Ga naar inhoud

Te hoge implantaat?


miss marieke

Aanbevolen berichten

Op 5-9-2020 om 22:23, Minion19 zei:

Hey meis! Ik ben een jaar geleden geopereerd. En een borst zakte echt nauwelijks in het begin, maakte ik me ook heel erg zorgen over. Maar nu zijn ze goed en wel gezakt, en hangen ze een soort van haha! Mag ik mee kijken in je album? Hopelijk kan ik je geruststellen 😊

 

Hoi, jeetje dat is helemaal vervelend, hoewel je wel weet dat het er op dat moment iig bij 1 gelukt is haha.

Fijn dat het goed gekomen is!! lekker genieten nu. Ik voeg je toe aan mijn album XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Danh zei:


hi @miss marieke, hoe gaat het nu met jou? Is het resultaat al wat beter geworden? Ik las jouw topic over te hoge implantaat.. bij mij zitten ze ook hoog. Ik ben afgelopen donderdag geopereerd. Mijn borsten lijken nu zelfs puntig. Hoop ook dat het nog gaat zakken mooier wordt. Ben benieuwd hoe het bij jou inmiddels is

 Hoi Hoi, Bij mijn weinig schot in de zaak helaas. Vervelend gevoel he, ik weet en lees hier dat dat echt nog mooier en ronder wordt maar ik ben daar nu helaas niet de juiste persoon voor om je dat te vertellen haha. Ik zal je toevoegen aan mijn album dan heb je een idee van mij hoewel ik denk dat dit voor jou nu niet positief werkt. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Kaya74 zei:

Hoi @miss marieke,

 

Ik zou graag je album willen inkijken en je vorderingen volgen als dat mag. Sta voor 16 september gepland bij Lydia voor een prothesewissel maar krijg toch wat koud watervrees door jouw ervaring.. 

 

Groetjes Kaya

 

 

Hi Kaya, Ik heb je toegevoegd. Oh spannend zeg.... de eerste keer bij Lydia?? XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, miss marieke zei:

 

Hi Kaya, Ik heb je toegevoegd. Oh spannend zeg.... de eerste keer bij Lydia?? XX

Hoi @miss marieke, eerste keer bij Lydia inderdaad. Was echt bliksembezoek en moest ook nog maat uit kiezen 🙄 Heb uiteindelijk gekozen voor de 450cc full ergonomix, Lydia gaf aan dat ik zowel de 380cc demi als de 450cc full qua postuur goed kon hebben.

 

Merk dat ik inmiddels best zenuwachtig begin te worden, sta voor de 16e op de rol... Oh en ik kan helaas je album nog niet inzien, wellicht andere Kaya toegevoegd? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, miss marieke zei:

 

O en ik heb nieuwe foto's toegevoegd


Ik dacht dat ik al toegang had want heb jouw foto’s toen gezien, maar ik kan er nu niet in. Mag ik nog toegang? Ben erg benieuwd hoe het gegaan is in de afgelopen weken en hoe het er nu uit ziet. Vind het heel vervelend voor je dat je zegt nog weinig verschil te zien en ze nog zo hoog zitten? Hoe ver po ben je nu precies? Hou moed! Xx ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, miss marieke zei:

 Hoi Hoi, Bij mijn weinig schot in de zaak helaas. Vervelend gevoel he, ik weet en lees hier dat dat echt nog mooier en ronder wordt maar ik ben daar nu helaas niet de juiste persoon voor om je dat te vertellen haha. Ik zal je toevoegen aan mijn album dan heb je een idee van mij hoewel ik denk dat dit voor jou nu niet positief werkt. xx


Vervelend dat er voor jou nog niet veel verandering is. Geduld hebben is moeilijk 😞 hoe lang is het geleden dat je bent geopereerd?! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Veerveertje zei:


Ik dacht dat ik al toegang had want heb jouw foto’s toen gezien, maar ik kan er nu niet in. Mag ik nog toegang? Ben erg benieuwd hoe het gegaan is in de afgelopen weken en hoe het er nu uit ziet. Vind het heel vervelend voor je dat je zegt nog weinig verschil te zien en ze nog zo hoog zitten? Hoe ver po ben je nu precies? Hou moed! Xx ❤️

Gek, je hebt weer toegang hoor. Ik ben nu iets meer dan 6 weken PO, probeer de moed erin te houden haha, thx meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Kaya74 zei:

Hoi @miss marieke, eerste keer bij Lydia inderdaad. Was echt bliksembezoek en moest ook nog maat uit kiezen 🙄 Heb uiteindelijk gekozen voor de 450cc full ergonomix, Lydia gaf aan dat ik zowel de 380cc demi als de 450cc full qua postuur goed kon hebben.

 

Merk dat ik inmiddels best zenuwachtig begin te worden, sta voor de 16e op de rol... Oh en ik kan helaas je album nog niet inzien, wellicht andere Kaya toegevoegd? 

 

 Spannend hoor, je hebt tot aan de operatie verder niet nog een afspraak staan nog met haar? Als het goed is heb je nu toegang tot mijn album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 24-9-2020 om 22:27, LettyBoob zei:

 

Hoi @miss marieke

Hoe gaat het nu met je? 

Hi Hi,    Met mij goed maar met mijn boobs nog t zelfde... Hoewel links volgens mij ietsje pietsje minie beetje gezakt is. Ik zal proberen deze dagen even foto's te maken. 

Ik heb net een gesprek met mijn pc gehad (windelijk!!)  en deze zegt dat de implantaat niet te hoog is geplaatst, een implantaat kan niet lager geplaatst worden dan waar de litteken zit van de operatie (volgens haar) en dat zit hij nu. Mijn eigen borst hangt  dus van zichzelf net teveel over het implantaat heen, oftewel ik zou dus een lift moeten om dit te corrigeren. Ik had van mezelf geen strakke ronde borsten maar echte "theezakjes" waren het ook weer niet dus hier had ik geen rekening mee gehouden. Voor mijn eigen gemoedsrust ga ik toch nog even terug waar ik mijn 1e second opinion heb laten doen om te vragen of het klopt wat ze zegt. Maar ze heeft me iig duidelijk gezegd dat het niet gaat worden wat ik had gehoopt 😪

 

Hoe is het bij jou?? Slaap je al lekker op je zij? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-9-2020 om 08:18, Zoemertje zei:

Ik ben ook benieuwd hoe het met je gaat @miss marieke x

wat lief dat jullie aan me denken....

 

Met mij goed maar met mijn boobs nog t zelfde... Hoewel links volgens mij ietsje pietsje minie beetje gezakt is. Ik zal proberen deze dagen even foto's te maken. 

Ik heb net een gesprek met mijn pc gehad (eindelijk!!)  en deze zegt dat de implantaat niet te hoog is geplaatst, een implantaat kan niet lager geplaatst worden dan waar de litteken zit van de operatie (volgens haar) en dat zit hij nu. Mijn eigen borst hangt  dus van zichzelf net teveel over het implantaat heen, oftewel ik zou dus een lift moeten om dit te corrigeren. Ik had van mezelf geen strakke ronde borsten maar echte "theezakjes" waren het ook weer niet dus hier had ik geen rekening mee gehouden. Voor mijn eigen gemoedsrust ga ik toch nog even terug waar ik mijn 1e second opinion heb laten doen om te vragen of het klopt wat ze zegt. Maar ze heeft me iig duidelijk gezegd dat het niet gaat worden wat ik had gehoopt 😪

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een slecht nieuws zeg. Al had ik al het vermoeden dat het niet vooruit gegaan was :(

Ik vind het maar een raar verhaal hoor, dat ze niet te hoog zijn geplaatst. En is er van te voren helemaal niks gezegd over een lift? Had ze dit niet kunnen voorzien dan. Ben benieuwd naar de mening van de arts bij de tweede second opinion.

Heeft je arts nog iets voorgesteld om het mooier te maken? 

 

En ja ik slaap weer volop op mijn zij :) vannacht werd ik zelfs even wakker op mijn buik. Gaat prima. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.