Ga naar inhoud

Te hoge implantaat?


miss marieke

Aanbevolen berichten

2 uur geleden, Petra84 zei:

Hallo @miss marieke

 

O wat vervelend dat je er niet over verteld bent zeg! Maar hopenlijj komt het nu met de borstband wel goed 

 

Ik wist dit echter ook helemaal niet en krijg motiva round full 450 cc door het lezen van deze reacties ben ik wel iets geruster 😊 mijn operatie is over 12 dagen

 

Ik kreeg wel door dat mijn dokter bijna in alle gevallen een borstband adviseert dus afwachten dan maar ... hoef je dan geen bh te dragen met de borstband?

 

@Veerveertje @Robijntje02 zou ik ook eens mogen kijken in jullie album?

 

@LettyBoob had jij ook een borstband gekregen van dokter hupkens?


Yes, heb je toegevoegd hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LettyBoob vol zenuwen haha maar het gaat wel dankjewel! Net alles afgehandeld en nu afwachten op bericht van diana over de tijd dat ik binnen moet zijn 😅 nog 10 dagen!

 

En ben nog met Dokter Hupkens in gesprek of het 450 of 500 word hoop daar vandaag duidelijkheid over te hebben maar je kent hem ook 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Petra84 zei:

@LettyBoob vol zenuwen haha maar het gaat wel dankjewel! Net alles afgehandeld en nu afwachten op bericht van diana over de tijd dat ik binnen moet zijn 😅 nog 10 dagen!

 

En ben nog met Dokter Hupkens in gesprek of het 450 of 500 word hoop daar vandaag duidelijkheid over te hebben maar je kent hem ook 🤣

 

Oh ik heb wat fout gedaan. Wilde @miss marieke vragen hoe het het voor staat 🙈 ik heb jullie namen door elkaar gehaald. 

 

Wel fijn dat de grote dag er voor jou aankomt, 10 dagen zijn zo om 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, LettyBoob zei:

 

Oh ik heb wat fout gedaan. Wilde @miss marieke vragen hoe het het voor staat 🙈 ik heb jullie namen door elkaar gehaald. 

 

Wel fijn dat de grote dag er voor jou aankomt, 10 dagen zijn zo om 🤗

 

O haha geeft helemaal niks 

Is soms ook verwarrend al die namen haha en klopt 10 dagen gaan snel voorbij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-8-2020 om 09:52, Petra84 zei:

Hallo @miss marieke

 

O wat vervelend dat je er niet over verteld bent zeg! Maar hopenlijj komt het nu met de borstband wel goed 

 

Ik wist dit echter ook helemaal niet en krijg motiva round full 450 cc door het lezen van deze reacties ben ik wel iets geruster 😊 mijn operatie is over 12 dagen

 

Ik kreeg wel door dat mijn dokter bijna in alle gevallen een borstband adviseert dus afwachten dan maar ... hoef je dan geen bh te dragen met de borstband?

 

@Veerveertje @Robijntje02 zou ik ook eens mogen kijken in jullie album?

 

@LettyBoob had jij ook een borstband gekregen van dokter hupkens?

 

O wat spannend zeg! Voor iederren is het natuurlijk anders, ik weet niet of jij ook borstband moet dragen. Ik draag hem momenteel zonder bh maar met bh kan ook, dat verschilt per situate. Alvast succes met je operatie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, miss marieke zei:

 

Hiiiii, Nou eerlijk gezegd zie ik nog geen verschil.... ik maak maandag een nieuwe foto, dan draag ik 2 weken de borstband zonder bh.

En hoe gaat het met jou??

 

 

Oh wat ontzettend balen zeg..... ik hoopte dat de band wel iets zou kunnen betekenen :( 

 

Hier alles oke, steeds minder pijntjes. Ben het rugslapen wel echt meer dan zat zeg pfffff 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, LettyBoob zei:

 

 

Oh wat ontzettend balen zeg..... ik hoopte dat de band wel iets zou kunnen betekenen :( 

 

Hier alles oke, steeds minder pijntjes. Ben het rugslapen wel echt meer dan zat zeg pfffff 

 

Ja vreselijk balen! gelukkig hebben we weinig keus dan wachten en wachten. 

Fijn! Hoelang ben je nu PO? Ik snap je precies, frustrerend he?! ik kon va 4 weken weer pijnloos op mijn zij liggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-8-2020 om 11:38, LettyBoob zei:

@miss marieke morgen 3 weken, ik durf het nog niet te proberen eigenlijk 🙈 slaap nu wel plat op mijn rug, dat is al stukken beter dan zo halfrechtop.

 

ja dat is al een verademing he. Ik weet nog dat ik op ten duur gewoon wakker werd op mijn zij en het va toen voorzichtig vaker ben gaan doen. Straks weet je niet meer beter ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Jajo zei:

@Veerveertje oh wauw, ik heb ongeveer de zelfde lengte en gewicht. Dus denk dat ik toch ook voor 300 cc ga. Ze zijn prachtig geworden. Wel heel goed om te zien voor mij hoe veel het in de eerste weken veranderd!! 


Ja gigantisch hè?! Van vierkante blokken beton naar 2 mooie zachte, ronde boobs. 🤣

Dank je voor je lieve compliment! 🥰

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @miss marieke,

 

Wat jammer dat je van te voren niet bent ingelicht wat betreft het proces dat indalen heet! En wat ontzettend kak dat je pas na 1.5 maand een keer bij je PC mag komen , ik snap dan ook je keuze dat je een andere PC om raad hebt gevraagd! Ben ontzettend benieuwd hoe dit zich gaat vormgeven...hoop iig dat het vanzelf nog goedkomt en je zorgen voor niks zijn! Zou ik mogen meekijken in je album en je proces mee mogen volgen? 

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-8-2020 om 15:21, iloontje148 zei:

Hi @miss marieke,

 

Wat jammer dat je van te voren niet bent ingelicht wat betreft het proces dat indalen heet! En wat ontzettend kak dat je pas na 1.5 maand een keer bij je PC mag komen , ik snap dan ook je keuze dat je een andere PC om raad hebt gevraagd! Ben ontzettend benieuwd hoe dit zich gaat vormgeven...hoop iig dat het vanzelf nog goedkomt en je zorgen voor niks zijn! Zou ik mogen meekijken in je album en je proces mee mogen volgen? 

Liefs...

 

Hiii, ja zeker jammer. ik kan pas na 2.5 maand terecht bij mijn pc en als klap op de vuurpijl belde ze gister om mee te delen dat de afspraak een week later verplaatst wordt. tuurlijk mag je me volgen, ik zal je toevoegen XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, miss marieke zei:

 

Hiii, ja zeker jammer. ik kan pas na 2.5 maand terecht bij mijn pc en als klap op de vuurpijl belde ze gister om mee te delen dat de afspraak een week later verplaatst wordt. tuurlijk mag je me volgen, ik zal je toevoegen XX

Nee dat meen je, erg vervelend dat je zo lang moet wachten! Ik heb je album bekeken en ze zitten indd erg hoog,  overigens zijn ze wel gezakt dat zie ik ook maar nog niet op hun plekjes! Hoop dat ze snel gaan zakken en blijf je verhaal zeker volgen! 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis! Ik ben een jaar geleden geopereerd. En een borst zakte echt nauwelijks in het begin, maakte ik me ook heel erg zorgen over. Maar nu zijn ze goed en wel gezakt, en hangen ze een soort van haha! Mag ik mee kijken in je album? Hopelijk kan ik je geruststellen 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @miss marieke,

 

Ik heb dit topic gelezen en leef erg met je mee.. Ik kan je verder helaas niet helpen want heb zelf nog geen borstvergroting gehad.. Voel me dan ook een klein beetje een valsspeler (haha) maar zou ik mee mogen kijken naar je herstel?

Ik hoop heel erg dat je implantaten met behulp van de borstband een heel eind zullen zakken.

 

Sterkte!

 

P.s. @Veerveertje, mag ik ook bij jou kijken naar het resultaat?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Arlandria zei:

Hoi @miss marieke,

 

Ik heb dit topic gelezen en leef erg met je mee.. Ik kan je verder helaas niet helpen want heb zelf nog geen borstvergroting gehad.. Voel me dan ook een klein beetje een valsspeler (haha) maar zou ik mee mogen kijken naar je herstel?

Ik hoop heel erg dat je implantaten met behulp van de borstband een heel eind zullen zakken.

 

Sterkte!

 

P.s. @Veerveertje, mag ik ook bij jou kijken naar het resultaat?


Ja hoor, ik heb je toegang gegeven tot mijn album! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-9-2020 om 12:38, miss marieke zei:

 

Hiii, ja zeker jammer. ik kan pas na 2.5 maand terecht bij mijn pc en als klap op de vuurpijl belde ze gister om mee te delen dat de afspraak een week later verplaatst wordt. tuurlijk mag je me volgen, ik zal je toevoegen XX


hi @miss marieke, hoe gaat het nu met jou? Is het resultaat al wat beter geworden? Ik las jouw topic over te hoge implantaat.. bij mij zitten ze ook hoog. Ik ben afgelopen donderdag geopereerd. Mijn borsten lijken nu zelfs puntig. Hoop ook dat het nog gaat zakken mooier wordt. Ben benieuwd hoe het bij jou inmiddels is

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.