Ga naar inhoud

Willsx : 21 oktober 2020 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi hoi! Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Ik wens je een heel goed herstel toe! 🙏🏻

 

Zou ik met je mee mogen kijken? Ik zou ooit een consult bij deze PC krijgen maar uiteindelijk toch niet gedaan omdat ik er weinig over kon terug vinden. Ben dus eigenlijk wel benieuwd 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Annemonde Je kunt het beste even een voorsteltopic maken! Met de arts etc in de titel dan kunnen er wat meiden reageren die met de arts bekend zijn!

 

en anders in de zoekbalk, daar kun je de naam invoeren en eens kijken wat je tegen komt!

 

als je op mijn profiel klikt, kun je daarna bij activiteit naar albums toe gaan als het goed is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, pambbg said:

Mag ik ook mee kijken?

Heb je toegevoegd!

 

10 hours ago, Boobcar said:

Wow wat zien ze er goed uit 👌beginnen ook al mooi te zakken, netjes hoor! 

Dankje! Ben heel benieuwd hoe het gaat ontwikkelen de komende tijd!

 

15 hours ago, Es1234567 said:

Bedankt voor het toevoegen! Het is gelukt! Leuk om je ontwikkeling te kunnen volgen! Ziet er netjes uit zo kort PO! Leuk om te zien hoe het gaat veranderen als ze gaan indalen! 🤩🤩

Thanks girl! Ik zal regelmatig updates posten! 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi allemaal,

 

ik heb twee vragen waarvan ik hoop dat iemand het verlossende antwoord heeft... 

 

1:  bij mij zitten er geen pleisters op de hechtingen. Vanuit de kliniek hadden ze absorberend verband opgedaan en ze zeiden als het lekt kun je dat de komende dagen zelf ook doen. 
Houdt dat in dat ik dus anders de bh gewoon op de hechting mag dragen?

 

2: Ik heb sinds de operatie (1 week geleden) pijn aan mijn rechter elleboog, de arm waar het infuus in zat.. hebben meer meiden hier last van gehad? Of enig idee waarvan het zou kunnen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Willsx, ik draag sinds vorige week (sinds de waterdichte pleisters eraf zijn) dus inderdaad de beha over de littekens. Zit prima. Heb geen korstjes of vochtverlies of iets gehad. 
 

Bij zat het infuus op mijn linkerhand en dat was tot gisteren blauw en de eerste week ook pijnlijk. Niet echt heel erg pijn, maar beurs/blauwe plek pijn.

 

Hoop dat je er wat aan hebt. Is er iets te zien aan die elleboog?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minutes ago, Lilve said:

Hoi @Willsx, ik draag sinds vorige week (sinds de waterdichte pleisters eraf zijn) dus inderdaad de beha over de littekens. Zit prima. Heb geen korstjes of vochtverlies of iets gehad. 
 

Bij zat het infuus op mijn linkerhand en dat was tot gisteren blauw en de eerste week ook pijnlijk. Niet echt heel erg pijn, maar beurs/blauwe plek pijn.

 

Hoop dat je er wat aan hebt. Is er iets te zien aan die elleboog?

Oke top dan laat ik de verbandjes ook weg, ze zijn al dagen schoon dus neem aan dat het dan goed kan. 
 

Je ziet dus richting de elleboog een licht rode vlek, ik denk dat dit eerst blauw was..

Het infuus zat op mijn hand dus ik denk niet dat het daarvan is.. misschien van het liggen op de OK? Ik heb echt geen idee maar heb er meer last van dan van mijn borsten zelf 😂

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Willsx zei:

Hi allemaal,

 

ik heb twee vragen waarvan ik hoop dat iemand het verlossende antwoord heeft... 

 

1:  bij mij zitten er geen pleisters op de hechtingen. Vanuit de kliniek hadden ze absorberend verband opgedaan en ze zeiden als het lekt kun je dat de komende dagen zelf ook doen. 
Houdt dat in dat ik dus anders de bh gewoon op de hechting mag dragen?

 

2: Ik heb sinds de operatie (1 week geleden) pijn aan mijn rechter elleboog, de arm waar het infuus in zat.. hebben meer meiden hier last van gehad? Of enig idee waarvan het zou kunnen zijn?

Hoe gaat het met je? 🤩 hoe gaat het met de pijn? Wordt het al minder?

 

ik kan niet echt antwoord geven op je vraag. Ik had ma 2 weken de bh aan zonder pleisters oid. Lijkt me geen probleem om dat ook te doen anders hadden ze er bij jou wel pleisters op gedaan. Anders even kliniek bellen😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Danh said:

Hoe gaat het met je? 🤩 hoe gaat het met de pijn? Wordt het al minder?

 

ik kan niet echt antwoord geven op je vraag. Ik had ma 2 weken de bh aan zonder pleisters oid. Lijkt me geen probleem om dat ook te doen anders hadden ze er bij jou wel pleisters op gedaan. Anders even kliniek bellen😀

Heee meis,

 

Ja met de pijn van de borsten gaat het goed! Heb vannacht mijn bedsteun omgeruild voor een aantal kussens en ook dat ging gelukkig goed! Heb de bh nu aan zonder pleister oid en dat zit eigenlijk prima!

 

Wel nog last van mijn arm.. heb een foto naar de kliniek gestuurd even kijken wat zij ervan denken. Verder vandaag een week PO dus tijd voor een nieuwe foto!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Willsx zei:

Heee meis,

 

Ja met de pijn van de borsten gaat het goed! Heb vannacht mijn bedsteun omgeruild voor een aantal kussens en ook dat ging gelukkig goed! Heb de bh nu aan zonder pleister oid en dat zit eigenlijk prima!

 

Wel nog last van mijn arm.. heb een foto naar de kliniek gestuurd even kijken wat zij ervan denken. Verder vandaag een week PO dus tijd voor een nieuwe foto!! 

Goed dat je dat gedaan hebt!! Ben benieuwd wat ze zullen zeggen!!
 

Beha gaat goed, mooi!!

 

En fijn dat die steun eindelijk uit je bed kan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minutes ago, Lilve said:

Goed dat je dat gedaan hebt!! Ben benieuwd wat ze zullen zeggen!!
 

Beha gaat goed, mooi!!

 

En fijn dat die steun eindelijk uit je bed kan!!

Ja hopelijk is het niets ergs..

 

Ik heb een nieuwe foto geüpload 🤩

Wordt steeds blijer met mn boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Willsx zei:

@Lilve @Boobcar @Danh

 

Net even met de verpleging bij Bergman gebeld, ze denken dat het een lichte aderontsteking is.. opzich niets om me zorgen over te maken. Kan even een zalfje halen en dan enkele dagen aankijken..

 

Hopen dat het minder wordt!

Ik heb ook zo last van mn arm gehad! Alsof er beurse plekken op zaten. Sinds deze week is de pijn een stuk minder. Gaat vanzelf over...

 

Heb net even in je album gekeken.

Wat een verschil he? Ziet er goed uit😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.