Ga naar inhoud

Willsx : 21 oktober 2020 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

16 minuten geleden, Willsx zei:

@Danh Ja ik kan niet wachten!

 

Nog een dagje werken morgen en dan is het zo ver.. begin wel langzaam zenuwachtig te worden en alles nog eens te

17 minuten geleden, Willsx zei:

@Danh Ja ik kan niet wachten!

 

Nog een dagje werken morgen en dan is het zo ver.. begin wel langzaam zenuwachtig te worden en alles nog eens te overdenken


dat is niet zo gek! Heel spannend! Maar komt goed :) gewoon op je af laten komen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Willsx zei:

@Danh Pff ja ik ga het proberen!


Hopelijk morgen een drukke werkdag, zodat de tijd snel gaat! Dan nog even een avond proberen te relaxen en lekker op mijn buik slapen haha


hahah op je buik slapen kun je inderdaad wel vergeten voorlopig. Geniet ervan 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve dames, 

 

hier komt mijn verslag!

 

Afgelopen nacht redelijk geslapen.. maar toch vroeg wakker van de spanning. Vanochtend nog even lekker mijn haren gewassen en om 07:00 vertrokken richting Hilversum!

 

Iets te vroeg maar dat was geen probleem. Ik mocht meteen naar mijn eigen kamer toe waar ik nog tot 09:45 mocht blijven zei de verpleegkundige, dus ik lekker nog even tv gekeken. Maar om 09:20 stond ze alweer aan de deur en moest ik me snel snel omkleden haha. Toen hup naar boven waar ik mijn infuus zou krijgen. 
 

Eigenlijk viel de spanning toen reuze mee, infuus in een keer raak geprikt en nog even lekker gekletst met de verpleegkundigen daar. Toen kwam dr. van Engeland aftekenen en mocht ik mee naar de OK! Eindelijk nieuwe boobies!

 

Ik mocht een leuke droom uitzoeken en voordat ik het wist spoten ze de narcose al langzaam in, ik werd wat draaierig.. alsof je met teveel wijn op in bed gaat liggen en daarna werd ik wakker op de recovery!

Ik werd eigenlijk ontzettend opgewekt en helder wakker uit de narcose. 

Snel even gespiekt en tevreden met het de grootte! Ondanks dat de vorm nog wat puntig is natuurlijk. Lekker een raketje op en toen mocht ik al gauw terug naar mijn eigen kamer. Daar nog lekker even geslapen en say yes to the dress gekeken haha. 

 

Na een uurtje daar lekker wat gegeten en gedronken en om 15:00 weer naar huis. Nu is vooral het drukkende gevoel vervelend, maar met de pijn valt het nog mee.. 

 

Ik zal straks eens uitvogelen hoe ik een album moet maken!

 

Veel Liefs! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Willsx said:

Hallo lieve dames, 

 

hier komt mijn verslag!

 

Afgelopen nacht redelijk geslapen.. maar toch vroeg wakker van de spanning. Vanochtend nog even lekker mijn haren gewassen en om 07:00 vertrokken richting Hilversum!

 

Iets te vroeg maar dat was geen probleem. Ik mocht meteen naar mijn eigen kamer toe waar ik nog tot 09:45 mocht blijven zei de verpleegkundige, dus ik lekker nog even tv gekeken. Maar om 09:20 stond ze alweer aan de deur en moest ik me snel snel omkleden haha. Toen hup naar boven waar ik mijn infuus zou krijgen. 
 

Eigenlijk viel de spanning toen reuze mee, infuus in een keer raak geprikt en nog even lekker gekletst met de verpleegkundigen daar. Toen kwam dr. van Engeland aftekenen en mocht ik mee naar de OK! Eindelijk nieuwe boobies!

 

Ik mocht een leuke droom uitzoeken en voordat ik het wist spoten ze de narcose al langzaam in, ik werd wat draaierig.. alsof je met teveel wijn op in bed gaat liggen en daarna werd ik wakker op de recovery!

Ik werd eigenlijk ontzettend opgewekt en helder wakker uit de narcose. 

Snel even gespiekt en tevreden met het de grootte! Ondanks dat de vorm nog wat puntig is natuurlijk. Lekker een raketje op en toen mocht ik al gauw terug naar mijn eigen kamer. Daar nog lekker even geslapen en say yes to the dress gekeken haha. 

 

Na een uurtje daar lekker wat gegeten en gedronken en om 15:00 weer naar huis. Nu is vooral het drukkende gevoel vervelend, maar met de pijn valt het nog mee.. 

 

Ik zal straks eens uitvogelen hoe ik een album moet maken!

 

Veel Liefs! 

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten!

Wat een relaxte dag heb je gehad, lekker tv kunnen kijken en ik lees iets over een eigen kamer.. SUPER CHILL!!

Bij Velthuis is het niet zo luxe volgens mij haha! (28 december ben ik aan de beurt bij Velthuis Kliniek in Amsterdam)

 

Zou ik mogen mee kijken?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nacht 1 goed doorgekomen! Had me voorbereid op een vreselijke nacht maar het viel mee. 
 

Rond 02:00 wakker geworden om wat te gaan verliggen.. daarna gelukkig in slaap gevallen en rond 07:15 pas weer wakker geworden. Toen ook even paracetamol genomen en naar het toilet gegaan. Opstaan is wel lastig. 
 

Ook werd ik helemaal onderuitgezakt wakker 😂 dat maakte het opstaan niet echt makkelijker haha. 
 

Vanmiddag mag ik kort douchen en dus even de bh uit!!! 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.