Ga naar inhoud

Te hoge implantaat?


miss marieke

Aanbevolen berichten

Hoi hoi, wat vervelend dat je je zo voelt :( ik was zelf de eerste 4 weken ook niet echt happy. Vond mijn boobs net tucan neuzen! Lelijk puntig 🙈 op foto's lijkt het nog mee te vallen maar in het echt kon ik geen fatsoenlijk topje aan. Ik had er overigens wel vertrouwen in dat het goed zou komen mede door dit forum! 

Na 4 weken zag ik eindelijk dat ze zakten en ronder werden! Toen werd ik blij :) ik zal je even toevoegen aan mijn album. Zou ik ook met jou mee mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Es1234567 zei:

Hoi hoi, wat vervelend dat je je zo voelt :( ik was zelf de eerste 4 weken ook niet echt happy. Vond mijn boobs net tucan neuzen! Lelijk puntig 🙈 op foto's lijkt het nog mee te vallen maar in het echt kon ik geen fatsoenlijk topje aan. Ik had er overigens wel vertrouwen in dat het goed zou komen mede door dit forum! 

Na 4 weken zag ik eindelijk dat ze zakten en ronder werden! Toen werd ik blij :) ik zal je even toevoegen aan mijn album. Zou ik ook met jou mee mogen kijken?

 

Hiiiii, Bedankt dat ik even in je album mocht kijken! Het heeft duidelijk bij jou ook tijd nodig gehad, jij had ook dual plane toch?

Maar het eindresultaat mag er zijn! Mag je trots op zijn, wow! Ik heb jou ook toegevoegd X

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, miss marieke zei:

 

Hiiiii, Bedankt dat ik even in je album mocht kijken! Het heeft duidelijk bij jou ook tijd nodig gehad, jij had ook dual plane toch?

Maar het eindresultaat mag er zijn! Mag je trots op zijn, wow! Ik heb jou ook toegevoegd X

 

Bedankt voor het toevoegen! Ik heb even gekeken en zie dat ze inderdaad nog behoorlijk hoog zitten. Je bent nu iets meer dan 2 weken PO toch?! Bij mij duurde het echt wel 4 weken voordat ik ze eindelijk mooier vond. Maar ook de periode tussen 4 weken en 12 weken veranderde ook nog veel! Geduld is zo het sleutelwoord hier 🙄 ik hoop van harte dat deze ontwikkeling zo ook bij jou goed doorzet! 🙏🏻🙌🏻

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Es1234567 zei:

 

Bedankt voor het toevoegen! Ik heb even gekeken en zie dat ze inderdaad nog behoorlijk hoog zitten. Je bent nu iets meer dan 2 weken PO toch?! Bij mij duurde het echt wel 4 weken voordat ik ze eindelijk mooier vond. Maar ook de periode tussen 4 weken en 12 weken veranderde ook nog veel! Geduld is zo het sleutelwoord hier 🙄 ik hoop van harte dat deze ontwikkeling zo ook bij jou goed doorzet! 🙏🏻🙌🏻

 

Nee maandag ben ik 4 weken PO en zie nog weinig/geen verandering. Ik ben hopelijk gewoon een laadbloeier haha. we wachten t maar geduldig af. Ik zal maandag als ik 4 weken PO ben nog een nieuwe foto plaatsen, misschien dat ik toch verschil zie als ik de fotos naast elkaar houd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ok! Vanuit de kliniek kreeg ik mee dat je ze minimaal 3 maanden moet geven en daarna nog zeker tot een jaar kunnen veranderen! Uiteindelijk zal de zwaartekracht ook wat gaan doen :) maar goed dat je het in de gaten houdt en desnoods op gesprek gaat als je je toch zorgen maakt! Regelmatig fototje maken is zeker slim! Ik zie wat dat betreft al verschil tussen je eerste foto met je tepel van de zijkant in de bh dan met je laatste foto! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Es1234567 zei:

Ah ok! Vanuit de kliniek kreeg ik mee dat je ze minimaal 3 maanden moet geven en daarna nog zeker tot een jaar kunnen veranderen! Uiteindelijk zal de zwaartekracht ook wat gaan doen :) maar goed dat je het in de gaten houdt en desnoods op gesprek gaat als je je toch zorgen maakt! Regelmatig fototje maken is zeker slim! Ik zie wat dat betreft al verschil tussen je eerste foto met je tepel van de zijkant in de bh dan met je laatste foto! 

 

Ja dat is me inmiddels duidelijk dankzij jullie. Mijn eigen kliniek heeft me daar totaal niet op voorbereid. misschien een beetje naïef maar ik dacht echt wakker te worden met mooie borsten 🤣

Ja dat verschil zie ik ook, alleen tussen de laatste en nu nog niks maar daar ga ik maandag even een foto van plaatsen.

Bedankt voor je hulp.

ik heb  320 cc met een motiva silksurface plus implantaat

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-7-2020 om 11:21, Veerveertje zei:

Hai hai,

 

Je hebt ze waarschijnlijk dual plane gekregen of niet? Dit is echt heel normaal hoor. Ja het ziet er nu nog niet zo mooi uit, maar dat komt echt. Als je wil, kan ik je toegang geven tot mijn album, kan je zien hoe die van mij eruit zagen de eerste week ten opzichte van nu, 4,5 maanden later. Misschien stelt dat je wat gerust. ☺️

Hoi, ik heb ook dual plane iets meer dan twee weken geleden. Mijn borsten zitten echt hoog. Ik moet nu een band dragen. Ik ben normaal heel positief maar af en toe.. ik  vraag me af als het ooit goed zou komen. Mag ik aub ook toegang?

Gr. Lana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-8-2020 om 12:47, miss marieke zei:

 

Ja natuurlijk maar schrik niet ;) ik heb je toegevoegd. Zou ik misschien ook bij jou mogen gluren?

Hallo allemaal, ik ben ook twee weken po met motiva dual plane. Mijn borsten zijn ooj super hoog. Ik moet nu ook borstband dragen. Ik vraag me ook af en toe als het helemaal goed gaat komen. Linkere is zelfs hoger dat de andere... Mag ik ook meekijken? Alvast bedsnkt, 

Gr. Lana

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, lanakirova74@gmail.com zei:

Hallo allemaal, ik ben ook twee weken po met motiva dual plane. Mijn implanten zijn ook super hoog. Ik moet nu ook borstband dragen. Ik vraag me ook af en toe als het helemaal goed gaat komen. Linkere is zelfs hoger dat de andere... Mag ik ook meekijken? Alvast bedankt, 

Gr. Lana

Hi Lana, Wat een vervelend gevoel he? Hebben ze jou hiervoor ook niet gewaarschuwd zodat je hier rekening mee kon houden?

Ik heb jou toegevoegd aan mijn album zodat je kan kijken hoe het bij mij nu is...

Heb jij ook al een album?

Waarschijnlijk heb jij al mijn reacties al doorgespit en vaak gezien dat het tijd nodig heeft, dus ik houd me daar maar aan vast, ik hoop dat jou dit ook wat meer hoop geeft en jou nare gevoel een stukje kan wegnemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, miss marieke zei:

Hi Lana, Wat een vervelend gevoel he? Hebben ze jou hiervoor ook niet gewaarschuwd zodat je hier rekening mee kon houden?

Ik heb jou toegevoegd aan mijn album zodat je kan kijken hoe het bij mij nu is...

Heb jij ook al een album?

Waarschijnlijk heb jij al mijn reacties al doorgespit en vaak gezien dat het tijd nodig heeft, dus ik houd me daar maar aan vast, ik hoop dat jou dit ook wat meer hoop geeft en jou nare gevoel een stukje kan wegnemen.


Zie je al enige verbetering met de martelband? 
veel succes nog! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @miss marieke mag ik je album zien? Ben wel benieuwd hoe hoog ze zitten en naar je progressie. Wat jammer dat ze je niet van te voren hebben voorgelicht hierover en dat je zo lang moet wachten tot je de chirurg weer kan zien. Hopelijk gaat de tijd, band en zwaartekracht zijn werk doen en ben je straks helemaal happy met je boobs! 🤗

Als je wilt voeg ik je toe aan mijn album. Bij mij zijn ze niet zo hoog hoor ook al zijn ze dual plane, maar dat komt omdat het een wissel was.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, lanakirova74@gmail.com zei:

Hoi, ik heb ook dual plane iets meer dan twee weken geleden. Mijn borsten zitten echt hoog. Ik moet nu een band dragen. Ik ben normaal heel positief maar af en toe.. ik  vraag me af als het ooit goed zou komen. Mag ik aub ook toegang?

Gr. Lana


Ja natuurlijk! Ik heb je toegevoegd hoor. Ik heb geen band gedragen, dat hoefde gelukkig niet. Maar ze zaten bij mij ook hoog en ze waren vooral heel erg vierkant 🤣 

Heb je zelf ook een album? 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Special-Me zei:


Zie je al enige verbetering met de martelband? 
veel succes nog! 😘

 Hi hi,   Nee ik zie nog geen verbetering. Ik heb gister nieuwe foto's geplaatst toen was ik 4 weken po. Ik draag nu alleen de band zonder bh, hopelijk zet dat zoden aan de dijk. heel erg bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, LettyBoob zei:

Hoi @miss marieke mag ik je album zien? Ben wel benieuwd hoe hoog ze zitten en naar je progressie. Wat jammer dat ze je niet van te voren hebben voorgelicht hierover en dat je zo lang moet wachten tot je de chirurg weer kan zien. Hopelijk gaat de tijd, band en zwaartekracht zijn werk doen en ben je straks helemaal happy met je boobs! 🤗

Als je wilt voeg ik je toe aan mijn album. Bij mij zijn ze niet zo hoog hoor ook al zijn ze dual plane, maar dat komt omdat het een wissel was.

 

 

Hi @LettyBoob  tuurlijk, ik heb je toegevoegd. Ik heb gister nieuwe foto's toegevoegd, toen was ik 4 weken po. Ja heel erg jammer, wat voelde ik me depri en totaal geen nazorg, tips ed. Als ik dit forum eerder had gekend was ik waarschijnlijk naar een andere kliniek gegaan maar dat is nu niet anders. Hopelijk inderdaad straks helemaal happy inderdaad. ja graag, waarom heb je een wissel gedaan? Zaten ze er al lang in? Of wilde je gewoon groter??  X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even gekeken, maar echt hoog zeg. Ik hoop dat de band goed zijn werk gaat doen komende tijd. Nou heb ik geloof ik wel eens eerder zoiets als bij jou voorbij zien komen waar het wel goedgekomen was, dus het kan echt nog wel goedkomen. Bij welke kliniek ben je geweest?

Als het nou niet vergenoeg goedkomt, moet je dan opnieuw geopereerd? 

Ik heb gewisseld omdat ik niet tevreden was over het formaat en miste volume aan de bovenkant en wilde zó graag een decolleté. 

Dat is nu helemaal naar mijn wens gelukkig. Wel 9 jaar mee gewacht, tot na de zwangerschappen en borstvoedingen. Ik zal je toevoegen aan mijn album, dan snap je wel waarom ik niet tevreden was. Mijn oude protheses waren ook veel te smal voor mijn lichaamsbouw. De nieuwe zijn 2 cm breder. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, LettyBoob zei:

Ik heb even gekeken, maar echt hoog zeg. Ik hoop dat de band goed zijn werk gaat doen komende tijd. Nou heb ik geloof ik wel eens eerder zoiets als bij jou voorbij zien komen waar het wel goedgekomen was, dus het kan echt nog wel goedkomen. Bij welke kliniek ben je geweest?

Als het nou niet vergenoeg goedkomt, moet je dan opnieuw geopereerd? 

Ik heb gewisseld omdat ik niet tevreden was over het formaat en miste volume aan de bovenkant en wilde zó graag een decolleté. 

Dat is nu helemaal naar mijn wens gelukkig. Wel 9 jaar mee gewacht, tot na de zwangerschappen en borstvoedingen. Ik zal je toevoegen aan mijn album, dan snap je wel waarom ik niet tevreden was. Mijn oude protheses waren ook veel te smal voor mijn lichaamsbouw. De nieuwe zijn 2 cm breder. 

 

 

ja he, onderin zit mijn eigen slappe borst terwijl boven aan veel te veel prothese zit...

Bedankt voor je hoopvolle reactie, ik kan momenteel niet meer dan afwachten.

Ik ben door pc oostveen-bol geopereerd en de kliniek is faceland.

Ja dat is en goede vraag, zo blijf ik in ieder geval niet lopen, dus zal er dan alles aan doen dat ik op hun kosten opnieuw geopereerd wordt of (liever nog) mijn geld terug, dan ga ik naar een andere kliniek. Daarom ben ik al elders geweest voor een second opinion.

Ik zal toch niet bij de weinige vrouwen behoren waarbij het niet mooi wordt denk ik maar....

ja als ik naar jou foto's kijk dan snap ik het en wat een goede en mooie keus, echt prachtig! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-8-2020 om 09:28, miss marieke zei:

Mijn gevoel zegt dat ik de borstband toch langer moet dragen, wat is jullie mening hierin??

 

 

Wilde hier wel even op reageren nog. Toen ik wakker werd op de verkoever was er een dame naast me die een borstband kreeg. Ze wilde weten hoe lang ze hem zou moeten dragen. Onze chirurg vertelde dat ze hem zo lang zou moeten dragen tot haar tepels in het midden zouden zitten, op de evenaar zei hij. Hij zei dat ze dat zelf in de gaten moest houden. Als ze hem langer door zou dragen zouden haar tepels boven de evenaar komen en dus weer te hoog.

 

Hieraan terugdenkend, zou het toch wel betekenen dat een borstband een hoop werk verricht wbt het verlagen van de protheses. 

Ik hoop dat het dat bij jou ook gaat doen! 

Want als je al zo lang uitkijkt naar mooie boobs is het k*'t om in die onzekerheid te moeten zitten of het nog goedkomt. 

En anders zouden ze het herstel toch wel op hun rekening moeten nemen. Er is vast een andere chirurg daar die je dan kan helpen? Snap dat je niet door dezelfde geholpen wilt worden. 

Maar goed, de komende tijd 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, LettyBoob zei:

 

Wilde hier wel even op reageren nog. Toen ik wakker werd op de verkoever was er een dame naast me die een borstband kreeg. Ze wilde weten hoe lang ze hem zou moeten dragen. Onze chirurg vertelde dat ze hem zo lang zou moeten dragen tot haar tepels in het midden zouden zitten, op de evenaar zei hij. Hij zei dat ze dat zelf in de gaten moest houden. Als ze hem langer door zou dragen zouden haar tepels boven de evenaar komen en dus weer te hoog.

 

Hieraan terugdenkend, zou het toch wel betekenen dat een borstband een hoop werk verricht wbt het verlagen van de protheses. 

Ik hoop dat het dat bij jou ook gaat doen! 

Want als je al zo lang uitkijkt naar mooie boobs is het k*'t om in die onzekerheid te moeten zitten of het nog goedkomt. 

En anders zouden ze het herstel toch wel op hun rekening moeten nemen. Er is vast een andere chirurg daar die je dan kan helpen? Snap dat je niet door dezelfde geholpen wilt worden. 

Maar goed, de komende tijd 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Ah dat is een fijn bericht, ik draag voorlopig de band (zonder bh) dus  nog maar even door want mijn tepels zitten nog lang niet op de evenaar 😂 het is k*t maar zoalng het helpt zal je mij niet horen. Ik ga over 3 weken met vakantie, ik hoop dat ze dan al aardig hun werk hebben gedaan.

Ja die onzekerheid is vreselijk, nooit gedacht dat ik weer naar mijn oude borsten zou verlangen. 

Ja ze hebben volgens mij nog andere chirurgen, dat zou een optie kunnen zijn, hoewel ik daar nog even niet aan wil denken.

Hele erg bedankt voor je hulp,  als je me wilt volgen, ik probeer elke twee weken nieuwe foto's in mijn album plaatsen. XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @miss marieke

 

O wat vervelend dat je er niet over verteld bent zeg! Maar hopenlijj komt het nu met de borstband wel goed 

 

Ik wist dit echter ook helemaal niet en krijg motiva round full 450 cc door het lezen van deze reacties ben ik wel iets geruster 😊 mijn operatie is over 12 dagen

 

Ik kreeg wel door dat mijn dokter bijna in alle gevallen een borstband adviseert dus afwachten dan maar ... hoef je dan geen bh te dragen met de borstband?

 

@Veerveertje @Robijntje02 zou ik ook eens mogen kijken in jullie album?

 

@LettyBoob had jij ook een borstband gekregen van dokter hupkens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.