Ga naar inhoud

Kaya74 : 16 september 2020 : Dr. Oostveen- Bol : OCA Amstelveen


Aanbevolen berichten

14 minuten geleden, Minion19 zei:

Komt helemaal goed! Dual plane maakt de borsten juist natuurlijk en niet zo rond en prominent. Heel veel succes en geniet ervan hihi!

Dank je wel! Ik heb nu op de spier, krijg morgen 170cc meer en full profile. Mijn huidige implantaten zijn low profile dus ben sowieso benieuwd wat het verschil gaat zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Kaya74 zei:

Dank je wel! Ik heb nu op de spier, krijg morgen 170cc meer en full profile. Mijn huidige implantaten zijn low profile dus ben sowieso benieuwd wat het verschil gaat zijn!

Tip; schrik vooral niet van de stand van de borsten in het begin. Zeker bij dualplane zul je in het begin flinke bolling bovenop hebben. Dat trekt allemaal weg!! Dus no worries! En succes morgen!🥰

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, LettyBoob zei:

Succes vandaag! 🤗 Heb je een beetje kunnen slapen van de zenuwen? Hoe laat mag je? 

Hoi @LettyBoob!!! Ik dacht dat ik goed geslapen had, maar ben nu al moe haha

Was er wel al vroeg uit, 6 uur om nog ff twee crackers met jam en koffie te kunnen drinken, word om 13.30 uur geopereerd dus valt nog mooi binnen de 'nuchter' richtlijnen.

Hoop dat ze niet te veel uitlopen qua operaties want zo'n dag zonder eten en drinken is niet ideaal (maar wel voor goed doel 😉)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Kaya74 zei:

Hoi @LettyBoob!!! Ik dacht dat ik goed geslapen had, maar ben nu al moe haha

Was er wel al vroeg uit, 6 uur om nog ff twee crackers met jam en koffie te kunnen drinken, word om 13.30 uur geopereerd dus valt nog mooi binnen de 'nuchter' richtlijnen.

Hoop dat ze niet te veel uitlopen qua operaties want zo'n dag zonder eten en drinken is niet ideaal (maar wel voor goed doel 😉)

Das wel fijn zeg, nog even een bak koffie kunnen drinken op deze spannende dag. Idd maar hopen dat het niet uitloopt, al zul je van de zenuwen waarschijnlijk toch niks binnenkrijgen 😁

Nogmaals succes!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de operatie is goed gegaan hoor! Ik zal morgen operatie verslag schrijven maar nu alvast de plottwist, de implantaten zijn uiteindelijk voor ór de spier geplaatst. Pijn is te doen maar zit dan ook wel aan de tramadol en paracetamol op schema. 

 

Morgen zal ik uitgebreider schrijven, ga nu weer even rusten😉 groetjes Kaya 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, FemkeB zei:

@Kaya74 wat fijn dat de operatie goed is gegaan. Ben wel benieuwd naar de beslissing van de wijziging van plaatsing zo kort voor de operatie. Hopelijk voel je je er goed bij.
 

Succes met je herstel en ik kijk graag met je mee met de vooruitgang. 

Hoi @FemkeB

 

Ik heb je toegevoegd aan mijn album. Staan nu alleen nog 3 foto's vanxde Voor situatie, morgen plaats ik foto's van ma de operatie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-9-2020 om 06:45, LettyBoob zei:

 

 

16 uur geleden, Kaya74 zei:

Nou de operatie is goed gegaan hoor! Ik zal morgen operatie verslag schrijven maar nu alvast de plottwist, de implantaten zijn uiteindelijk voor ór de spier geplaatst. Pijn is te doen maar zit dan ook wel aan de tramadol en paracetamol op schema. 

 

Morgen zal ik uitgebreider schrijven, ga nu weer even rusten😉 groetjes Kaya 

Hi @Kaya74 wat fijn dat het achter de rug is. Nu lekker bijkomen. Ben benieuwd naar je resultaat en herstel.

Mag ik met je meekijken?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hierbij mijn operatie verslag😁 

 

Woensdag was het zover, mijn prothesewissel van 280cc naar 450cc bij OCA Amstelveen door Lydia Oostveen-Bol! De operatie stond om 13.30 uur gepland, dus ik mocht vóór 07.30 uur nog een licht ontbijt eten volgens de documenten die ik vanuit FL toegestuurd had gekregen. Voor de zekerheid om 06.00 uur opgestaan om twee crackers met jam te eten zodat ik zeker zou voldoen aan de eis 'zes uur voor operatie nuchter'. Daarna moest ik nog van alles doen voor mijn werk dus de tijd vloog voorbij en voordat ik het wist was het al 12.00 uur en vertrokken we richting Amstelveen. 

 

Bij OCA aangekomen meldde ik mij bij de receptie en kreeg de vraag 'heeft u vandaag wat gegeten?' waarop ik bevestigend antwoordde dat ik inderdaad een licht ontbijt had gegeten. Paniek in de tent want ik had niet mogen eten volgens de dames aan de balie, ik gaf aan dat dit toch echt in de brochure vermeld stond en dat ik door zo vroeg wat gegeten te hebben en nog steeds voldeed aan de voorwaarden voor operatie om nuchter te zijn. 

 

Dit moesten ze navragen bij de anesthesist maar ik mocht wel al mee naar boven om mij klaar te maken voor de operatie. Eenmaal boven operatie outfit aan, de verpleegkundige op de uitslaapkamer was ook niet zeker of ik wel wat had mogen eten dus de stress bouwde inmiddels wel wat op ook al had ik mij 100% zeker goed ingelezen.

Het was wachten op het verlossende antwoord van de anesthesist en ja hoor, ik voldeed inderdaad keurig aan de gestelde eisen 🤣

 

Hierna infuus geplaatst (na drie pogingen pas gelukt toen de anesthesist het zelf deed) en wachten op aftekenen door de PC! Hierna ging het snel, met PC nog doorgesproken dat ik het best spannend vond de operatie want de implantaten zijn uiteindelijk stuk groter, maar ze stelde mij gerust, ik kon ze prima hebben. Ook gaf ze aan dat ze tijdens de operatie zelf zou kijken of ze de implantaten op de spier of dualplane zou plaatsen. Voor mij maakte dat niet uit, ik had al twee keer op de spier gehad, maar was deze keer uitgegaan van deels onder de spier vanwege de grootte van implantaten. Zij is tenslotte de expert, dus als zij van mening is dat op de spier ook kan dan vind ik dat helemaal prima.

 

En toen was het zover, operatiekamer in en op de tafel klimmen. Lieve verpleegkundige, de anesthesist maakte nog grapjes en de PC stelde mij gerust, gewoon lekker gaan slapen dan is het zo voorbij. En dat klopte inderdaad want voor mijn gevoel werd ik 5 minuten later al weer wakker, voelde me prima! Na thee en beschuitje met jam (heerlijk haha) kwam de pc nog even langs om te vertellen hoe de operatie was verlopen. Het was allemaal soepel verlopen, mijn vorige protheses waren nog helemaal intact en lagen in een zakje op het tafeltje naast me😜. Ze vertelde dat ik ruim voldoende eigen borstweefsel had om de implantaten goed te bedekken en dat ze daarom de implantaten op de spier had geplaatst.

 

Dit had ik niet verwacht, maar ben er wel hartstikke blij mee, scheelt toch weer bij herstel en straks weer met sporten! Verder gast het eigenlijk best wel goed, zit goed op medicatie schema en probeer godd naar mijn lichaam te luisteren. Heb nog niet durven douchen, staat gepland voor morgen als mijn man alle tijd heeft om me te helpen. Nu opfrissen met hashandje, is best te doen maar douchen is wel fijner. Borsten nog niet goed bekeken, wel ff snel met de verpleegkundige gegluurd woensdag maar morgen de boobs eens even goed bestuderen haha

 

Foto's volgen dan ook, ben echt heel erg benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, AMST zei:

@Kaya74 Wat fijn dat het zo positief verlopen is! Gelukkig op de spier, dat scheelt inderdaad met herstel ;) 

Zou je me willen toevoegen aan je album? Ik ben benieuwd!

Hoi @AMST!

Ik heb je toegevoegd, nu alleen nog van de voorsituatie, morgen hopelijk nieuwe! Is me vooralsnog allemaal meegevallen, vooral heel benieuwd hoe mijn borsten er nu uitzien. De linkerkant is sowieso meer opgezwollen dan rechts merk ik. Maar waar heb ik het over, met nog niet eens 2 volle dagen po 🙂🙃😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Arlandria zei:

Oh en ik vroeg me ook af wat er makkelijker is qua sporten als het voor de spier wordt geplaatst? 

Zijn er bepaalde dingen die je niet meer mag doen als ze duoplane zijn geplaatst?

Hoi @Arlandria,

 Bij dual plane heb je zeker in het begin wat mee restricties, zo heb ik hier gelezen dat je het beste sporten weer kunt oppakken onder begeleiding. Andere kunnen je vast meer vertellen, ik voeg je in ieder geval aan mijn album toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.