miss marieke

Te hoge implantaat?

Recommended Posts

Dat is fijn dat jou arts daar zo duidelijk in is geweest en dat het uiteindelijk redelijk snel is gegaan.  wat bedoel je precies met een tubulaire voorsituatie? Heb je een album waarin ik jou herstel kan zien en mag ik deze inzien?

Ik zal je toevoegen. Ik had tubureuze/tubulaire borsten. Een genetische afwijking die je in verschillende gradaties hebt. Ik had een milde vorm. Puntige/klierige borsten met een te korte onderpool en in verhouding grote tepels zijn enkele kenmerken. 

Even ter info ik heb een complicatie gehad dus mijn linkerprothese is tijdelijk verwijderd. 

Bedankt voor je eerlijke en duidelijke antwoord. Ik wist niet dat dat bestond. Ik heb even een kijkje genomen en wat is bij jou borsten duidelijk te zien dat je geduld moet hebben. Heel mooi en natuurlijk geworden maar wat vervelend van je linker prothese. Wanneer wordt deze weer geplaatst?

Oja zo kan je duidelijk zien wat voor een verschil het geeft! Heeft overduidelijk tijd nodig! Fijn dat je alles nu achter de rug hebt

Hoi hoi, wat vervelend dat je je zo voelt :( ik was zelf de eerste 4 weken ook niet echt happy. Vond mijn boobs net tucan neuzen! Lelijk puntig 🙈 op foto's lijkt het nog mee te vallen maar in het echt kon ik geen fatsoenlijk topje aan. Ik had er overigens wel vertrouwen in dat het goed zou komen mede door dit forum! 

Na 4 weken zag ik eindelijk dat ze zakten en ronder werden! Toen werd ik blij :) ik zal je even toevoegen aan mijn album. Zou ik ook met jou mee mogen kijken?