Ga naar inhoud

Stevige sportbh


Aanbevolen berichten

Hey Allemaal,

 

Ik vroeg me dus af, maar wrs zijn er meerdere hier op t forum, welke sportbh is nou écht 

ideaal en een aanrader als je weer fanatiek gaat sporten?

Dus echt 1 waarbij je borsten op zn plek blijven zitten.

Heeft iemand op t forum al ervaring met een erg fijne sportbh (voor grotere borsten)? Of evt bepaald merk?

 

Ik heb zelf 24 juni een borstvergroting gehad, dus dat is nu ruim voorbij de 6 weken.

Zit nu op n cupmaat E.

En nou wil ik weer aan de gang! Want tijdens die 6 weken rust, is er bij mij wel n paar pondjes bij gekomen 😅. En die mogen er zsm weer af!

 

Alle tips zijn welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Inmiddels 2 sportbh's gevonden!

Mijn eerste sportbh heb ik bij annadiva.nl gevonden. Het is de Panache Sport bh geworden (https://www.annadiva.nl/panache-sportbh-zwart.html). Hele fijne bh, wel met beugel, maar dat is toch niet storend waar ik wel n beetje bang voor was. Deze is voorgevormd, wat ik wel fijn vindt want mn tepels zijn aardig aanwezig sinds de operatie 😅.

 

Toch had ik nog een 2de nodig, omdat n sportbh nou eenmaal ook regelmatig gewassen moet worden 😏.

Mijn 2de is een ShockAbsorber Ultimate Run  geworden (https://www.intersport.nl/dames/kleding/sportbehas/ultimate-run-padded-sportbeha/inl.shockabsorber.336066.1001.html?dwvar_inl.shockabsorber.336066.1001_color=1001&cgid=). Ook een hele fijne sportbh. Deze is wel zonder beugels maar ook voorgevormd.

Ik wilde nml wel testen welke prettiger is als ik ga sporten.

Ik rijdt zelf paard, dus dan wil je wel graag dat alles goed ingepakt zit. Dus dacht n ultimatum run kan wel wat schokken tegenhouden 😉.

Nou moet ik eerlijk zeggen dat de ShockAbsorber wel wat meer strakker zit én voor mijn gevoel wel wat meer steun geeft tijdens t rijden dan de Panache Sport bh die ik heb.

De Panache Sport bh zit ook heel fijn, en zit ook heel mooi onder de kleding. Maar als t om t gevoel van stevigheid wint de ShockAbsorber toch wel.

Het fijne aan allebei de sportbh's is dat je ze op de rug een 'racerback' hebben (bij de Panache Sport is t optioneel, kan t ook met gewone bandjes dragen), zit lekker aangesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Petra84 en @ProjectX,

Ik ben pas met 9 weken po gaan rijden. Kwam ook wel dat er een zomerstop tussen zat. Ik mocht al wel vanaf 6 weken gaan rijden volgens de kliniek. Maar dat voelde voor mij toch wel iets te vroeg. De eerste keer rijden was wel ff wennen en raar, maar ging goed. Je moet er ook een beetje vertrouwen in hebben. Maar n goeie stevige sportbh die lekker strak zit is wel n aanrader.

Buiten rij ik ook met bodyprotector, dan zijn ze nóg meer ingepakt 😅.

Een lange buitenrit heb ik pas met 13 weken po gedaan. Ook dat ging heel goed.

Je moet er natuurlijk niet van af vallen, dat zal niet goed zijn voor alle aanhechtingen binnenin zijn. Maar als je een paard hebt wat je kan vertrouwen, komt t wel goed. 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.