Ga naar inhoud

Willsx : 21 oktober 2020 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Op 10-8-2020 om 23:08, Veerveertje zei:

Hi!

 

Ik heb iets andere lichaamsmaten, maar ben wel van een zeer kleine b naar 300 cc gegaan. Iets kleiner dus dan jij. Ik ben 1.73 cm en 59 kg. 
 

Ik zeg je nu alvast erbij dat het grote gros van de dames op dit forum achteraf liever groter hadden genomen dan ze hebben gekozen. Inclusief ikzelf 😂 
 

Uiteraard bepalen je afmetingen (borstbreedte) en eigen wensen natuurlijk ook hoeveel cc het wordt/kan worden. Hebben ze jou toevallig gezegd hoe breed je borst gemeten is? En welk profile krijg je? 

@Veerveertje zou ik ook in jouw album mogen kijken? Ik ben 1.65, 59 kilo, heb nu 80A en krijg 320cc demi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!!

 

even een kleine update vanuit mij. Vandaag 4 weken PO. Eigenlijk gaat het nog steeds erg goed, af en toe wat steken maar eigenlijk verder pijnvrij. 
 

Van de kliniek mag ik vanaf vandaag nieuwe bh’s aan.. Nou heb ik gister een hele mooie gekocht bij de livera, maar vanmorgen tijdens een echte kleding crisis ontdekt dat ik eigenlijk helemaal geen truitjes heb waar een decolleté in te zien is 🤣

 

Onbewust toch altijd vermeden denk ik.. dus nu toch maar weer de PO bh en een coltrui aan.. niet de fijnste start van mijn dag maar ach, een poosje langer de PO bh aan kan geen kwaad. 
 

Ik heb een nieuwe foto toegevoegd voor degene die willen kijken.  
 

Liefs,

Wills

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minutes ago, Goow said:

Wauw prachtig!!! 

Weetje toevallig nog je borstbreedte? 

Lief! Dankjewel! 
 

Ik vind ze de laatste dagen iets te klein.. zonder kleding lijkt het heel wat maar in kleding is het matig.. Hopelijk als ze nog wat zakken  oogt het wat voller. 
 

ik geloof 12.5.. ze heeft het wel gezegd op de operatie dag maar ik weet het niet meer zeker..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Willsx Oh no haha wat erg! Denk je eindelijk te kunnen showen en dan gaat het alsnog niet 🙃 Maar het kan zeker geen kwaad om nog wat langer de PO bh te dragen. 

 

Dat ze nog wat klein lijken heb ik ook erg bij mezelf. Ben benieuwd hoe ik daarover denk als ik ze in een "echte" bh zie onder kleding.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minutes ago, Yvette-x said:

Hey @Willsx Oh no haha wat erg! Denk je eindelijk te kunnen showen en dan gaat het alsnog niet 🙃 Maar het kan zeker geen kwaad om nog wat langer de PO bh te dragen. 

 

Dat ze nog wat klein lijken heb ik ook erg bij mezelf. Ben benieuwd hoe ik daarover denk als ik ze in een "echte" bh zie onder kleding.. 

Ja haha dus moet ook maar op zoek naar nieuwe kleding denk ik!

 

Ja de ene dag wat meer dan de andere.. het is natuurlijk echt wel flink groter dan voorheen, maar had misschien graag wat meer bolling  bovenin gehad. Ik hoop dat dit nog komt wanneer de drop&fluff is.. Maar eigenlijk vind ik dat mijn borsten weinig veranderd zijn de afgelopen weken

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Willsx zei:

Ja haha dus moet ook maar op zoek naar nieuwe kleding denk ik!

 

Ja de ene dag wat meer dan de andere.. het is natuurlijk echt wel flink groter dan voorheen, maar had misschien graag wat meer bolling  bovenin gehad. Ik hoop dat dit nog komt wanneer de drop&fluff is.. Maar eigenlijk vind ik dat mijn borsten weinig veranderd zijn de afgelopen weken

Maak je wel vaak foto’s? Kop op meid, ze zien er prachtig uit!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Willsx zei:

Goedemorgen!!

 

even een kleine update vanuit mij. Vandaag 4 weken PO. Eigenlijk gaat het nog steeds erg goed, af en toe wat steken maar eigenlijk verder pijnvrij. 
 

Van de kliniek mag ik vanaf vandaag nieuwe bh’s aan.. Nou heb ik gister een hele mooie gekocht bij de livera, maar vanmorgen tijdens een echte kleding crisis ontdekt dat ik eigenlijk helemaal geen truitjes heb waar een decolleté in te zien is 🤣

 

Onbewust toch altijd vermeden denk ik.. dus nu toch maar weer de PO bh en een coltrui aan.. niet de fijnste start van mijn dag maar ach, een poosje langer de PO bh aan kan geen kwaad. 
 

Ik heb een nieuwe foto toegevoegd voor degene die willen kijken.  
 

Liefs,

Wills

Hahaha dat word shoppennnnnnn 🛍

 

Prachtig hoor het ziet er super mooi uit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Yvette-x said:

Ja ik herken dat eigenlijk wel van mijn eigen situatie, ik zie ook niet een heel duidelijk verschil. Ik geloof dat die befaamde drop & fluff rond de 10 weken PO vaak komt, toch? Nog even wachten dan voor ons.. 

Ja we moeten nog even geduld hebben ben ik bang!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Willsx zei:

Ja haha dus moet ook maar op zoek naar nieuwe kleding denk ik!

 

Ja de ene dag wat meer dan de andere.. het is natuurlijk echt wel flink groter dan voorheen, maar had misschien graag wat meer bolling  bovenin gehad. Ik hoop dat dit nog komt wanneer de drop&fluff is.. Maar eigenlijk vind ik dat mijn borsten weinig veranderd zijn de afgelopen weken

Ik vind het supermooi hoor! En wat iedereen zegt; zal vaak nog groter worden na aantal weken. 
Je hebt de high profile toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-11-2020 om 09:17, Willsx zei:

Goedemorgen!!

 

even een kleine update vanuit mij. Vandaag 4 weken PO. Eigenlijk gaat het nog steeds erg goed, af en toe wat steken maar eigenlijk verder pijnvrij. 
 

Van de kliniek mag ik vanaf vandaag nieuwe bh’s aan.. Nou heb ik gister een hele mooie gekocht bij de livera, maar vanmorgen tijdens een echte kleding crisis ontdekt dat ik eigenlijk helemaal geen truitjes heb waar een decolleté in te zien is 🤣

 

Onbewust toch altijd vermeden denk ik.. dus nu toch maar weer de PO bh en een coltrui aan.. niet de fijnste start van mijn dag maar ach, een poosje langer de PO bh aan kan geen kwaad. 
 

Ik heb een nieuwe foto toegevoegd voor degene die willen kijken.  
 

Liefs,

Wills

Hier ook al aan het uitkijken naar shirts met decolleté 😁

Mag ik meekijken in je album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.