miss marieke

Te hoge implantaat?

Recommended Posts

Hoi @miss marieke

Ik zie dat je al heel wat geruststellende berichtjes gehad hebt, wat heel fijn is. 
Wat ook goed is, is dat je nu een borstband hebt. Deze heb je, mijns inziens, ook echt nodig. Verder is het heel belangrijk, zeker als je implantaten zo hoog geplaatst zijn, dat je je borstspieren absoluut niet belast!! Ook liefst niet bukken. Daarbij je bh niet te strak dragen, zodat de prothesen aan de onderkant ruimte hebben om in te dalen. Draag desnoods de schouderbandjes ietsjes losser. 

Mag ik vragen wie je pc is en wat voor soort implantaten je hebt? Niet iedere pc plaatst prothesen zo hoog, vooral de laatste tijd is dat gelukkig een stuk minder frequent geworden. 

Normaal gesproken komt dit goed, zeker als je bovenstaande adviezen meeneemt. Geef jezelf de tijd om te herstellen, en als over twee weken niet veel veranderd is, dan geen paniek, maar blijf dan wel die band dragen. Je mag me dan ook altijd even een pb sturen, kijk ik met je mee hoe het gaat. 

Je foto staat hier openbaar op het forum en zoals je in de welkomstpb kon lezen, kan dit dus ook door Google opgepikt worden. Als je wilt dat de foto weggehaald wordt hier, stuur me dan ook even een pb :)

Een goed herstel gewenst!!

xx BB

Hi Hi,

Ontzettend bedankt voor de tips, de bh droeg ik al iets losser omdat me dat gevoelsmatig beter leek. Maar de borstspier niet belasten is ook een goede tip, ik ben namelijk bang dat ik misschien toch al iets teveel ben gaan doen omdat mijn herstel best goed gaat. je borstspier gebruik je volgens mij toch best vaak? bukken doe ik niet en zal ik ook goed opletten.

Ik ben door dr Lydia Oostveen-Bol geopereerd en heb 320 cc dual plane met een motiva silksurface plus implantaat

Ja ik stuur je graag over twee weken fotos om te kijken of we verschil zien.

Wel gek dit toch, hoort de kliniek dit allemaal niet te doen? ik voel me daar echt een zeur en vertellen je gewoon het standaard verhaal. Deze tips kan iig wat mee!

Ik stuur nog even een pb en tot snel en nogmaals erg bedankt! XX

Je bent geen zeur! 
Ik snap helemaal dat je ongerust was... Maar iedereen heeft je gerust kunnen stellen, en BB zal er alles aan doen om je verder te helpen. 

Voorzichtig met je herstel, en ik volg je avontuur graag mee. 😘

• Like 1

Niet iedere kliniek, en niet iedere pc werkt op dezelfde manier. Het ideale plaatje zou zijn als er overal even goede nazorg zou zijn ;)

Stuur maar pb als je foto’s wilt sturen, ik kijk graag met je mee meid!

Lief van je

xxx BB

• Like 1

Ik ben ook door haar geopereerd en foto’s op openbaar staan. Ik ben ontzettend blij tot nu toe met het resultaat. 

• Like 1

@miss marieke ik was ook erg bang en had hele erge spijt! Ik voelde me zwaar verminkt. Ik heb je toegevoegd aan mijn album, dan zie je hoe snel ze veranderen! Succes met je herstel😘

• Like 1

O wow! Wat veranderen ze idd!! Heel erg bedankt voor het delen, weer een sprankje hoop extra ;)

Kan jij mij toevallig vertellen hoe ik een album aan moet maken?? Dit lijkt me wel handig om mijn voorruitgang bij te houden en hopelijk om over een tijdje andere gerust te stellen

@miss marieke Dank je! Ik ben er ook wel tevreden mee, zeker omdat ik weet dat ze nog natuurlijker en zachter gaan worden. Nu enkel nog van die gevoelige/pijnlijke tepels verlost raken 🙂