Ga naar inhoud

Wuppie81 : 6 augustus 2020 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Op 12-8-2020 om 18:59, Wuppie81 zei:

Dual plane anatomisch - 255cc - Voorsituatie: 75AA 

(Na PO 75C, maar weet niet of dat blijft)

 

Hier mijn operatieverslag van afgelopen donderdag.

 

Ik stond er vrij relaxt in. Ik had me goed ingelezen, thuis stond alles op max schouderhoogte en medicijnen waren gehaald. Nu alleen nog ondergaan. Het kon me niet snel genoeg gebeuren.

Ik kwam binnen en mijn temperatuur werd aan de deur gemeten en ik had 37.5. Bij 37.5 zou de operatie uitgesteld worden, dus ik begin al flink te balen...het zal toch niet.... Maar boven bleek dat het van de warmte was buiten, dus het kon gelukkig door gaan.

Binnen alles in een kluisje en uitkleden tot de onderbroek. Plakkers op, muts op en schort aan.

Eenmaal op een bed begin ik me al iets zenuwachtiger te voelen. Er waren meer bedden bezet en je hoort dan mensen net wakker worden of huilen van de spanning, dat helpt allemaal niet 🙂

Vervolgens ging het prikken voor infuus niet helemaal lekker. Links lukte niet een rechts werd helemaal blauw en het voelde schrijnend. Dit alles maakte me nog zenuwachtiger, dingen kunnen namelijk mis gaan.

Ik mocht om 13h meelopen naar de ok. Eenmaal op het bed was ik met 10min weg. Ik blijf het inspuiten van de vloeistof een naar pijnlijk gevoel vinden, maar zodra het gevoel bij mijn schouder komt ben ik weg.

Toen ik wakker werd voelde ik me goed. Ik spiekte gelijk even onder de dekens, want ik had nog geen bh om en ik was blij dat het er rustig uit zag. 

Ik werd in mijn ogen wel iets te snel naar huis gewerkt, want ik had mijn beschuitje nog niet op en voelde me nog wat zwabberig op mijn benen. Maar verder waren ze erg lief voor me, dat stelt enorm gerust.

Nu 6dgn PO en het is me tot nu toe mee gevallen. Het slapen was de eerste nacht vreselijk, en vanaf de tweede nacht ben ik op de bank gaan slapen omdat ik dan makkelijker kan opstaan. Sinds maandag ben ik zonder medicijnen en nu slik ik alleen in de nacht nog paracetamol.

Het rechtop lopen wordt nog een uitdaging, en het vocht uit mijn lijf krijgen. Maar als dat alles is...😊

 

Fijn dat je operatie goed is gegaan! Zou ik in jouw album mogen kijken? Ik word 3 september geopereerd door dr. Zaal. 280cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.