Ga naar inhoud

Willsx : 21 oktober 2020 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Goedemiddag dames

 

ik ben in juni op consult geweest bij Bergman Clinics en heb mijn afspraak voor de BV vrijwel direct gepland!! Helaas nog even wachten tot het zo ver is, maar 21 oktober ben ik aan de beurt!

 

Na het passen en meten is mij 350cc rond dual plane aangeraden. Nu zit ik hier wat rond te kijken en vroeg ik me af of er meiden zijn die ook van een zeer kleine b (ik ben optimistisch) naar 350cc zijn gegaan?

 

ik ben 1.68 en weeg 72kg. Mocht iemand nog tips en/of foto’s hebben hoor ik het graag 😊

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

Ik heb iets andere lichaamsmaten, maar ben wel van een zeer kleine b naar 300 cc gegaan. Iets kleiner dus dan jij. Ik ben 1.73 cm en 59 kg. 
 

Ik zeg je nu alvast erbij dat het grote gros van de dames op dit forum achteraf liever groter hadden genomen dan ze hebben gekozen. Inclusief ikzelf 😂 
 

Uiteraard bepalen je afmetingen (borstbreedte) en eigen wensen natuurlijk ook hoeveel cc het wordt/kan worden. Hebben ze jou toevallig gezegd hoe breed je borst gemeten is? En welk profile krijg je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, Veerveertje said:

Hi!

 

Ik heb iets andere lichaamsmaten, maar ben wel van een zeer kleine b naar 300 cc gegaan. Iets kleiner dus dan jij. Ik ben 1.73 cm en 59 kg. 
 

Ik zeg je nu alvast erbij dat het grote gros van de dames op dit forum achteraf liever groter hadden genomen dan ze hebben gekozen. Inclusief ikzelf 😂 
 

Uiteraard bepalen je afmetingen (borstbreedte) en eigen wensen natuurlijk ook hoeveel cc het wordt/kan worden. Hebben ze jou toevallig gezegd hoe breed je borst gemeten is? En welk profile krijg je? 

 Hi!!

 

Ze hebben helaas niet gezegd hoe breed mijn borst is. Als ik zelf met mijn meetlint kijk kom ik zo tussen de 11 & 12 centimeter uit haha. Maar dat is niet zo nauwkeurig ben ik bang...

 

Ik krijg high profile! En dan de zachte variant, ik geloof dat dit de mentor cohesive 1 is? Welke heb jij gehad? De jouwe zien er super uit!! 😍

 

 

Ik moet zeggen dat ik echt heel erg veel zin in het proces heb, laat het maar snel oktober zijn! 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Willsx zei:

 Hi!!

 

Ze hebben helaas niet gezegd hoe breed mijn borst is. Als ik zelf met mijn meetlint kijk kom ik zo tussen de 11 & 12 centimeter uit haha. Maar dat is niet zo nauwkeurig ben ik bang...

 

Ik krijg high profile! En dan de zachte variant, ik geloof dat dit de mentor cohesive 1 is? Welke heb jij gehad? De jouwe zien er super uit!! 😍

 

 

Ik moet zeggen dat ik echt heel erg veel zin in het proces heb, laat het maar snel oktober zijn! 

 

 

 


Ja leuk!!! Voor je het weet is het zo ver hoor. Ja klopt, zachtste variant is cohesive I inderdaad. Aah dank je wel 🥰🥰 Ik heb ook cohesive I, maar ik heb moderate plus profile. Ik gaf ook aan sideboob te willen, en bij moderate plus heb je iets minder projectie maar wel iets meer breedte. 😁

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi @Petra84

 

Ik heb er al een aantal voorbij zien komen tijdens het zoeken op dit forum!

 

Ben erg blij dat dit forum bestaat! Stiekem ben ik best wat zenuwachtig voor de ingreep.. Maar heb ik vooral veel zin in het resultaat! Het wordt langzaam een borst obsessie.. haha 

 

Over 3 weken het intake gesprek met de anesthesist, dan zijn we alweer een stapje dichterbij.... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Willsx ja klopt en ik vind dit forum ook een echte uitkomst 🙂 Snap helemaal wat je zegt hoor mijn operatie is over 11 dagen en ben behoorlijk zenuwachtig al en slaap al stukken minder en droom ook erover 🤣🤣🤣 

 

maar eindelijk na 14 jaar wachten gaat me droom uitkomen en daar doen we het voor met alle zenuwen en ongemakkelijkheden erbij 🙂

 

Waar word je geholpen? 

Sorry als je dit al hebt gezegd 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Willsx welkom op het forum . Spannend dat je het borsten avontuur aangaat 😊 

herkenbaar borstenobsessie . Ik keek alleen naar borsten fotos  , las de hele dag hier op het forum , om zoveel mogelijk voor te bereiden 😂 waar dus ook de twijfels en vragen kwamen . Wel super handig het forum 😉

 

voor je het weet is het oktober . Tijd vliegt voorbij 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan dankjewel!! 🥰

 

Dat is inderdaad ook wat ik de hele dag doe haha! Ik probeer te minderen maar het is toch lastig met al die verhalen die je hier kunt lezen!

 

Ik hoop op een voorspoedig herstel zodat ik met de kerst in een mooi jurkje aan tafel kan zitten... Fingers crossed! 😊😊

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Willsx ik heb ook een kantoor baan . En toen ik geopereerd werd was er geen Corona . Dus na 2 weken was ik weer full time  op de zaak . En einde van de dag was ik wel op hoor. Maar de ergste pijnen is na 2 weken Ook wel over . Eerder de vermoeidheid als je veel gedaan heb . 
Ben jij op werk ook open over je operatie ? 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan ja dat geloof ik.. Hopelijk is de nachtrust tegen die tijd wat beter zodat je na een werkdag goed kunt slapen!

 

Ik heb het op dit moment tegen mijn 2 managers eerlijk gezegd. Ook omdat ik weinig vrije dagen heb, en dus graag thuis wil werken..

Ze reageerden erg positief gelukkig, was ontzettend zenuwachtig om het te vertellen!

 

Tegen mijn verdere collega’s ga ik het niet zeggen denk ik.. tenzij ze er specifiek naar vragen. Uiteindelijk zullen ze het toch wel zien 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 7-8-2020 om 15:25, Willsx zei:

Goedemiddag dames

 

ik ben in juni op consult geweest bij Bergman Clinics en heb mijn afspraak voor de BV vrijwel direct gepland!! Helaas nog even wachten tot het zo ver is, maar 21 oktober ben ik aan de beurt!

 

Na het passen en meten is mij 350cc rond dual plane aangeraden. Nu zit ik hier wat rond te kijken en vroeg ik me af of er meiden zijn die ook van een zeer kleine b (ik ben optimistisch) naar 350cc zijn gegaan?

 

ik ben 1.68 en weeg 72kg. Mocht iemand nog tips en/of foto’s hebben hoor ik het graag 😊

Hoi hoi,

Ik sluit mij hierbij aan. Ben ik ook op zoek naar tips/evt. foto's☺☺

 

Ik snap je spanning helemaal! Mijn operatie staat 6 oktober gepland bij F. Straten.. Heyendael Kliniek. Zo spannend! Ik twijfel nog tussen 325 en 350cc mentor cohesive 2 hp. Kom nu van een kleine a cup/b70 en wil graag uitkomen op een volle c cup.  

 

C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Jescar!

 

Spannend zeg! Ik denk als je hier op het forum wat zult rond kijken dat de meeste meiden je zeker aan zullen raden om voor 350 te gaan!

 

het verschil van 25cc is niet zo groot, en vaak achteraf liever wat groter dan wat kleiner haha.. het went ook snel lees ik vaak!

 

Zelf kan ik helaas nog niet uit ervaring spreken! Ik heb er wel erg veel zin in en hoop dat het herstel spoedig verloopt 😊😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Willsx zei:

Hi @Jescar!

 

Spannend zeg! Ik denk als je hier op het forum wat zult rond kijken dat de meeste meiden je zeker aan zullen raden om voor 350 te gaan!

 

het verschil van 25cc is niet zo groot, en vaak achteraf liever wat groter dan wat kleiner haha.. het went ook snel lees ik vaak!

 

Zelf kan ik helaas nog niet uit ervaring spreken! Ik heb er wel erg veel zin in en hoop dat het herstel spoedig verloopt 😊😊

Ja klopt! Haha tot nu toe adviseerd iedereen eigenlijk wel om voor groter te gaan. Ik wil vooral dat de grootte in verhouding is met mijn lichaam. Ik ben niet zo groot.. 1.66m en ongeveer 54 kilo. Ik ga donderdag nog even een 325 bh passen.

 

Ja ik vind het heel spannend! Ik krijg er ook wel steeds meer zin in. Hoop ook zo op een spoedig herstel. 

 

Mag ik vragen voor welke nazorg jij hebt gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 hours ago, Jescar said:

Ja klopt! Haha tot nu toe adviseerd iedereen eigenlijk wel om voor groter te gaan. Ik wil vooral dat de grootte in verhouding is met mijn lichaam. Ik ben niet zo groot.. 1.66m en ongeveer 54 kilo. Ik ga donderdag nog even een 325 bh passen.

 

Ja ik vind het heel spannend! Ik krijg er ook wel steeds meer zin in. Hoop ook zo op een spoedig herstel. 

 

Mag ik vragen voor welke nazorg jij hebt gekozen?

Dat snap ik! Gewoon inderdaad nog eens passen en kiezen waar jij je goed bij voelt. Ik ben maar ietsje groter en behoorlijk zwaarder dus voor mij is de 350 cc denk ik anders dan voor jou!

 

wat bedoel je met welke nazorg? Ik heb hier geen specifieke keuze voor hoeven maken 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-9-2020 om 18:35, Willsx zei:

Dat snap ik! Gewoon inderdaad nog eens passen en kiezen waar jij je goed bij voelt. Ik ben maar ietsje groter en behoorlijk zwaarder dus voor mij is de 350 cc denk ik anders dan voor jou!

 

wat bedoel je met welke nazorg? Ik heb hier geen specifieke keuze voor hoeven maken 😊

Oh ja ik heb inmiddels door dat de nazorg bij veel klinieken al bij de prijs in zit. Bij de implantaten die ik gekozen heb zit standaard 1 jaar nazorg maar je kan ook meer betalen en voor 3 jaar nazorg kiezen en ook nog voor 5 jaar. 

 

Ik heb nu voor 3 jaar gekozen.. voelt nog wel een beetje dubbel omdat het meteen 400euro duurder is 😫 en vraag mij af hoe groot de kans is dat er na 1 jaar nog complicaties optreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 14-10-2020 om 11:42, Willsx zei:

Ik mag me om 08:25 melden volgende week!! Dus lekker op tijd van huis 😳

 

Aftellen is nu echt begonnen 😍

Op 14-10-2020 om 11:42, Willsx zei:

Ik mag me om 08:25 melden volgende week!! Dus lekker op tijd van huis 😳

 

Aftellen is nu echt begonnen 😍


ah je bent bijna aan de beurt! Spannend zeg! Alvast heel veel succes! 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.