Ga naar inhoud

Help! Bh’s na borstvergroting


Aanbevolen berichten

Lieve dames 

 

ik ben nu 6 wkn po. Ik heb bh’s gekocht maar moet bij iedere bh mijn bandjes behoorlijk strak doen om mijn borsten een beetje omhoog te krijgen. Ik had verwacht dat dit niet nodig was na een vergroting. Ik heb motiva ergonomix demi 320/340 en mijn tepels zijn via binnenuit gelift.

 

ik had samen met de arts besproken om mijn borsten extern te liften dus met een anker litteken hij ging hiermee akkoord. Bij het aftekenen besloot hij toch te kiezen voor de interne lift zou mooier bij mij staan. Maar nu ben ik toch bang dat mijn borsten te veel hangen waardoor ik mijn bh onwijs strak moet zetten zodat mijn borsten een beetje omhoog gaan staan.

 

Wat is jullie ervaring? 
 

Daarnaast heb ik in beide borsten 0 gevoel niet alleen mijn tepels maar volledig. De arts zegt dat dit vanzelf terug komt maar wil dit toch even met jullie delen.

 

Alvast bedankt!

 

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 4-8-2020 om 04:47, Boobster87 zei:

Lieve dames 

 

ik ben nu 6 wkn po. Ik heb bh’s gekocht maar moet bij iedere bh mijn bandjes behoorlijk strak doen om mijn borsten een beetje omhoog te krijgen. Ik had verwacht dat dit niet nodig was na een vergroting. Ik heb motiva ergonomix demi 320/340 en mijn tepels zijn via binnenuit gelift.

 

ik had samen met de arts besproken om mijn borsten extern te liften dus met een anker litteken hij ging hiermee akkoord. Bij het aftekenen besloot hij toch te kiezen voor de interne lift zou mooier bij mij staan. Maar nu ben ik toch bang dat mijn borsten te veel hangen waardoor ik mijn bh onwijs strak moet zetten zodat mijn borsten een beetje omhoog gaan staan.

 

Wat is jullie ervaring? 
 

Daarnaast heb ik in beide borsten 0 gevoel niet alleen mijn tepels maar volledig. De arts zegt dat dit vanzelf terug komt maar wil dit toch even met jullie delen.

 

Alvast bedankt!

 

liefs!

Wat vervelend van je gevoel over het hangen! Hoe zie je ze in de spiegel? Hangen ze dan ook?Heb je toevallig foto’s?

 

Over het gevoel kan ik met je meepraten. Ik heb net een wissel gehad en bij beide keren super pijnlijke tepels gehad. Trok wel weer weg gelukkig..Gevoel aan de onderkant is ook weg maar komt weer langzaam terug..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Boobster87,  wat vervelend dat je je bh- bandjes nog steeds zo strak moet doen... Dat lijkt me idd niet de bedoeling na een bv, en zeker niet als je borsten daarnaast ook gelift zijn.. ..

Had je voorheen hele erge hangborsten ( tepels onder borstplooi) of viel dat wel mee?

Zitten je tepels nu na de lift wel boven je borstplooi? 

En heb je nog een na-consult bij je arts? 

Dan kun je je gevoel van ontevredenheid bespreken.. 

Door wie/ waar ben je geopereerd, als ik vragen mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 14-8-2020 om 22:45, Robijntje02 zei:

Hoi @Boobster87,  wat vervelend dat je je bh- bandjes nog steeds zo strak moet doen... Dat lijkt me idd niet de bedoeling na een bv, en zeker niet als je borsten daarnaast ook gelift zijn.. ..

Had je voorheen hele erge hangborsten ( tepels onder borstplooi) of viel dat wel mee?

Zitten je tepels nu na de lift wel boven je borstplooi? 

En heb je nog een na-consult bij je arts? 

Dan kun je je gevoel van ontevredenheid bespreken.. 

Door wie/ waar ben je geopereerd, als ik vragen mag?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames,

 

dank voor jullie reactie. Ik zal morgen een foto plaatsen dan kunnen jullie het beoordelen.

 

Bij de intake had de chirurg 450cc geadviseerd met interne lift want alleen dan zou miin tepel hoog genoeg eindigen. Maar omdat hij geen garantie gaf hoe erg mijn borst zou liften besloot ik samen met hem toch voor een interne lift met 320/340cc

 

de dag van mijn operatie koos de chirurg toch voor een interne lift ipv extern. Hij zou dat dit mooier zou staan. Ik vroeg nog is 320/340 dan wel oke?? Waarop hij gelijk ja antwoordde. Ik ging er verder niet op in ik was behoorlijk zenuwachtig. Maar nu zijn mijn tepels nier voldoende gelift dit komt denk ik echt doordat hij de interne lift heeft geplaatsr met een kleine prothese.

 

over 3 weken heb ik een nacontrole. Heb nu al buikpijn omdat ik tegen hem moet zeggen dat ik niet tevreden ben. Eigenlijk wil ik nu geen externe lift omdat ik nu van binnenuit gelift ben maar denken jullie dat ik nieuwe prothese kan vragen wat hij in eerste instantie ook heeft geadviseerd?

 

pff drama!!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.