Ga naar inhoud

Officieel voorstellen en hulpvragen


D123

Aanbevolen berichten

Hello lieve lezers,

 

Voor het eerst in mijn 34 -jarige leven schrijf ik op een forum! ☺️

Ik lees al een weekje mee hier en nu dus wel zo netjes om mij dan ook even officieel voor te stellen.

 

Ik ben D, 34 jaar en mama van een dochter van 1 jaar.  

 

Ik ben serieus een borstvergroting aan het overwegen en mijn voorkeur gaat uit naar de Boerhaave kliniek of kliniek Heyendaal (Frans van Straten) deze 2 (vooralsnog) ivm prijs- kwaliteit en de goede recensies.  Wat mij betreft valt kliniek van Diana G af ivm wisselende verhalen. Kliniek Veldhoven lees ik nog niet zo veel over.  Zijn er hier mensen die met deze kliniek ervaringen hebben??? 

 

Heel eerlijk gezegd weet ik nog niet helemaal welke borsten ik mooi vind en wat bij mijn lichaam past. Dus het is nog echt een zoektocht! 

 

Ik vind het leuk om, met name, de operatieverslagen te lezen zodat ik een goed beeld kan vormen over hoe en wat mij te wachten kan staan.

 

Ook zou ik het leuk vinden als ik in jullie fotoalbum mag kijken.  Om inspiratie op te doen. (Al weet ik nog niet helemaal hoe dat werkt)

 

Graag hoor ik jullie! Alle tips en ervaringen zijn meer dan welkom.  

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom @D123


Goed dat je wel al onderzoek heb gedaan qua klinieken . Hier op dit forum vindt je eigenlijk alle info mbt borst operaties . 

Ik ben geopereerd in park kliniek in Rotterdam . 
maar zeker goede recensies gelezen over Boerhaave en Heyendaal!
In de zoek functie vast veel ervaringen te vinden. 
 

Wat is je bouw , lengte gewicht cupmaat? 
Het is voornamelijk smaak als het gaat om wel soort prothese ieder neemt. 
Heb je Misschien fotos of plaatjes voorbij zien komen van borsten die je mooi vind? 
neem het mee naar je consults. 
 

Gr. Linda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai, welkom!

 

Je zou eens kunnen snuffelen op realself.com. Hier heb je de wereld aan foto’s van dames die een borstvergroting hebben laten doen in alle vormen en maten. Handig om in beeld te krijgen voor jezelf wat je wel wil en wat je niet wil.

Ik zou hier ook foto’s van meenemen tijdens je consult. Dan heb je nog keuze tussen anatomisch en ronde protheses. Ronde protheses geven meer bolling bovenin de borst, anatomische geeft meer bolling aan de onderkant van de borst, wat een soort druppeleffect geeft. Hoewel je ook een druppeleffect kan krijgen als je ronde protheses dual plane laat plaatsen, omdat de spier de bovenkant van de prothese wat “plat” drukt. 
 

Hoe groot je gaat etc is grotendeels afhankelijk van je eigen smaak, en daarnaast je eigen lichaamsmaten. 

Ik ben 173 cm, 59 kg, omvang onder m’n borsten was 73 cm geloof ik, en bij mij ging er niet meer dan 300cc in. Hoewel ik achteraf echt wel groter had gewild, ben ik wel mega blij met m’n resultaat.

Ik zal je even toegang geven tot m’n album, dan kan je meekijken. Ze zijn dual plane, en ronde protheses, moderate plus profile,  cohesive I. 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan bedankt  voor het lezen en het reageren op mijn voorstelbericht!

 

Park kliniek Rotterdam heb ik ook over gelezen. Opzich had ik daar ook wel interesse in, maar is helaas toch duurder dan de andere klinieken die ik had genoemd. Had je Nio als PC? Ik houd deze wel in mijn achterhoofd mochten de andere consulten tegenvallen.

Welke prothesen heb jij?

 

Ik heb denk ik een vrij normaal postuur. Ik ben 1.71 lang en weeg 77 kilo. Wel heb ik veel bredere heupen en billen dan de rest. (Onder 1 maat groter dan boven) ook wil ik alvorens de borstvergroting te doen, 7 kilo afvallen zodat ik nog lekkerder in mijn vel zit.

 

Mijn cupmaat weet niemand! Echt een drama met BH's kopen. Niets staat mooi. Ik heb zeg maar een 80c nodig omdat anders de beugel in mijn borst prikt maar ik heb geen volume aan de voorkant. Dus het kiept en gaapt aan de voorkant en staat altijd lelijk. Ik kan nooit een bh naar mijn keuze kopen, ik moet er altijd tientallen passen en kies ik welke met minst lelijk staat. Dat is dus ook de reden dat ik nu wel de stap wil zetten om er iets aan te laten doen... 

 

Tijdens mijn zwangerschap zijn mijn borsten overigens nauwelijks gegroeid of gekrompen. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Veerveertje bedankt voor je berichtje!

Super leuk om reacties te ontvangen op mijn voorstelbericht.

 

Ik ga dit weekend nog even kijken op de site die je hebt doorgegeven. Ben heel benieuwd! 

 

Ik vind persoonlijk volume aan de bovenkant heel erg mooi en wil ze zeker niet te klein. Dat heb ik al die jaren juist zo gemist. Dus ik dacht dat voor mij wellicht ronde prothesen beter zijn aangezien mijn wens voor volume aan de bovenkant. 

 

Ook ben ik niet bang voor mening van anderen of reacties van anderen, ze zullen het toch wel gaan zien. Ook ben ik niet bang voor de operatie zelf, heb al meerdere narcoses gehad. Het enige waar ik angst voor heb , is dat ik denk dat ik misschien die pechvogel zal zijn waarbij mijn lichaam de prothese niet accepteert. 

 

Super tof dat je mijn toegang wil geven tot je album! 👍😉 ben erg benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, D123 zei:

@Veerveertje bedankt voor je berichtje!

Super leuk om reacties te ontvangen op mijn voorstelbericht.

 

Ik ga dit weekend nog even kijken op de site die je hebt doorgegeven. Ben heel benieuwd! 

 

Ik vind persoonlijk volume aan de bovenkant heel erg mooi en wil ze zeker niet te klein. Dat heb ik al die jaren juist zo gemist. Dus ik dacht dat voor mij wellicht ronde prothesen beter zijn aangezien mijn wens voor volume aan de bovenkant. 

 

Ook ben ik niet bang voor mening van anderen of reacties van anderen, ze zullen het toch wel gaan zien. Ook ben ik niet bang voor de operatie zelf, heb al meerdere narcoses gehad. Het enige waar ik angst voor heb , is dat ik denk dat ik misschien die pechvogel zal zijn waarbij mijn lichaam de prothese niet accepteert. 

 

Super tof dat je mijn toegang wil geven tot je album! 👍😉 ben erg benieuwd.


Je staat erin hoor! En ja, dan denk ik zeker dat ronde protheses meer gaan voldoen aan je wens dan anatomische. 

En heel goed dat andermans mening je niet boeit. Zo zit ik er ook in hoor, de hele wereld mag het weten wat mij betreft, really don’t care. En wat jij zegt, als het goed is kan je er toch niet omheen straks 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, D123 zei:

@Veerveertje bedankt voor je berichtje!

Super leuk om reacties te ontvangen op mijn voorstelbericht.

 

Ik ga dit weekend nog even kijken op de site die je hebt doorgegeven. Ben heel benieuwd! 

 

Ik vind persoonlijk volume aan de bovenkant heel erg mooi en wil ze zeker niet te klein. Dat heb ik al die jaren juist zo gemist. Dus ik dacht dat voor mij wellicht ronde prothesen beter zijn aangezien mijn wens voor volume aan de bovenkant. 

 

Ook ben ik niet bang voor mening van anderen of reacties van anderen, ze zullen het toch wel gaan zien. Ook ben ik niet bang voor de operatie zelf, heb al meerdere narcoses gehad. Het enige waar ik angst voor heb , is dat ik denk dat ik misschien die pechvogel zal zijn waarbij mijn lichaam de prothese niet accepteert. 

 

Super tof dat je mijn toegang wil geven tot je album! 👍😉 ben erg benieuwd.

Rond klinkt dan wel inderdaad het meest passend. Ik had 85b en heb de motiva 550cc full ergonomix gekregen. Ik was een pechvogel met een bacteriële infectie, waardoor tijdelijk mijn linkerprothese eruit moest. Ja het was niet leuk, maar ik zou het zo weer doen.

Ik zal je toegang geven tot mijn album.

 

Ik maak ook geen geheim van mijn operatie trouwens..

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom @D123

 

Goed dat je eerst aan oriënteren bent

En ik ken de klinieken persoonlijk niet maar wel goede ervaringen gelezen

 

Zelf staat mijn operatie gepland bij dokter Hupkens op 4 september en dit is via diana gabriels 

 

Heb ook alle negatieve dingen gelezen en gehoord maar ben van mening dat ze een tussenpersoon is en ik moet eerlijk bekennen dat ik super geholpen word en ben op dit moment nog ook heb ik de dokter helemaal nagetrokken en het is een aparte man maar levert top resultaat en uiteindelijk voert hij de operatie uit dat stelt me gerust 🙂

 

Maar snap wel dat je niet voor deze kliniek gaat na alle verhalen. Mijn operatie was al ingepland en heb al aanbetaling gedaan dus ik laat het zo 

 

Ik heb momenteel een A75 en krijg op 4 september motiva round full 450 cc

Dit ivm borstbreedte 

Ook was 500 cc een optie maar omdat ik bang ben voor een lelijke bolling aan de buitenkant zo rand zeg maar heb ik toch gekozen voor geen side boob maar gewoon normaal dus 450

 

Veel succes met je keuze en nogmaals welkom 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten dat is dus mijn angst wat jij hebt moeten meemaken. Dat is ook de reden van mijn twijfel zo nu en dan! 

 

Bedankt dat ik in je album mocht kijken. 

 

Uiteindelijk is het bij jou goedgekomen met een mooi resultaat.  En wat knap dat je het toch zo weer zou doen. 

 

Ik ben zelf nog niet echt verder gekomen met oriënteren. Was even erg druk met andere dingen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Petra84 Allereerst bedankt voor je reactie.

 

Wat spannend, jij kan gewoon al gaan aftellen!  

 

Ik heb vooral negatieve dingen gelezen over planning en organisatie daar. Verder niet hoor. Neem aan dat er uitstekende PC's werken daar.  Maar omdat er genoeg alternatieven zijn en ik niet zo goed tegen organisatorische onrust kan , neem ik hen niet mee in de overweging. ✌😉

 

Ben wel heel benieuwd hoe je het herstel gaat ervaren. Heb jij al een fotoalbum aangemaakt?  Ga je ook een operatieverslag schrijven? 

 

Heb jij meerdere consulten gehad of ben je alleen bij DG geweest? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Paula0307 Bedankt voor je reactie op mijn voorstelbericht. Je zit dus ook nog in de orientatiefase. 

 

Bij wie heb je jouw eerste consult gehad? Ben benieuwd hoe je het gaat vinden bij Boerhaave, aangezien die ook bij mij in mijn persoonlijke  top 3 klinieken staat. 

 

Ik wil dit voor mijzelf laten realiseren in maart 2021 dus ik heb nog heel even om te oriënteren en consulten in te plannen. ✌

Link naar reactie
Delen op andere sites

@D123 helemaal goed toch je moet vooral je gevoel gaan volgen en waar jij je het beste bij voelt 🙂 Ik heb deze ervaring gelukkig zelf nog niet gehad 

 

Ja ik heb al een operatieverslag aangemaakt als je wilt kan je hem bekijken en hier ga ik alles schrijven en ook zal ik later een album toevoegen al moet ik wel zeggen dat ik dat nog heel spannend vind vooral de voor situatie te tonen maar goed we zijn allemaal vrouwen onder elkaar 😊

 

Ik ben enkel bij deze geweest wel meerdere gepland gehad maar voelde goed bij dokter Hupkens dat ik meteen eigenlijk ervoor gekozen heb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.