Ga naar inhoud

Beugel(loze) BH?


Aanbevolen berichten

Lieve allemaal

 

Ik ben nu bijna 8 weken po en ben de afgelopen dagen gaan kijken voor bh’s... MOEILIJK!!

Heb nu 70F (soms past de 70E) maar zoek er eentje die ze goed bij elkaar houdt/drukt. Dit was het advies van de arts..

 

Iemand tips???

 

Oh en dan nog een vraag: iemand enig idee wanneer de protheses op hun plek zijn gegroeid? Vraag me af of ze nog meer naar elkaar toekomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @pambbg ik heb ook een 70F.

 

De Triumph Lite Triaction ( sportbh) zit heel erg fijn en je borsten zitten er heel stevig ingepakt in, zeg maar. De stof is ook stevig, dus geen zichtbare tepels.

Ik draag deze bh in bed, maar ook vaak overdag.

Ik heb deze via internet besteld.

 

En bij de Hema heb ik een tijd geleden ook een hele fijne zgn. T-shirt bh gekocht, beugelloos, 75E ( omdat ze 70F niet hadden). Ziet eruit als een wonderbra. Deze zit niet alleen heel erg lekker, maar geeft ook een heel mooi en beetje bloot decolleté en mn borsten worden dusdanig tegen elkaar gedrukt dat ik een spleetje krijgnet en de stof is lekker zacht. Erg fijn om te dragen met dit warme weer.

 

Bij de Hunckemöller hebben ze ook genoeg mooie kanten voorgevormde  beugelbh's in maat 70F, van hun eigen merk, in verschillende kleuren, met bijpassende slips en strings. 

Het beste kun je aan de verkoopster daar vragen welke bh's ze hebben in 70F, vaak hebben ze ook nog bh's achter in het magazijn liggen.

 

Succes met je zoektocht! 😘

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een goeie tips! Is het toevallig deze:


Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ga meteen even langs morgen.. Ook een ok prijs om er een paar van te hebben. Zal zeker nog veranderen.

Gisteravond bij Hunkemöller geweest en 1 gekocht. Maar wordt thuis gestuurd.. 
Vind stiekem m’n bh van CK, die ik via dit forum kocht, het fijnst zitten. Volgens mij hadden we het al eerder over deze?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Robijntje02 zei:

Ik meen me te herinneren dat ik een foto van jou met een CK bh aan heb gezien in iemands topic, klopt dat?..

En welke maat heb jij toen genomen? De M? 

 

Ik ben ook even benieuwd naar deze bh ☺️ Vind die S/M/L maten zo lastig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Robijntje02 zei:

Ik meen me te herinneren dat ik een foto van jou met een CK bh aan heb gezien in iemands topic, klopt dat?..

En welke maat heb jij toen genomen? De M? 

 

 

22 uur geleden, Robijntje02 zei:

Ik meen me te herinneren dat ik een foto van jou met een CK bh aan heb gezien in iemands topic, klopt dat?..

En welke maat heb jij toen genomen? De M? 

 

Ja klopt idd! De CK bralette..En idd maat M..

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, bijtje-m zei:

Ik ben ook even benieuwd naar deze bh ☺️ Vind die S/M/L maten zo lastig...

Same here!! Ik had een L genomen maar is veel te ruim.. Nu een M en zit goed..

normaal heb ik een S maar deze moet je over je hoofd aantrekken. En met grotere borsten 🤨😳

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.