! Maar ze zeggen toch dat het er kleiner uit ziet dan dat je cup maat is? Door de manier hoe de vergrootte borsten de bh opvullen of zoiets. Hoe ervaar jij dat?

Klinkt zeker mega 😅😅 maar toen ik zei dat de arts zei een d cup kwamen ze aan met e een maat meer 

• Like 1

Hey hey! Ik heb je hele topic gelezen. Super leuk om het het proces te lezen.

Ik krijg misschien ook een E cup, zou ik jouw foto's mogen bekijken?

kusjes

Ja ben er heel blij mee al moet ik zeggen is ook wel wennen hoor ... vind het een heel verschil als met de po bh aan 🤭

Maar ze zien er niet uit als E inderdaad maar toch wel de maat.

Er zit nog best veel zwelling dus hoop dat dit nog wat afneemt en dan op een D uitkom 🤣