Ga naar inhoud

Te hoge implantaat?


miss marieke

Aanbevolen berichten

Op 28-9-2020 om 17:47, LettyBoob zei:

Wat een slecht nieuws zeg. Al had ik al het vermoeden dat het niet vooruit gegaan was :(

Ik vind het maar een raar verhaal hoor, dat ze niet te hoog zijn geplaatst. En is er van te voren helemaal niks gezegd over een lift? Had ze dit niet kunnen voorzien dan. Ben benieuwd naar de mening van de arts bij de tweede second opinion.

Heeft je arts nog iets voorgesteld om het mooier te maken? 

 

En ja ik slaap weer volop op mijn zij :) vannacht werd ik zelfs even wakker op mijn buik. Gaat prima. 

 

 

ja zeker slecht nieuws. Ze had tussen neus en lippen wel gezegd dat er een hele kleine kans was op een lift.

ja daar ben ik ook benieuwd naar, ik wacht nog heel even af aangezien en nog wat kan veranderen en maak binnenkort een afspraak. 

Ik zal je op de hoogte houden. Nee mooier gaat niet, haar reactie was letterlijk: het ziet er mooi uit in BH! Nou dat zag het ook voor de operatie. 

 

Ik vraag me alleen nog af of er meer vrouwen zijn die een borst vergroting hebben ondergaan waarvan de borsten ligt hingen en hoe het er nu uitziet. Ergens denk ik dat het anders had gekund maar dat zal tijdens mijn second opinion horen. 

 

Ah dat is fijn! OP je buik?? Dat durf ik niet hoor hahaha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-9-2020 om 08:29, Kenna zei:

@miss marieke @Veerveertje hoi meiden! Ik sta 6 november op de planning voor mijn operatie en de protheses worden bij mij ook dual plane geplaatst. Zou ik aub in jullie album mee mogen kijken, zodat ik een idee kan krijgen van het proces indalen? 🤗

Hi, nou daar ben ik denk ik niet de juiste persoon voor maar veerveertje wel denk ik wel. Succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, miss marieke zei:

Hi, nou daar ben ik denk ik niet de juiste persoon voor maar veerveertje wel denk ik wel. Succes alvast!

@miss marieke Hoi hoi! Ik lees toevallig net je reactie ervoor, dat je licht hangende borsten hebt. Ik heb dit ook en ik ben ergens best wel bang dat dat problemen gaat geven na de operatie. De PC zegt van niet maar ik kan niet stoppen met denken dat mijn eigen borst best nog wel eens over het implantaat heen kan gaan hangen. Zou ik in dit geval dus alsnog even met jou mee mogen kijken? Ik volg je verhaal graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 14-10-2020 om 13:09, miss marieke zei:

ja zeker slecht nieuws. Ze had tussen neus en lippen wel gezegd dat er een hele kleine kans was op een lift.

ja daar ben ik ook benieuwd naar, ik wacht nog heel even af aangezien en nog wat kan veranderen en maak binnenkort een afspraak. 

Ik zal je op de hoogte houden. Nee mooier gaat niet, haar reactie was letterlijk: het ziet er mooi uit in BH! Nou dat zag het ook voor de operatie. 

 

Ik vraag me alleen nog af of er meer vrouwen zijn die een borst vergroting hebben ondergaan waarvan de borsten ligt hingen en hoe het er nu uitziet. Ergens denk ik dat het anders had gekund maar dat zal tijdens mijn second opinion horen. 

 

Ah dat is fijn! OP je buik?? Dat durf ik niet hoor hahaha. 

Hoi miss Marieke,

 

ik kwam het je post tegen. Hoe gaat het nu met je? Zijn ze nu wel al (wat) ingedaald? 
Gelukkig had mijn PC wel verteld hoe het naar de operatie eruit zou zien. Ook bij mij aardig hoog. 
Bij mij nu 7e dag PO. En zie licht verschil. Sws wat voller en minder plat nu. (Van bovenaf gekeken meer volume verwacht. )

bolling zijkant n wel mooi eind en past bij mijn figuur. (Ronding heupen en borsten zijn 1 wat ook mijn wens was.)

Sta 2 x per dag speurend voor de spiegel  alsof er do snel iets kan veranderen. 🙈
Zou ik in hè album mogen kijken? 
 

ik kan je ook toevoegen als je wil. 
 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-9-2020 om 22:23, Minion19 zei:

Hey meis! Ik ben een jaar geleden geopereerd. En een borst zakte echt nauwelijks in het begin, maakte ik me ook heel erg zorgen over. Maar nu zijn ze goed en wel gezakt, en hangen ze een soort van haha! Mag ik mee kijken in je album? Hopelijk kan ik je geruststellen 😊

Hai Minion, 

 

Zou  ik misschien in je album mogen kijken? Bij mij ook hoog (al ietsje gezakt, 7e dag po nu). Erg nieuwsgierig om te zien hoe het bij jou was. 
 

Gr. Vaness

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-8-2020 om 13:08, Jajo zei:

Hier heeft mijn chirurg dus niks over gezegd. Ben als de dood dat ik van die hoge borsten krijg.. ik word 22/10 pas geopereerd, maar je borsten zakken dus PO nog een stuk? (Bij dual plane)

 

@Veerveertje mag ik jouw album zien? 

Hoi Jajo,

 

zou ik in je album mogen meekijken? Erg nieuwsgierig hoe het er bij jou uitziet. Ik hem 18 november geholpen en zit ook hoog. Gelukkig had mijn PC dit dan te voren met mij doorgenomen. Was geen verrassing maar schrok toch wel toen ik ze zag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-8-2020 om 11:52, lanakirova74@gmail.com zei:

Hallo allemaal, ik ben ook twee weken po met motiva dual plane. Mijn implanten zijn ook super hoog. Ik moet nu ook borstband dragen. Ik vraag me ook af en toe als het helemaal goed gaat komen. Linkere is zelfs hoger dat de andere... Mag ik ook meekijken? Alvast bedankt, 

Gr. Lana

Hoi Lana, 

 

bij mij ook hoog. Zou ik in je album mogen kijken? Ben erg benieuwd☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-8-2020 om 21:28, Es1234567 zei:

Hoi hoi, wat vervelend dat je je zo voelt :( ik was zelf de eerste 4 weken ook niet echt happy. Vond mijn boobs net tucan neuzen! Lelijk puntig 🙈 op foto's lijkt het nog mee te vallen maar in het echt kon ik geen fatsoenlijk topje aan. Ik had er overigens wel vertrouwen in dat het goed zou komen mede door dit forum! 

Na 4 weken zag ik eindelijk dat ze zakten en ronder werden! Toen werd ik blij :) ik zal je even toevoegen aan mijn album. Zou ik ook met jou mee mogen kijken?

Same feeling here. Zijkant gezien net tucan neuzen. 
zou ik mogen kijken in je album?  Super benieuwd 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-9-2020 om 13:11, miss marieke zei:

Hi Hi,    Met mij goed maar met mijn boobs nog t zelfde... Hoewel links volgens mij ietsje pietsje minie beetje gezakt is. Ik zal proberen deze dagen even foto's te maken. 

Ik heb net een gesprek met mijn pc gehad (windelijk!!)  en deze zegt dat de implantaat niet te hoog is geplaatst, een implantaat kan niet lager geplaatst worden dan waar de litteken zit van de operatie (volgens haar) en dat zit hij nu. Mijn eigen borst hangt  dus van zichzelf net teveel over het implantaat heen, oftewel ik zou dus een lift moeten om dit te corrigeren. Ik had van mezelf geen strakke ronde borsten maar echte "theezakjes" waren het ook weer niet dus hier had ik geen rekening mee gehouden. Voor mijn eigen gemoedsrust ga ik toch nog even terug waar ik mijn 1e second opinion heb laten doen om te vragen of het klopt wat ze zegt. Maar ze heeft me iig duidelijk gezegd dat het niet gaat worden wat ik had gehoopt 😪

 

Hoe is het bij jou?? Slaap je al lekker op je zij? ;)

 

Hoi @miss marieke

 

ik kwam het je post tegen. Hoe gaat het nu met je? Zijn ze nu wel al (wat) ingedaald? 
Gelukkig had mijn PC wel verteld hoe het naar de operatie eruit zou zien. Ook bij mij aardig hoog. 
Bij mij nu 7e dag PO. En zie licht verschil. Sws wat voller en minder plat nu. (Van bovenaf gekeken meer volume verwacht. )

bolling zijkant n wel mooi eind en past bij mijn figuur. (Ronding heupen en borsten zijn 1 wat ook mijn wens was.)

Sta 2 x per dag speurend voor de spiegel  alsof er do snel iets kan veranderen. 🙈
Zou ik in hè album mogen kijken? 
 

ik kan je ook toevoegen als je wil. 
 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-9-2020 om 22:23, Minion19 zei:

Hey meis! Ik ben een jaar geleden geopereerd. En een borst zakte echt nauwelijks in het begin, maakte ik me ook heel erg zorgen over. Maar nu zijn ze goed en wel gezakt, en hangen ze een soort van haha! Mag ik mee kijken in je album? Hopelijk kan ik je geruststellen 😊

 

Hai @Minion

Ik was vergeten je te taggen. 

Zou  ik misschien in je album mogen kijken? Bij mij ook hoog (al ietsje gezakt, 7e dag po nu). Erg nieuwsgierig om te zien hoe het bij jou was. 
 

Gr. Vaness

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-8-2020 om 11:52, lanakirova74@gmail.com zei:

Hallo allemaal, ik ben ook twee weken po met motiva dual plane. Mijn implanten zijn ook super hoog. Ik moet nu ook borstband dragen. Ik vraag me ook af en toe als het helemaal goed gaat komen. Linkere is zelfs hoger dat de andere... Mag ik ook meekijken? Alvast bedankt, 

Gr. Lana

Hoi @lanakirova74@gmail.com
 

Was je vergeten te taggen 🙈

 

Bij mij ook hoog. Zou ik in je album mogen kijken? Ben erg benieuwd☺️
 

Groetjes Vanessa 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-8-2020 om 13:08, Jajo zei:

Hier heeft mijn chirurg dus niks over gezegd. Ben als de dood dat ik van die hoge borsten krijg.. ik word 22/10 pas geopereerd, maar je borsten zakken dus PO nog een stuk? (Bij dual plane)

 

@Veerveertje mag ik jouw album zien? 

@Jajo @veerveertje

 

Vergeten te taggen (eerder)

Zou ik in jullie album mogen kijken? Ben erg benieuwd☺️
 

Bij mij nu 7e dag PO. Dual plane mentor rond L 425 R 375 high projection. Had een 75B .  Ook aardig hoog na de operatie maar merk licht verschil nu. 
 

hoop wat te horen 😀
groetjes Vanessa 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-8-2020 om 21:28, Es1234567 zei:

Hoi hoi, wat vervelend dat je je zo voelt :( ik was zelf de eerste 4 weken ook niet echt happy. Vond mijn boobs net tucan neuzen! Lelijk puntig 🙈 op foto's lijkt het nog mee te vallen maar in het echt kon ik geen fatsoenlijk topje aan. Ik had er overigens wel vertrouwen in dat het goed zou komen mede door dit forum! 

Na 4 weken zag ik eindelijk dat ze zakten en ronder werden! Toen werd ik blij :) ik zal je even toevoegen aan mijn album. Zou ik ook met jou mee mogen kijken?

 

Op 13-8-2020 om 13:10, Es1234567 zei:

 

Bedankt voor het toevoegen! Ik heb even gekeken en zie dat ze inderdaad nog behoorlijk hoog zitten. Je bent nu iets meer dan 2 weken PO toch?! Bij mij duurde het echt wel 4 weken voordat ik ze eindelijk mooier vond. Maar ook de periode tussen 4 weken en 12 weken veranderde ook nog veel! Geduld is zo het sleutelwoord hier 🙄 ik hoop van harte dat deze ontwikkeling zo ook bij jou goed doorzet! 🙏🏻🙌🏻

Hoi Es,

 

zou ik in je album mogen kijken naar de veranderingen. Ik ben 18 november geholpen en sta iedere dag (obsessief) voor de spiegel. Te kijken of ze al zakken. 
 

ben nieuwsgierig naar je foto’s. 
 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Op 31-7-2020 om 11:21, Veerveertje zei:

Hai hai,

 

Je hebt ze waarschijnlijk dual plane gekregen of niet? Dit is echt heel normaal hoor. Ja het ziet er nu nog niet zo mooi uit, maar dat komt echt. Als je wil, kan ik je toegang geven tot mijn album, kan je zien hoe die van mij eruit zagen de eerste week ten opzichte van nu, 4,5 maanden later. Misschien stelt dat je wat gerust. ☺️

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-1-2021 om 20:26, AK21 zei:

Hallo @Minion en @Veerveertje ik ben zojuist een nieuw topic gestart over mijn implantaat dat veel te hoog zit. Las hier jullie reacties al, zou ik in jullie album mogen kijken? Ik ben totaal in paniek en hoop een beetje gerustgesteld te kunnen worden. 


Sorry, ik zit niet meer heel actief op dit forum, dus lees dit nu pas! Ik heb je toegang gegeven hoor, dan kan je even kijken. Ik zal ook je topic even gaan lezen. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.