Ga naar inhoud

Te hoge implantaat?


miss marieke

Aanbevolen berichten

9 uur geleden, Mmmmi zei:

@miss marieke hoe is het nu met je? Zou ik ook mee mogen kijken naar de ontwikkeling?

 

Het herstel gaat prima maar de looks van mijn boobs laten nog te wensen over. Ik zie nu nog geen verschil met mijn laatst geplaatste foto. Zo frustrerend! Ook omdat ik hier al zulke mooie boobs va 2 weken voorbij zie komen...

 

Ik heb trouwens vorige week een second opinion laten doen (bij Farid kazem) en deze pc gaf aan dat mijn implantaten idd te hoog zijn geplaatst en dat hij niet verwacht dat ze nog zo ver gaan indalen als zou moeten, daar wordt ik dan weer depri van.

Daarop volgend heb ik mijn huidige kliniek gebeld en gevraagd of ik een afspraak met mijn chirurg kan krijgen omdat ik me zorgen maak, helaas kan ik hier pas over 1,5 maand terecht. Daarop ook  meteen gevraagd wie nu gaat beoordelen in de tussen tijd of ik mijn borstband langer moet dragen,  krijg ik een antwoord (van iemand die mijn borsten helemaal niet gezien heeft!!) dat ik gewoon de twee weken aan moet houden die me eerder verteld is door een arts. Ik zou namelijk over twee weken weer terug naar deze arts om te beoordelen of we verder moeten met de borstband maar omdat ik al een afspraak met een chirurg heb staan mag ik niet terug naar deze arts omdat teveel geld kost!! Bizar toch!  Mijn gevoel zegt dat ik de borstband toch langer moet dragen, wat is jullie mening hierin??

 

Ik heb je trouwens toegevoegd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag @miss marieke,

 

Wat vervelend om te lezen dat je nog niet gerustgesteld bent?

Mijn eerste ingeving zou echt zijn om die 3 maanden af te wachten maar als een prof er ook al naar heeft gekeken en je gevoel bevestigd dan begin ook ik te twijfelen.

Denk dat het verder dragen van een borstband sowieso verstandig is.

Zou ik ook in je album mogen kijken?

 

Succes met wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Fje1981 zei:

Dag @miss marieke,

 

Wat vervelend om te lezen dat je nog niet gerustgesteld bent?

Mijn eerste ingeving zou echt zijn om die 3 maanden af te wachten maar als een prof er ook al naar heeft gekeken en je gevoel bevestigd dan begin ook ik te twijfelen.

Denk dat het verder dragen van een borstband sowieso verstandig is.

Zou ik ook in je album mogen kijken?

 

Succes met wachten!

 

Ja wel iets meer door jullie, en moet sowieso die 3 maanden afwachten dus we zullen zien hoe het afloopt haha

Ja dat was ook mijn eerste ingeving en die ga ik voorlopig dan ook maar even door dragen, heb het er nu met die hitte zelfs graag voor over. ik baal alleen onwijs van de nazorg en informatie die verstrekt word door de kliniek.

Ik heb je toegevoegd en zal mijn album up to date houden om de paar weken....

 

Bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, miss marieke zei:

 

Ja wel iets meer door jullie, en moet sowieso die 3 maanden afwachten dus we zullen zien hoe het afloopt haha

Ja dat was ook mijn eerste ingeving en die ga ik voorlopig dan ook maar even door dragen, heb het er nu met die hitte zelfs graag voor over. ik baal alleen onwijs van de nazorg en informatie die verstrekt word door de kliniek.

Ik heb je toegevoegd en zal mijn album up to date houden om de paar weken....

 

Bedankt!!

Mag ik ook bij je kijken? Vervelend dat je je zo naar voelt..

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Fje1981 zei:

@miss marieke

 

Dank voor toevoegen ik heb ze bekeken. En ze zitten hoog maar dat gaat echt nog wel bijtrekken. Of ze voldoende zullen zakken dat weet ik niet. Hoop echt van wel natuurlijk!🙏🏽

 

Oke, heel erg bedankt! Ik vraag me alleen af waarom wordt een prothese zo hoog geplaatst en niet meteen goed?! Maar daar zal de pc vast wel een reden voor hebben haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, miss marieke zei:

 

Oke, heel erg bedankt! Ik vraag me alleen af waarom wordt een prothese zo hoog geplaatst en niet meteen goed?! Maar daar zal de pc vast wel een reden voor hebben haha. 

Als ze meteen goed worden geplaatst dan hangen ze na een jaar op je navel, dus er is zeker een reden om ze hoger te plaatsen. zeker bij dual plane moet de spier gaan ontspannen en de prothese netjes op zijn plaats vallen.

 

Maar wel super vervelend dat je zo'n naar gevoel hebt en dat je je ook niet gehoord voelt bij je kliniek.  Hopelijk is het magische word geduld voldoende voor jou

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Als ze meteen goed worden geplaatst dan hangen ze na een jaar op je navel, dus er is zeker een reden om ze hoger te plaatsen. zeker bij dual plane moet de spier gaan ontspannen en de prothese netjes op zijn plaats vallen.

 

Maar wel super vervelend dat je zo'n naar gevoel hebt en dat je je ook niet gehoord voelt bij je kliniek.  Hopelijk is het magische word geduld voldoende voor jou

 

Ah duidelijk verhaal. Eigenlijk heb ik dus geen idee van wat nu werkelijk een bv met zich mee brengt behalve grotere borsten 😂 Daarom ben ik zo blij met een forum als deze, alleen was het nog prettiger geweest als ik dit forum voor de bv had gekend dan was ik al voorbereid haha Bedankt en zal inderdaad geduld moeten hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, miss marieke zei:

 

Ah duidelijk verhaal. Eigenlijk heb ik dus geen idee van wat nu werkelijk een bv met zich mee brengt behalve grotere borsten 😂 Daarom ben ik zo blij met een forum als deze, alleen was het nog prettiger geweest als ik dit forum voor de bv had gekend dan was ik al voorbereid haha Bedankt en zal inderdaad geduld moeten hebben. 

Dat snap ik. Ik was al iets van een jaar actief en van veel meelezen leer je een hoop. Mijn arts heeft wel meerdere keren aangegeven dat ivm mijn tubulaire voorsituatie het zeker 3 maanden kon duren voordat ik een beetje het eindresultaat kon zien. Gelukkig ging het bij mij redelijk snel en ik heb ook voor de spier, dat scheelt natuurlijk ook

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Dat snap ik. Ik was al iets van een jaar actief en van veel meelezen leer je een hoop. Mijn arts heeft wel meerdere keren aangegeven dat ivm mijn tubulaire voorsituatie het zeker 3 maanden kon duren voordat ik een beetje het eindresultaat kon zien. Gelukkig ging het bij mij redelijk snel en ik heb ook voor de spier, dat scheelt natuurlijk ook

 

Dat is fijn dat jou arts daar zo duidelijk in is geweest en dat het uiteindelijk redelijk snel is gegaan.  wat bedoel je precies met een tubulaire voorsituatie? Heb je een album waarin ik jou herstel kan zien en mag ik deze inzien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal je toevoegen. Ik had tubureuze/tubulaire borsten. Een genetische afwijking die je in verschillende gradaties hebt. Ik had een milde vorm. Puntige/klierige borsten met een te korte onderpool en in verhouding grote tepels zijn enkele kenmerken. 

Even ter info ik heb een complicatie gehad dus mijn linkerprothese is tijdelijk verwijderd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Ik zal je toevoegen. Ik had tubureuze/tubulaire borsten. Een genetische afwijking die je in verschillende gradaties hebt. Ik had een milde vorm. Puntige/klierige borsten met een te korte onderpool en in verhouding grote tepels zijn enkele kenmerken. 

Even ter info ik heb een complicatie gehad dus mijn linkerprothese is tijdelijk verwijderd. 

 

Bedankt voor je eerlijke en duidelijke antwoord. Ik wist niet dat dat bestond. Ik heb even een kijkje genomen en wat is bij jou borsten duidelijk te zien dat je geduld moet hebben. Heel mooi en natuurlijk geworden maar wat vervelend van je linker prothese. Wanneer wordt deze weer geplaatst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, miss marieke zei:

 

Bedankt voor je eerlijke en duidelijke antwoord. Ik wist niet dat dat bestond. Ik heb even een kijkje genomen en wat is bij jou borsten duidelijk te zien dat je geduld moet hebben. Heel mooi en natuurlijk geworden maar wat vervelend van je linker prothese. Wanneer wordt deze weer geplaatst?

De 2e serie foto's is met herplaatste linkerprothese die dus nu al flink gezakt is. Deze is 23 juni teruggeplaatst en dus nu 7 weken po. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Nog even wachten zei:

De 2e serie foto's is met herplaatste linkerprothese die dus nu al flink gezakt is. Deze is 23 juni teruggeplaatst en dus nu 7 weken po. 

 

Oja zo kan je duidelijk zien wat voor een verschil het geeft! Heeft overduidelijk tijd nodig! Fijn dat je alles nu achter de rug hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.