Ga naar inhoud

Willsx : 21 oktober 2020 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

23 uur geleden, Willsx zei:

Hallo lieve dames, 

 

hier komt mijn verslag!

 

Afgelopen nacht redelijk geslapen.. maar toch vroeg wakker van de spanning. Vanochtend nog even lekker mijn haren gewassen en om 07:00 vertrokken richting Hilversum!

 

Iets te vroeg maar dat was geen probleem. Ik mocht meteen naar mijn eigen kamer toe waar ik nog tot 09:45 mocht blijven zei de verpleegkundige, dus ik lekker nog even tv gekeken. Maar om 09:20 stond ze alweer aan de deur en moest ik me snel snel omkleden haha. Toen hup naar boven waar ik mijn infuus zou krijgen. 
 

Eigenlijk viel de spanning toen reuze mee, infuus in een keer raak geprikt en nog even lekker gekletst met de verpleegkundigen daar. Toen kwam dr. van Engeland aftekenen en mocht ik mee naar de OK! Eindelijk nieuwe boobies!

 

Ik mocht een leuke droom uitzoeken en voordat ik het wist spoten ze de narcose al langzaam in, ik werd wat draaierig.. alsof je met teveel wijn op in bed gaat liggen en daarna werd ik wakker op de recovery!

Ik werd eigenlijk ontzettend opgewekt en helder wakker uit de narcose. 

Snel even gespiekt en tevreden met het de grootte! Ondanks dat de vorm nog wat puntig is natuurlijk. Lekker een raketje op en toen mocht ik al gauw terug naar mijn eigen kamer. Daar nog lekker even geslapen en say yes to the dress gekeken haha. 

 

Na een uurtje daar lekker wat gegeten en gedronken en om 15:00 weer naar huis. Nu is vooral het drukkende gevoel vervelend, maar met de pijn valt het nog mee.. 

 

Ik zal straks eens uitvogelen hoe ik een album moet maken!

 

Veel Liefs! 

Wat een positief verhaal! Fijn dat het zo goed is gegaan! 

 

Fijn dat het allemaal mee valt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Willsx zei:

Zojuist voor het eerst de bh uit gehad! Ze zien er uit als echte dual plane boobs 1 dag PO haha. Maar het wordt vast mooi

 

Ik zal de foto uploaden!

Oeeee heerlijk even douchen 😃

 

Mag ik in je album mee spieken, ben benieuwd! 

 

Fijn dat de 1e nacht zo goed is gegaan. Ik teken er voor 🍀🤞

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Willsx zei:

@Boobcar  Ja douchen was echt even fijn! Maar de bh uit doen was wel wat eng hoor haha. 
 

ik heb je toegevoegd!

 Dat snap ik. Ik denk dat ik misschien bang ben dat ze zo op de grond vallen hahaha 🤣🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Boobcar said:

Je boobs zien er super uit zeg 👌 netjes!

Dankjewel!! Ben benieuwd hoe ze zich gaan vormen. 
 

9 minutes ago, Danh said:

Ziet er al mooi uit en het wordt alleen nog maar mooier!! Fijn dat je de eerste nacht goed doorgekomen bent.  Overdag ook goed te doen? Lekker hele dag netflixen? Haha. Lekker he dat het achter de rug is

 

Dankje! Vandaag de dag ook al goed doorgekomen! Wel nog om de 4-5u paracetamol genomen, maar verder eigenlijk best goed te doen. Zelfs al een klein stukje gewandeld naar de apotheek (daarna was ik wel gesloopt haha)


Douchen vond ik wel eng.. maar fijn om me weer een beetje schoon te voelen. 
Ik hoop vannacht kom goed door te komen.. Morgen gaan mijn vriend en ik richting mijn ouders, daar heb ik een elektrisch hoog laag bed dus dat zal fijn zijn! 

 

Mocht je nog goede Netflix tips hebben hoor ik het ook graag 😁😁

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Willsx zei:

Dankjewel!! Ben benieuwd hoe ze zich gaan vormen. 
 

 

Dankje! Vandaag de dag ook al goed doorgekomen! Wel nog om de 4-5u paracetamol genomen, maar verder eigenlijk best goed te doen. Zelfs al een klein stukje gewandeld naar de apotheek (daarna was ik wel gesloopt haha)


Douchen vond ik wel eng.. maar fijn om me weer een beetje schoon te voelen. 
Ik hoop vannacht kom goed door te komen.. Morgen gaan mijn vriend en ik richting mijn ouders, daar heb ik een elektrisch hoog laag bed dus dat zal fijn zijn! 

 

Mocht je nog goede Netflix tips hebben hoor ik het ook graag 😁😁

 


oh nou dat klinkt al goed! Lekker om even naar buiten gaan ook als dat lukt! Ja fijn he even douchen, wel gedoe met haren wassen vond ik haha. Heerlijk zo’n bed! Goed dat je daar heen gaat, kun je echt gebruiken nu. Opstaan is pijnlijk. 
Ik heb married at first sight Australia gekeken seizoen 6 toen ik net geopereerd was. Veel drama ook wel, maar echt verslavend om te kijken 😂 staat wel op videoland, niet op netflix. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Danh said:


oh nou dat klinkt al goed! Lekker om even naar buiten gaan ook als dat lukt! Ja fijn he even douchen, wel gedoe met haren wassen vond ik haha. Heerlijk zo’n bed! Goed dat je daar heen gaat, kun je echt gebruiken nu. Opstaan is pijnlijk. 
Ik heb married at first sight Australia gekeken seizoen 6 toen ik net geopereerd was. Veel drama ook wel, maar echt verslavend om te kijken 😂 staat wel op videoland, niet op netflix. 


Ja haren wassen wacht ik nog even mee tot morgen! Dan kan ik een krukje in de douche zetten.. Oh ja leuk! Ik ga maar eens een gratis maand Videoland starten denk ik haha, mooi de tijd voor nu! 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Willsx zei:


Ja haren wassen wacht ik nog even mee tot morgen! Dan kan ik een krukje in de douche zetten.. Oh ja leuk! Ik ga maar eens een gratis maand Videoland starten denk ik haha, mooi de tijd voor nu! 
 


Haha slim, of iemand anders je haar laten wassen. Nog fijner 😛 oh ja echt de moeite waard haha. Kijkt lekker weg, stuk of 40 afleveringen van een uur. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, Danh said:


Haha slim, of iemand anders je haar laten wassen. Nog fijner 😛 oh ja echt de moeite waard haha. Kijkt lekker weg, stuk of 40 afleveringen van een uur. 


Ja goed idee! Hoe is het nu met jou? Heb je alles alweer op kunnen pakken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Willsx zei:


Ja goed idee! Hoe is het nu met jou? Heb je alles alweer op kunnen pakken?


ja zeker, ik ging naar 10 dagen weer werken (kantoorbaan) Ik voelde me toen goed. Ik had nog wel wat pijntjes af en toe, vooral mijn rib aan 1 kant. Maar verder natuurlijk nog wel beperkt in de dingen die je mag doen. Inmiddels 7 weken verder! Soms voel ik nog wel iets, maar geen pijn ofzo. Ben nu druk aan het smeren met littekencreme ‘s ochtends en ‘s avonds. Slaap nog wel veel op mijn rug en met de post op bh aan. Overdag wel andere bh’s gelukkig nu. Op mijn zij slapen is nog niet altijd comfortabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Danh zei:


ja zeker, ik ging naar 10 dagen weer werken (kantoorbaan) Ik voelde me toen goed. Ik had nog wel wat pijntjes af en toe, vooral mijn rib aan 1 kant. Maar verder natuurlijk nog wel beperkt in de dingen die je mag doen. Inmiddels 7 weken verder! Soms voel ik nog wel iets, maar geen pijn ofzo. Ben nu druk aan het smeren met littekencreme ‘s ochtends en ‘s avonds. Slaap nog wel veel op mijn rug en met de post op bh aan. Overdag wel andere bh’s gelukkig nu. Op mijn zij slapen is nog niet altijd comfortabel.

 

Oeps, ik bedoel na in plaats van naar 😂 kan het bericht niet bewerken volgens mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Danh said:

 

Oeps, ik bedoel na in plaats van naar 😂 kan het bericht niet bewerken volgens mij

Haha kan de beste overkomen!

wat fijn dat je al zo snel weer kon gaan werken! Als bij mij alles goed gaat is dat ook de planning. 
 

In principe mag je natuurlijk alles weer doen na 7 weken, dat lijkt me heerlijk. Vooral bh’s kopen heb ik echt al zin in.. maar goed eerst maar eens rustig herstellen en wachten tot ze mooi rond worden 😂

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Danh zei:


ja zeker, ik ging naar 10 dagen weer werken (kantoorbaan) Ik voelde me toen goed. Ik had nog wel wat pijntjes af en toe, vooral mijn rib aan 1 kant. Maar verder natuurlijk nog wel beperkt in de dingen die je mag doen. Inmiddels 7 weken verder! Soms voel ik nog wel iets, maar geen pijn ofzo. Ben nu druk aan het smeren met littekencreme ‘s ochtends en ‘s avonds. Slaap nog wel veel op mijn rug en met de post op bh aan. Overdag wel andere bh’s gelukkig nu. Op mijn zij slapen is nog niet altijd comfortabel.

Hoi @Danh, goed om te horen. Ik heb ook pijntjes aan rib 1 kant. Vooral zeurderig gevoel, niet echt pijn. Ik moet eigenlijk volgende week zaterdag weer aan het werk. Werk in de zorg, maar zie dat nog niet zo zitten eigenlijk. Gaat wel iedere dag wat beter, kleine lichte huishoudelijke dingetjes lukt me weer een beetje. Maar zoals gisteren een plakje oude kaas met de kaasschaaf eraf schaven ging bijvoorbeeld helemaal niet 😅

 

Hoe is het nu met je @Willsx?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lilve oh wat vervelend van het schaven.. dat zijn van die bewegingen waarvan je denkt dat moet toch wel lukken.. net zoals het zeeppompje indrukken haha

 

Met mij gaat het eigenlijk best goed. Heb ook vannacht weer goed kunnen slapen, vind het vooral moeilijk om niet teveel te bewegen juist omdat de pijn wel meevalt.. Wel voelt alles wat stijver vandaag, hoop dat dat na het weekend beter wordt!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Willsx zei:

@Lilve oh wat vervelend van het schaven.. dat zijn van die bewegingen waarvan je denkt dat moet toch wel lukken.. net zoals het zeeppompje indrukken haha

 

Met mij gaat het eigenlijk best goed. Heb ook vannacht weer goed kunnen slapen, vind het vooral moeilijk om niet teveel te bewegen juist omdat de pijn wel meevalt.. Wel voelt alles wat stijver vandaag, hoop dat dat na het weekend beter wordt!

Oh fijn om te horen zeg! En ja die kleine dingetjes, ja dat stijve gevoel is bij mij gelukkig weg. Opstaan gaat soepel, met behulp van buikspieren, alleen snachts niet. Dan heb ik nog wel wat last en smorgens na de nacht. Neem over dag geen pijnstilling meer, gisterenavond had ik ook geen pijn, dus dacht probeer eens zonder pcm, nou toen werd ik midden in de nacht wakker met pijn, dus blijf voorlopig nog maar even voor het slapen en begin na de nacht pcm innemen.

 

Merk dat wandelen me echt goed doet!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Lilve zei:

Hoi @Danh, goed om te horen. Ik heb ook pijntjes aan rib 1 kant. Vooral zeurderig gevoel, niet echt pijn. Ik moet eigenlijk volgende week zaterdag weer aan het werk. Werk in de zorg, maar zie dat nog niet zo zitten eigenlijk. Gaat wel iedere dag wat beter, kleine lichte huishoudelijke dingetjes lukt me weer een beetje. Maar zoals gisteren een plakje oude kaas met de kaasschaaf eraf schaven ging bijvoorbeeld helemaal niet 😅

 

Hoe is het nu met je @Willsx?


ah ik zie dat jij een ongeveer week geleden geopereerd bent! Eerste dagen zijn het zwaarst he? Haha ik herken het 😂 nu merk je pas hoe vaak je je borstspier eigenlijk gebruikt he.. in de zorg is het wel veel lichamelijk werk lijkt mij. Of valt het bij jouw baan wel mee? Je hebt nog even een weekje.. elke dag gaat het wat beter is mijn ervaring en hopelijk bij jou ook!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Willsx zei:

Haha kan de beste overkomen!

wat fijn dat je al zo snel weer kon gaan werken! Als bij mij alles goed gaat is dat ook de planning. 
 

In principe mag je natuurlijk alles weer doen na 7 weken, dat lijkt me heerlijk. Vooral bh’s kopen heb ik echt al zin in.. maar goed eerst maar eens rustig herstellen en wachten tot ze mooi rond worden 😂


hopelijk voel jij je dan ook goed genoeg om dan te werken! 
haha ja dat is wel echt leuk! Maar ook weer niet te veel kopen omdat het allemaal nog kan veranderen de komende tijd.. maar wel fijn om niet meer die strakke bh van de kliniek 24/7 te dragen. 
goed om te lezen dat je je goed voelt. Als ik het zo lees valt het herstel je allemaal mee, of niet?😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Danh zei:


ah ik zie dat jij een ongeveer week geleden geopereerd bent! Eerste dagen zijn het zwaarst he? Haha ik herken het 😂 nu merk je pas hoe vaak je je borstspier eigenlijk gebruikt he.. in de zorg is het wel veel lichamelijk werk lijkt mij. Of valt het bij jouw baan wel mee? Je hebt nog even een weekje.. elke dag gaat het wat beter is mijn ervaring en hopelijk bij jou ook!

 

Ik werk in de thuiszorg, bepaalde werkzaamheden zijn zwaar, andere weer niet. Maar ze zijn super meedenkend op m’n werk. Dus werkzaamheden worden aangepast naar wat ik wel kan, heel fijn! 
En jazeker, merk een stijgende lijn! Iedere dag gaat het een stukje beter en wordt ik mobieler. Alleen de balans vinden tussen voorzichtig en rustig aan doen en geen pijn en hebben weer meer dingen kunnen en willen doen moet ik nog even vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Danh said:


hopelijk voel jij je dan ook goed genoeg om dan te werken! 
haha ja dat is wel echt leuk! Maar ook weer niet te veel kopen omdat het allemaal nog kan veranderen de komende tijd.. maar wel fijn om niet meer die strakke bh van de kliniek 24/7 te dragen. 
goed om te lezen dat je je goed voelt. Als ik het zo lees valt het herstel je allemaal mee, of niet?😁

Nee precies! Al voelt het ook wel erg veilig die PO bh...

 

Ja tot nu toe valt het me goed mee! Hoop dat dit zo doorzet dan zul je me niet horen klagen 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-10-2020 om 16:47, Willsx zei:

Hallo lieve dames, 

 

hier komt mijn verslag!

 

Afgelopen nacht redelijk geslapen.. maar toch vroeg wakker van de spanning. Vanochtend nog even lekker mijn haren gewassen en om 07:00 vertrokken richting Hilversum!

 

Iets te vroeg maar dat was geen probleem. Ik mocht meteen naar mijn eigen kamer toe waar ik nog tot 09:45 mocht blijven zei de verpleegkundige, dus ik lekker nog even tv gekeken. Maar om 09:20 stond ze alweer aan de deur en moest ik me snel snel omkleden haha. Toen hup naar boven waar ik mijn infuus zou krijgen. 
 

Eigenlijk viel de spanning toen reuze mee, infuus in een keer raak geprikt en nog even lekker gekletst met de verpleegkundigen daar. Toen kwam dr. van Engeland aftekenen en mocht ik mee naar de OK! Eindelijk nieuwe boobies!

 

Ik mocht een leuke droom uitzoeken en voordat ik het wist spoten ze de narcose al langzaam in, ik werd wat draaierig.. alsof je met teveel wijn op in bed gaat liggen en daarna werd ik wakker op de recovery!

Ik werd eigenlijk ontzettend opgewekt en helder wakker uit de narcose. 

Snel even gespiekt en tevreden met het de grootte! Ondanks dat de vorm nog wat puntig is natuurlijk. Lekker een raketje op en toen mocht ik al gauw terug naar mijn eigen kamer. Daar nog lekker even geslapen en say yes to the dress gekeken haha. 

 

Na een uurtje daar lekker wat gegeten en gedronken en om 15:00 weer naar huis. Nu is vooral het drukkende gevoel vervelend, maar met de pijn valt het nog mee.. 

 

Ik zal straks eens uitvogelen hoe ik een album moet maken!

 

Veel Liefs! 

Zou ik ook mee mogen kijken? Waar kan ik het album vinden? 
ben van de week ook op consult geweest bij Bergman, spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.