Ga naar inhoud

Willsx : 21 oktober 2020 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Willsx zei:

@Lilve @Boobcar @Danh

 

Net even met de verpleging bij Bergman gebeld, ze denken dat het een lichte aderontsteking is.. opzich niets om me zorgen over te maken. Kan even een zalfje halen en dan enkele dagen aankijken..

 

Hopen dat het minder wordt!

Ja ik dacht dat al een beetje, maar ben geen arts dus wilde niet iets zeggen wat het niet zou zijn. Werk in de zorg, dus heb er wel iets kijk op. Goed dat je meteen een foto hebt gestuurd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Triesje said:

Ik heb ook zo last van mn arm gehad! Alsof er beurse plekken op zaten. Sinds deze week is de pijn een stuk minder. Gaat vanzelf over...

 

Heb net even in je album gekeken.

Wat een verschil he? Ziet er goed uit😉

Oh wat vervelend!! Fijn dat het bij jou al iets minder is, ik ga er maar vanuit dat het bij mij ook beter zal worden. 
 

Ja ik vind ze er al een stuk mooier bij staan dan vorige week! Ben benieuwd hoe het over een tijdje is

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minutes ago, Lilve said:

Ja ik dacht dat al een beetje, maar ben geen arts dus wilde niet iets zeggen wat het niet zou zijn. Werk in de zorg, dus heb er wel iets kijk op. Goed dat je meteen een foto hebt gestuurd!!


Ja zolang het niet verergerd was er niets aan de hand zei ze! Ik ga het gewoon dagelijks koelen dat helpt in ieder geval tegen het beurse gevoel.. en dan hopen dat het snel beter wordt!

 

33 minutes ago, Lilve said:

Ziet er mooi en rustig uit!! Ze passen mooi en beschaafd bij je lichaam 🤗.

 

Ja ben er al heel blij mee! Ben benieuwd naar over enkele weken als het wat meer gevormd is.. geduld geduld haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Willsx zei:

@Lilve @Boobcar @Danh

 

Net even met de verpleging bij Bergman gebeld, ze denken dat het een lichte aderontsteking is.. opzich niets om me zorgen over te maken. Kan even een zalfje halen en dan enkele dagen aankijken..

 

Hopen dat het minder wordt!

 

En werkt het zalfje? Ik hoop het wel en dat het al minder is geworden

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Esjebloem said:

Hi, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten😉

Ik ga 17 dec voor 500 cc mentor rond in Velthuis kliniek, zou ik mogen meekijken?

Groetjes Esther

Dank je wel! Door wie word je geopereerd? En krijg je ze voor de spier of dual plane?

 

ik voeg je toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/29/2020 at 3:55 PM, Kenna said:

Hoihoi! Ik heb even je topic gelezen, ben nu wel heel nieuwsgierig geworden! Zou ik mee mogen kijken in je album? 😊 Ik word 6 november geopereerd en krijg 300cc rond dual plane geplaatst 

Hi!! Sorry! Ik zie nu oas je berichtje hier!

 

Ik ga je gelijk toevoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames,

 

Maandag ga ik weer een dagje naar kantoor toe. Echter merk ik de laatste dagen dat ik de PO bh mega lelijk onder de meeste truitjes vind.. de stof is best dun dus weinig verhullend.

 

Wat droegen jullie toen je de PO bh nog moest dragen maar wel al ging werken? Of naar een verjaardag ging?

 

alle tips zijn welkom. 
 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Willsx, ik herken mezelf echt in je vraag! Ik draag zelf zoveel mogelijk truien en jurkjes met col of hoge hals want vind die bandjes inderdaad echt lelijk en lomp. 

En ik heb ook een sportbh van de Hema, die bandjes zijn minder lelijk 😅 Deze:

https://www.hema.nl/dames/lingerie/bh/sport-bh/padded-sportbh---naadloos-wit-1000020391.html

 

Zit echt super lekker! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, Yvette-x said:

Hi @Willsx, ik herken mezelf echt in je vraag! Ik draag zelf zoveel mogelijk truien en jurkjes met col of hoge hals want vind die bandjes inderdaad echt lelijk en lomp. 

En ik heb ook een sportbh van de Hema, die bandjes zijn minder lelijk 😅 Deze:

https://www.hema.nl/dames/lingerie/bh/sport-bh/padded-sportbh---naadloos-wit-1000020391.html

 

Zit echt super lekker! 

Thanks!! Ik ga eens kijken!

 

Ik werk als account manager! Door Corona nu dus kantoor gebonden - wat me goed uitkomt. Een aantal collega’s waar ik veel contact mee heb zijn ervan op de hoogte, ook ivm het thuis werken en vrij vragen weet mijn manager het.

 

Vond het eigenlijk heel fijn om te vertellen, dat maakt het maandag wat makkelijker om terug te keren denk ik! Al ben ik wel bang dat iedereen meteen naar mijn nieuwe boobs zal kijken..

 

Maar ach, ze zijn mooi dus ik moet er maar aan wennen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-8-2020 om 15:25, Willsx zei:

Goedemiddag dames

 

ik ben in juni op consult geweest bij Bergman Clinics en heb mijn afspraak voor de BV vrijwel direct gepland!! Helaas nog even wachten tot het zo ver is, maar 21 oktober ben ik aan de beurt!

 

Na het passen en meten is mij 350cc rond dual plane aangeraden. Nu zit ik hier wat rond te kijken en vroeg ik me af of er meiden zijn die ook van een zeer kleine b (ik ben optimistisch) naar 350cc zijn gegaan?

 

ik ben 1.68 en weeg 72kg. Mocht iemand nog tips en/of foto’s hebben hoor ik het graag 😊

Hi! Zou je me willen toevoegen aan je album, krijg 17 dec een prothesewissel van anatomisch naar rond bij de Velthuis kliniek 

Groetjes Esther 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-8-2020 om 23:08, Veerveertje zei:

Hi!

 

Ik heb iets andere lichaamsmaten, maar ben wel van een zeer kleine b naar 300 cc gegaan. Iets kleiner dus dan jij. Ik ben 1.73 cm en 59 kg. 
 

Ik zeg je nu alvast erbij dat het grote gros van de dames op dit forum achteraf liever groter hadden genomen dan ze hebben gekozen. Inclusief ikzelf 😂 
 

Uiteraard bepalen je afmetingen (borstbreedte) en eigen wensen natuurlijk ook hoeveel cc het wordt/kan worden. Hebben ze jou toevallig gezegd hoe breed je borst gemeten is? En welk profile krijg je? 

Hi mag ik ook met jou meekijken, ga 17 dec voor een prothesewissel naar de Velthuis kliniek vsn anatomisch naar rond, groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.