Ga naar inhoud

Vraagjes over de juiste maat kiezen Motiva


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

 

In Juni heb ik een afspraak gehad bij Dr. Verdonck. Hij stelde me de Motiva progressive + 275 cc voor om te nemen, maar ik heb donderdag een nieuwe afspraak omdat ik niet zeker ben van de maat. Zoals ik hier al heb gelezen op het forum komt de gepaste niet overeen met de geplaatste implantaten. Hebben jullie tips over de maat? Waardoor mn keuze makkelijk wordt? Hebben jullie voldoende met de 14 dagen voor te herstellen en terug te kunnen gaan werken of niet?

 

Liefs,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii!! 

 

Maten verschillen natuurlijk erg per persoon... Mijn eigen ervaring tot nu toe is(13dagen po) dat ik het kleiner vind lijken dan de pasproteses.

 

Ik kon kiezen tussen 330, 360 en 400. 

Redelijk last minut toch gekozen voor de 400 cc... Op advies van hier op het forum, dat je snel went aan je maat. 

En dat klopt! 

 

Dus persoonlijk zou ik voor de grootste maat kiezen😊

 

Ik heb namelijk wel aangegeven dat ik wel natuurlijk ogende borsten wil, en als dat kan met de 400 dat ik die wilde. Zo gezegd zo gedaan haha. 

 

Qua werk... Ik ben doktersassistente(lichamelijk dus geen zwaar werk) en ik zou hoe ik me nu voel best aan het werk kunnen. (maar heb nog vakantie, dus hoe het echt is om te werken weet ik niet) 

 

Succes met je keuze! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.