Kaya74

Kaya74 : 16 september 2020 : Dr. Oostveen- Bol : OCA Amstelveen

Recommended Posts

Ja klopt.. het is een hele zware week geworden uiteindelijk. Lang verhaal kort, 2 weken PO heb ik opeens een positieve zwangerschapstest in mn handen.. 😔 Absoluut niet gepland, man lief heeft er zelfs pas een knip in gezet omdat we zeker waren dat we met 2 kids klaar waren maar toch ergens fout gegaan.. En nu ja weet niet zo goed wat nu hoofd zegt het een hart zegt het ander maar hoe dan ook heel kut getimed natuurlijk net na mn operatie. Denk dat ik daardoor ook meer klachten heb dan normaal. 

Jeetje, kan mij voorstellen dat je nu qua emoties door een mallemolen gaat... En dat hart en hoofd nu misschien niet helemaal synchroon lopen. Weet ook niet goed wat te zeggen alleen dat welke beslissing jullie ook maken het een juiste beslissing zal zijn. 

Heel veel sterkte en wijsheid @Mar1986 🍀😘

@Kaya74 ik heb jou verslag gelezen. Mag ik jou album bekijken? Ik ben erg benieuwd.

Ik heb aanstaande vrijdag een passessie met Dr vd Pot. Ik word in december geopereerd, bv en lift. De grote van het implantaat blijft lastig, waarschijnlijk rond de 500-550 motiva full

@Kaya74 ziet er al goed uit hoor, heb ff in je album gespiekt en ze gaan steeds meer vormen. 🤗 Idd zoals iedereen zegt moet de bh lekker zitten en niet afknellen.. En bont en blauw zijn is volkomen normaal. Hoe gaat het slapen? 

@Mar1986 jeetje heftig zeg! Snap dat je niet goed weet wat nu.. sterkte 😘