Ga naar inhoud

Kaya74 : 16 september 2020 : Dr. Oostveen- Bol : OCA Amstelveen


Aanbevolen berichten

Op 26-9-2020 om 19:23, Kaya74 zei:

Heb gelijk haakje losser gezet, al is het maar voor paar uurtjes haha! Hoe is het met jou, las vorige week dat je nog behoorlijk veel pijn had?

 

Ja klopt.. het is een hele zware week geworden uiteindelijk. Lang verhaal kort, 2 weken PO heb ik opeens een positieve zwangerschapstest in mn handen.. 😔 Absoluut niet gepland, man lief heeft er zelfs pas een knip in gezet omdat we zeker waren dat we met 2 kids klaar waren maar toch ergens fout gegaan.. En nu ja weet niet zo goed wat nu hoofd zegt het een hart zegt het ander maar hoe dan ook heel kut getimed natuurlijk net na mn operatie. Denk dat ik daardoor ook meer klachten heb dan normaal. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Mar1986 zei:

 

Ja klopt.. het is een hele zware week geworden uiteindelijk. Lang verhaal kort, 2 weken PO heb ik opeens een positieve zwangerschapstest in mn handen.. 😔 Absoluut niet gepland, man lief heeft er zelfs pas een knip in gezet omdat we zeker waren dat we met 2 kids klaar waren maar toch ergens fout gegaan.. En nu ja weet niet zo goed wat nu hoofd zegt het een hart zegt het ander maar hoe dan ook heel kut getimed natuurlijk net na mn operatie. Denk dat ik daardoor ook meer klachten heb dan normaal. 

Jeetje, kan mij voorstellen dat je nu qua emoties door een mallemolen gaat... En dat hart en hoofd nu misschien niet helemaal synchroon lopen. Weet ook niet goed wat te zeggen alleen dat welke beslissing jullie ook maken het een juiste beslissing zal zijn. 

 

Heel veel sterkte en wijsheid @Mar1986 🍀😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Anca23 zei:

@Kaya74 ik heb jou verslag gelezen. Mag ik jou album bekijken? Ik ben erg benieuwd.

Ik heb aanstaande vrijdag een passessie met Dr vd Pot. Ik word in december geopereerd, bv en lift. De grote van het implantaat blijft lastig, waarschijnlijk rond de 500-550 motiva full

Hoi Anca23, ik voeg je toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-9-2020 om 08:34, ProjectX zei:

@Kaya74 ziet er al goed uit hoor, heb ff in je album gespiekt en ze gaan steeds meer vormen. 🤗 Idd zoals iedereen zegt moet de bh lekker zitten en niet afknellen.. En bont en blauw zijn is volkomen normaal. Hoe gaat het slapen? 
 

@Mar1986 jeetje heftig zeg! Snap dat je niet goed weet wat nu.. sterkte 😘

 

Slapen gaat eigenlijk heel erg goed, verbaas me erover want ben eigenlijk een echte zijslaper 🙂 Heb bij medipoint een verstelbare rugsteun geleend en gaat echt heel erg prima! Mijn bh staat nu een haakje minder en dit is al zo veel beter, dragelijk om zo nog vier (!!) weken door te moeten. Heb alleen mijn pleisters er nog op zitten, die mochten er eigenlijk vanaf woensdag af maar vind het toch best eng en heb er vooralsnog geen last van dus laat ze nog maar ff. Ook omdat ik beetje bezorgd ben of de rand van die bh er dan niet tegenaan gaat drukken/wrijven en eventueel korstjes of irritatie gaat veroorzaken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Kaya74 zei:

 

Slapen gaat eigenlijk heel erg goed, verbaas me erover want ben eigenlijk een echte zijslaper 🙂 Heb bij medipoint een verstelbare rugsteun geleend en gaat echt heel erg prima! Mijn bh staat nu een haakje minder en dit is al zo veel beter, dragelijk om zo nog vier (!!) weken door te moeten. Heb alleen mijn pleisters er nog op zitten, die mochten er eigenlijk vanaf woensdag af maar vind het toch best eng en heb er vooralsnog geen last van dus laat ze nog maar ff. Ook omdat ik beetje bezorgd ben of de rand van die bh er dan niet tegenaan gaat drukken/wrijven en eventueel korstjes of irritatie gaat veroorzaken.

 

Wat fijn dat slapen goed gaat! Voor als jeje pleisters eraf hebt kan je ook gaasjes erop doen, ik moet dat sowieso 5 weken doen (heb maar 1 week een doorzichtige pleister gehad). In het begin had ik erg veel pijn aan het litteken onder mn borst en toen zeiden ze ook stop er maar gewoon een dikke stapel gaasjes in, dan verdeeld dat de druk wat beter, en dat hielp wel goed!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Kaya74 zei:

 

Slapen gaat eigenlijk heel erg goed, verbaas me erover want ben eigenlijk een echte zijslaper 🙂 Heb bij medipoint een verstelbare rugsteun geleend en gaat echt heel erg prima! Mijn bh staat nu een haakje minder en dit is al zo veel beter, dragelijk om zo nog vier (!!) weken door te moeten. Heb alleen mijn pleisters er nog op zitten, die mochten er eigenlijk vanaf woensdag af maar vind het toch best eng en heb er vooralsnog geen last van dus laat ze nog maar ff. Ook omdat ik beetje bezorgd ben of de rand van die bh er dan niet tegenaan gaat drukken/wrijven en eventueel korstjes of irritatie gaat veroorzaken.

 

 

Heerlijk zeg dat je lekker slaapt!

Die pleisters kunnen geen kwaad denk ik, lekker laten zitten dan! Gaan vanzelf loslaten. Ik vond wel meevallen hoe erg het drukt, maar moet zeggen mijn bh valt ook net iets lager dan die plooirand. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, ProjectX zei:

Ik denk dat het niet erg is, maar je kan voor de zekerheid je kliniek even mailen of bellen idd. Heb je koorts en is je ene borst warmer dan de ander? Zolang dat niet het geval is hoort het erbij denk ik. 

Hoi, borst is niet warmer, ook geen koorts of steken verder. Alleen dus steeds meer blauwe/zwarte plekken en ook is de biedt nog erg gezwollen/strak ten opzichte van de andere

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Petra84 zei:

@Kaya74 ik zou denk toch even bellen en vragen of je mss een foto mag sturen van hoe het eruit ziet of kan je jouw arts appe? Ik had niet zo extreme blauwe plekken 😊 maar ben ook geen kenner 

 

@best_boobie mss weet jij meer en of dit normaal is? 

 

Hoi @Petra84,

 

Voor de zekerheid ga ik maandag ff contact opnemen, lees ook wel in oude berichten van hier op het forum dat het vaker voorkomt dus ik hoop maar dat het er soms bij hoort.

 

 @best_boobie, heb jij dit wel eens eerder meegemaakt hier op het forum?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Kaya74 zei:

Hoi @Petra84,

 

Voor de zekerheid ga ik maandag ff contact opnemen, lees ook wel in oude berichten van hier op het forum dat het vaker voorkomt dus ik hoop maar dat het er soms bij hoort.

 

 @best_boobie, heb jij dit wel eens eerder meegemaakt hier op het forum?

 

 

Oke @Kaya74 dat is dan alvast een geruststelling als je er al meer over hebt gelezen en ja zo operatie is natuurlijk niet niks dus kan je zeker bont en blauw van worden dat had ik ook maar niet zo erg 😊

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames, excuses voor verlate reactie! Ben maandag weer begonnen met werken, gelijk te veel hooi op voel dus maandagavond lag ik voor pampus. Maandag wel alle foto's naar kliniek gestuurd en kreeg bevestiging dat deze doorgestuurd gingen worden aan de chirurg. Vanmorgen werd ik gebeld, mocht vandaag gelijk nog langskomen.

 

Nou blijk een nabloeding gehad te hebben, vandaar enorme blauwe/zwarte plekken. Niet gelijk na de operatie, dat komt wel vaker voor, maar in de week of anderhalve week erna. Chirurg gaf aan dat het lichaam nu aan zet is om bloed af te voeren, kan aantal weken overheen gaan en tot die tijd gezwollen en strak blijven aanvoelen. Ze heeft er wel vertrouwen in dat he tried komt, maar geduld is het toverwoord. Wel moest mijn bh strakker dan dat deze nu zat, het is niet anders. Verder moet ik goed blijven opletten wbt verkleuring, pijn of koorts en pijnstillers nemen als ik last heb.

 

Dus zo hangt de vlag er nu bij, ik probeer positief te blijven en uit te gaan van een goed afloop. Zal van de week nieuwe foto plaatsen, wordt wel al iets minder (of wil ik dat graag zien🤔)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Kaya74 zei:

Hallo dames, excuses voor verlate reactie! Ben maandag weer begonnen met werken, gelijk te veel hooi op voel dus maandagavond lag ik voor pampus. Maandag wel alle foto's naar kliniek gestuurd en kreeg bevestiging dat deze doorgestuurd gingen worden aan de chirurg. Vanmorgen werd ik gebeld, mocht vandaag gelijk nog langskomen.

 

Nou blijk een nabloeding gehad te hebben, vandaar enorme blauwe/zwarte plekken. Niet gelijk na de operatie, dat komt wel vaker voor, maar in de week of anderhalve week erna. Chirurg gaf aan dat het lichaam nu aan zet is om bloed af te voeren, kan aantal weken overheen gaan en tot die tijd gezwollen en strak blijven aanvoelen. Ze heeft er wel vertrouwen in dat he tried komt, maar geduld is het toverwoord. Wel moest mijn bh strakker dan dat deze nu zat, het is niet anders. Verder moet ik goed blijven opletten wbt verkleuring, pijn of koorts en pijnstillers nemen als ik last heb.

 

Dus zo hangt de vlag er nu bij, ik probeer positief te blijven en uit te gaan van een goed afloop. Zal van de week nieuwe foto plaatsen, wordt wel al iets minder (of wil ik dat graag zien🤔)

 

Jeetje meid! Dat is zeker even schrikken maar wel fijn dat je vandaag dan toch nog langs hebt mogen komen en dat het even goed opgevolgd word

Hopenlijk ruimt je lichaam alles snel op en worden de verkleuring beter ook 

Hou het goed in de gaten en dikke knuffel voor jou en neem je rust 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De blauwe plekken beginnen eindelijk minder te worden en ook de zwelling neemt af 💪 Volgens chirurg gaat het weken duren voordat het goed en wel is weggetrokken maar was vandaag voor het eerst oprecht blij met wat ik zag in de spiegel 🥰

 

Zal zo foto plaatsen🍀

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.