Ga naar inhoud

Wuppie81 : 6 augustus 2020 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, bijtje-m zei:

Ik ben ook door dr zaal geopereerd 16 juli. Ik had ook links meer zwelling. Verpleegkundige zei dat dit normaal is. Voelde links soms ook een soort luchtbelletjes borrelen van binnen. Nu 4 weken po is het gelijk getrokken en geen verschil in gevoel. Maar ook dat kan nu nog veranderen.

Ik had ook gelijk een goed gevoel bij haar. Lekker direct. Kreeg weinig keuze, behalve tussen 400,450,500 cc en ze zei gelijk zelf ook dat ze 500 zou nemen. Ze zijn voor de spier geplaatst. Ben blij met het resultaat. M’n borsten zijn zoals ze bij mijn lichaam passen. Staan misschien niet tegen elkaar aan, maar dat stonden mijn eigen borsten ook niet. Ze zakken nu nog wel. 
 

Slapen was wel een uitdaging. Blij als het ochtend was. Opstaan lukte me wel met m’n buikspieren, dus sliep in bed wel op 2 kussens. Na 1,5 week mocht en kon ik ineens weer op m’n zij slapen. Hemels! Nu kan ik eigenlijk alles weer. Til alleen geen zware dingen en hou me natuurlijk rustig. doe ook niet teveel achter elkaar, ook al is dat soms heel lastig. 
 

mag ik bij jou meekijken in je album? Ben wel even nieuwsgierig. 

Ja, ik twijfelde ook nog over een maat groter en toen heeft ze mij persoonlijk gebeld om te zeggen dat dit toch echt de juiste maat was. En ik denk nu te zien dat ze gelijk had, ben erg blij tot nu toe.

 

Ik moet nog een album maken, zal ik gelijk even doen en je dan toevoegen! Ik geef een seintje als het er staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Wuppie81 zei:

Oh goed om te weten, dus nog twee weekjes erna nog in de nacht en dan van de sportbh af 🙂

Jaa dat was bij mij het advies, weet niet of dat voor iedereen gelijk is die door Dr Zaal geopereerd is. Heb zelf nu nog post op bh aan ivm dat ik dit fijner vind zitten, ook tijdens werk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, bijtje-m zei:

Ik ben ook door dr zaal geopereerd 16 juli. Ik had ook links meer zwelling. Verpleegkundige zei dat dit normaal is. Voelde links soms ook een soort luchtbelletjes borrelen van binnen. Nu 4 weken po is het gelijk getrokken en geen verschil in gevoel. Maar ook dat kan nu nog veranderen.

Ik had ook gelijk een goed gevoel bij haar. Lekker direct. Kreeg weinig keuze, behalve tussen 400,450,500 cc en ze zei gelijk zelf ook dat ze 500 zou nemen. Ze zijn voor de spier geplaatst. Ben blij met het resultaat. M’n borsten zijn zoals ze bij mijn lichaam passen. Staan misschien niet tegen elkaar aan, maar dat stonden mijn eigen borsten ook niet. Ze zakken nu nog wel. 
 

Slapen was wel een uitdaging. Blij als het ochtend was. Opstaan lukte me wel met m’n buikspieren, dus sliep in bed wel op 2 kussens. Na 1,5 week mocht en kon ik ineens weer op m’n zij slapen. Hemels! Nu kan ik eigenlijk alles weer. Til alleen geen zware dingen en hou me natuurlijk rustig. doe ook niet teveel achter elkaar, ook al is dat soms heel lastig. 
 

mag ik bij jou meekijken in je album? Ben wel even nieuwsgierig. 

Ik heb je toegevoegd!

Het weinig doen vind ik ook nog lastig hoor. Als je minder pijn krijgt dan ga je ongemerkt toch dingen doen die misschien niet verstandig zijn. Op mijn zij slapen durf ik nog niet, ben jaloers op je hoor 🙂

 

Mag ik ook in jouw album kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Wuppie81 zei:

Ik heb je toegevoegd!

Het weinig doen vind ik ook nog lastig hoor. Als je minder pijn krijgt dan ga je ongemerkt toch dingen doen die misschien niet verstandig zijn. Op mijn zij slapen durf ik nog niet, ben jaloers op je hoor 🙂

 

Mag ik ook in jouw album kijken?

Ik slaap met een Voedingskussen. Die hou ik vast met m’n armen. Heerlijk vind ik dat ☺️
denk dat ik die bh ook nog wel even aan hou hoor. Zit me prima. Bikini was fijn vandaag omdat ik op strand toch niks doe. Zat in de schaduw onder de parasol. Ook nog maar een shirtje erop gelegd 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Wuppie81 zei:

Dat stelt gerust! Dan hoort het er waarschijnlijk gewoon bij.

 

Na 4 weken (dus nu nog 3), maar is me alleen nog niet duidelijk of ik dan in de nacht nog wel de sportbh aan moet en voor hoe lang.

Ik moet tot 6 weken s nachts. En daarna eigen keuze wat je fijn vindt. Zonder bh mag ook. 
Ik wacht je album even af ☺️ Zal je bij mij toevoegen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Wuppie81 zei:

Ik heb je toegevoegd!

Het weinig doen vind ik ook nog lastig hoor. Als je minder pijn krijgt dan ga je ongemerkt toch dingen doen die misschien niet verstandig zijn. Op mijn zij slapen durf ik nog niet, ben jaloers op je hoor 🙂

 

Mag ik ook in jouw album kijken?

O haha zie het nu pas. Ik voeg je toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, bijtje-m zei:

@Wuppie81 wat zijn ze mooi!! Ik zie rechts helemaal bijtrekken hoor, bijna geen verschil meer! Maak je geen zorgen dat komt helemaal goed ☺️
fijn hè om borsten te hebben 😁🥳

Haha, dank je wel, nou ik wist niet dat ik er zo blij mee zou zijn. Gewoon het idee dat ik van alles aan kan wat voorheen niet kon, en mooie lingerie kopen 😁 Ik kan niet wachten tot het zover is!

 

Ik schreef het er net al bij, maar bij jou is er ook veel veranderd in de laatste paar weken hè? Ze lijken veel groter nu en zien er natuurlijk uit, echt heel mooi! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Wuppie81 zei:

Haha, dank je wel, nou ik wist niet dat ik er zo blij mee zou zijn. Gewoon het idee dat ik van alles aan kan wat voorheen niet kon, en mooie lingerie kopen 😁 Ik kan niet wachten tot het zover is!

 

Ik schreef het er net al bij, maar bij jou is er ook veel veranderd in de laatste paar weken hè? Ze lijken veel groter nu en zien er natuurlijk uit, echt heel mooi! 

Ja de eerste dag stonden ze recht vooruit, puntig ook. Nu zakken ze steeds meer in. Gaan ook meebewegen als ik bloot rondloop (Naar de douche 🤣). Mag een uurtje per dag zonder en dat is wel lekker af en toe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, bijtje-m zei:

Ja de eerste dag stonden ze recht vooruit, puntig ook. Nu zakken ze steeds meer in. Gaan ook meebewegen als ik bloot rondloop (Naar de douche 🤣). Mag een uurtje per dag zonder en dat is wel lekker af en toe. 

Ohhh...zo maf dat je zo uit kan kijken naar wiebelende borsten 😂 

Weet nu al dat ik daar heel blij van ga worden haha

 

Mooi dat alles zo goed gaat, en zo snel al

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Wuppie81 zei:

Ohhh...zo maf dat je zo uit kan kijken naar wiebelende borsten 😂 

Weet nu al dat ik daar heel blij van ga worden haha

 

Mooi dat alles zo goed gaat, en zo snel al

Nou hè 😄 zo leuk. Daar was ik in m’n borstvoedingstijd ook zo blij mee. Alleen deze verdwijnen niet (zomaar) meer! 
Ik hoop wel steeds dat ik rustig genoeg doe voor m’n herstel. Weet dat je ook beter niet in de zon kan zitten, maar dat is ook lastig. Tis niet te harden hier binnen zo warm. Op strand was het koeler in de wind. Dus toch maar een middagje gegaan vandaag. Maar vind het spannend. Littekens zien er nu rustig uit, wil het graag zo houden 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, LettyBoob zei:

Hoi @Wuppie81 mag ik met je album meekijken? Als je wilt voeg ik je ook aan de mijne toe. 

Qua herstel zitten we aardig op de zelfde tijd, jij bent een dag eerder aan de beurt geweest dan ik. Nog een beetje uit te houden met die hitte?

 

Ik heb ook even in je album gekeken. Wat zijn ze mooi! Zitten al netjes laag! Die van mij nog niet hoor en ben 4 weken po. Maar Miss blijft het wel anders bij mij dat weet je nooit ☺️ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, bijtje-m zei:

Ik heb ook even in je album gekeken. Wat zijn ze mooi! Zitten al netjes laag! Die van mij nog niet hoor en ben 4 weken po. Maar Miss blijft het wel anders bij mij dat weet je nooit ☺️ 

Dank je :) maar bij mij was het wel een wissel, ik denk dat ze daarom al eerder zakken. En vier weken PO is natuurlijk ook nog maar erg kort he, er zal nog steeds wel wat veranderen de komende tijd. Ze zijn nu al supermooi geworden in 4 weken, laat staan de komende maanden nog 🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, LettyBoob zei:

Dank je :) maar bij mij was het wel een wissel, ik denk dat ze daarom al eerder zakken. En vier weken PO is natuurlijk ook nog maar erg kort he, er zal nog steeds wel wat veranderen de komende tijd. Ze zijn nu al supermooi geworden in 4 weken, laat staan de komende maanden nog 🥳

Dat zou kunnen, maar ze staan je heel mooi! Ik ben er ook al blij mee ☺️ Heel verschil met wat het was. Elke dag een feestje als je naar beneden kijkt 🥳

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, LettyBoob zei:

Hoi @Wuppie81 mag ik met je album meekijken? Als je wilt voeg ik je ook aan de mijne toe. 

Qua herstel zitten we aardig op de zelfde tijd, jij bent een dag eerder aan de beurt geweest dan ik. Nog een beetje uit te houden met die hitte?

 

Dat mag zeker. Ik voeg je toe!

Ik wil ook graag bij jou kijken. 

 

Met de hitte valt het nu mee. Toen ik nog niks anders kon dan zitten en liggen was het wat minder 🙂

 

Hoe gaat het met jou nu? Voel je je al weer een klein beetje jezelf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Wuppie81 zei:

Dat mag zeker. Ik voeg je toe!

Ik wil ook graag bij jou kijken. 

 

Met de hitte valt het nu mee. Toen ik nog niks anders kon dan zitten en liggen was het wat minder 🙂

 

Hoe gaat het met jou nu? Voel je je al weer een klein beetje jezelf?

Wow dat ziet er mooi uit! Je kan goed zien dat het verschil van aan het begin al aardig weggetrokken is, zo zie je maar dat elke kant zijn eigen tijd neemt hè. 

Ik voel me nog niet helemaal mezelf hoor, wil veel te veel doen, maar kom er steeds na een half uurtje achter dat het alweer teveel was 🙈 ben jij alweer aardig de oude? 

Ik hou je album wel in de gaten de komende tijd, wel leuk om het proces te volgen omdat we ongeveer even ver zijn. Ik heb je ook toegevoegd aan de mijne 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-8-2020 om 10:59, LettyBoob zei:

Wow dat ziet er mooi uit! Je kan goed zien dat het verschil van aan het begin al aardig weggetrokken is, zo zie je maar dat elke kant zijn eigen tijd neemt hè. 

Ik voel me nog niet helemaal mezelf hoor, wil veel te veel doen, maar kom er steeds na een half uurtje achter dat het alweer teveel was 🙈 ben jij alweer aardig de oude? 

Ik hou je album wel in de gaten de komende tijd, wel leuk om het proces te volgen omdat we ongeveer even ver zijn. Ik heb je ook toegevoegd aan de mijne 😀

Ja dat herken ik wel hoor. Ik heb weinig pijn (gelukkig) en dan denk je dat je de oude bent maar inderdaad, na een tijdje voel je je ineens extreem moe of heb je pijn. Ons lichaam fluit ons wel terug 😊 

 

Mooie foto's van jou ook! Jouw borsten staan al zo mooi dicht bij elkaar. Ik hoop dat die van mij ook nog zo naar elkaar groeien 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.