Ga naar inhoud

Petra84 : 4 september 2020 : Dr. Grabietz : MFIV


Aanbevolen berichten

11 minuten geleden, Yvette-x zei:

Hee @Petra84 ik heb je forum met een lach gelezen haha! Ik ben zelf 8 oktober geopereerd dus een maandje na jou ongeveer, goed om vanuit jouw verhalen te weten wat mij nog te wachten staat 😁😁

Zou ik mee mogen kijken in je album?

Haha ja zo kan het lopen ... iedereen heeft een ander traject maar die van mij was toch enigzins apart 😅 tuurlijk ik voeg je toe 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minutes ago, Petra84 said:

Ja lieverd en jij dan! Eindelijk je twins 🥳 gaat alles goed met je? Sorry ben zo druk de laatste tijd en ben eigelijk helemaal niet meer online geweest 😅

Geeft toch niets! Heerlijk dat je weer lekker aan de gang bent!

 

Met mij gaat het goed! Herstel verloopt tot nu toe ook goed, heb vandaag de eerste dag zonder pijnstillers en tot nu toe gaat ook dat goed 😊 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Willsx zei:

Geeft toch niets! Heerlijk dat je weer lekker aan de gang bent!

 

Met mij gaat het goed! Herstel verloopt tot nu toe ook goed, heb vandaag de eerste dag zonder pijnstillers en tot nu toe gaat ook dat goed 😊 

O wat fijn zeg! Mooi dat het al zo goed gaat meid en elke dag word nog beter en mooier 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Op 25-8-2020 om 21:00, pambbg zei:

Spannend! Ik ben nu 9 weken geleden geopereerd door Wouter vd Pot.. Mega happy met het resultaat! Mocht je foto’s willen zien...

Hi

Hoe was het ben erg benieuwd naar het resultaat ik ga over 7 weken bij Wouter van der Pot. Ben je blij met het resultaat en welke protose heb je in maten en cc? Gr Alexandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 23-12-2020 om 22:23, Alexandramui zei:

Hi

Hoe was het ben erg benieuwd naar het resultaat ik ga over 7 weken bij Wouter van der Pot. Ben je blij met het resultaat en welke protose heb je in maten en cc? Gr Alexandra

Hi! Sorry voor de late reactie..

Spannend dat je ook bij Wouter gaat.. Ik ben dolgelukkig! Ben super blij dat ik een wissel heb gedaan. Klopt nu veel meer..

Ik heb de ergonomics 500 full. Kwam van 280 en zou met de 425 een heel kleine vooruitgang krijgen. Ben dus voor een grotere maat gegaan.

 

Heb jij foto’s? Ik zal je foto’s in pm sturen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.