Ga naar inhoud

Te hoge implantaat?


miss marieke

Aanbevolen berichten

Goedemorgen all,

 

Ik ben vandaag lid geworden omdat ik vorige week maandag mijn bv heb gehad en mijn eigen ben rot geschrokken van wat er onder mijn bh uit kwam!!

Volgens mij is het implantaat veel te hoog geplaatst en zit daaronder mijn eigen borst en bungelt mijn tepel ergens onder aan.

De kliniek waar ik behandeld ben heb ik foto's gemaild en die zeggen geef het tijd maar ik ben niet echt gerust gesteld.

Ik heb dagen jankend voor de spiegel gestaan want voel me echt verminkt.

Ik hoop dat jullie me meer gerust kunnen stellen dat het idd tijd nodig heeft of is er iemand met dezelfde ervaring wat echt goed is gekomen... i hope so...

Ik hoop van jullie te horen dames en een fijne zonnige dag vandaag in bikini ;) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze moeten nog zakken en op hun plaats komen. Dit kan enige tijd duren, na een borstvergroting is geduld (ieuw vreselijk woord!) het toverwoord. 
 

Dit komt helemaal goed, nog een paar weken en je kan pronken met je mooie borsten! 🥰

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,

 

Je hebt ze waarschijnlijk dual plane gekregen of niet? Dit is echt heel normaal hoor. Ja het ziet er nu nog niet zo mooi uit, maar dat komt echt. Als je wil, kan ik je toegang geven tot mijn album, kan je zien hoe die van mij eruit zagen de eerste week ten opzichte van nu, 4,5 maanden later. Misschien stelt dat je wat gerust. ☺️

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wordt heel blij van deze berichtjes :) Uiteraard heb ik geen geduld als ik maar weet dat het goed gaat komen vind ik het niet erg.

Dan heb ik ten onrechte heel lelijk gedaan tegen de kliniek hahaha maar dan hadden ze maar moeten inlichten van wat ik allemaal kon verwachten.

 

@veerveertje ja ze zijn dual palne geplaatst. Ja heel graag, dan heb ik een beetje vergelijkingsmateriaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het komt echt goed! Ik heb de dag na mijn bv een soort gelijk bericht geplaatst in de groep, kon wel janken! 

Heb jij ook een borstband gekregen? 

Ik voeg je wel even toe aan mijn galerij! 

 

Nu lekker herstellen! 

 

🤗

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, miss marieke zei:

Ik wordt heel blij van deze berichtjes :) Uiteraard heb ik geen geduld als ik maar weet dat het goed gaat komen vind ik het niet erg.

Dan heb ik ten onrechte heel lelijk gedaan tegen de kliniek hahaha maar dan hadden ze maar moeten inlichten van wat ik allemaal kon verwachten.

 

@veerveertje ja ze zijn dual palne geplaatst. Ja heel graag, dan heb ik een beetje vergelijkingsmateriaal.


Is ook zo hoor, ze geven daar echt te weinig info over. Ik wist het gelukkig omdat ik al op dit forum zat voor m’n operatie. Ik heb je toegang gegeven tot m’n album, dus kijk maar eens hoe lelijk de mijne waren eerst 🤣 en hoe dat inmiddels bijgetrokken is! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, miss marieke zei:

Dank je @Ykemuis ze zijn bij jou idd ook heel erg veranderd. Ja omdat ik zo schrok, heb ik de kliniek bijna gesmeekt om een borstband whahaha dus die moet ik nu 2 weken dragen en dan kijken of het verschil maakt. Jij hebt er ook 1? hoe lang draag je die nu??

Maar ik begrijp je echt zo! 

 

Ik ben nu 15 dagen po, en moet hem nog 4 weken dragen (6 weken totaal dus). Maar vanaf vandaag mag hij 's nachts af! 

Ben heel benieuwd hoe die van jou er over 2 weken uitzien! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Veerveertje zei:


Is ook zo hoor, ze geven daar echt te weinig info over. Ik wist het gelukkig omdat ik al op dit forum zat voor m’n operatie. Ik heb je toegang gegeven tot m’n album, dus kijk maar eens hoe lelijk de mijne waren eerst 🤣 en hoe dat inmiddels bijgetrokken is! 

 

Ik heb net al in je album gekeken en wat zijn die van jou nu mooi!!! Wow!! En idd een heel verschil met in het begin.

Ik begin hoop te krijgen ;) super bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Ykemuis zei:

Maar ik begrijp je echt zo! 

 

Ik ben nu 15 dagen po, en moet hem nog 4 weken dragen (6 weken totaal dus). Maar vanaf vandaag mag hij 's nachts af! 

Ben heel benieuwd hoe die van jou er over 2 weken uitzien! 

 

Tjee, nog 4 weken! wat een onding maar ja als het helpt, fijn dat ie snachts af mag hoewel ik er overdag meer last van heb dan snachts.

Ik houd jullie op de hoogte van mijn herstel, lelijker kunnen ze niet worden iig hahaha 

Jij ook succes de komende weken, die van jou zullen ook nog veel mooier gaan worden!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, miss marieke zei:

 

Ik heb net al in je album gekeken en wat zijn die van jou nu mooi!!! Wow!! En idd een heel verschil met in het begin.

Ik begin hoop te krijgen ;) super bedankt!


Dank je! Daarom, zo gaat het bij jou ook hoor straks. Geef het een week of 6 tot 3 maanden. ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Zo jammer dat sommige klinieken je niet psychisch voorbereiden op het feit dat vergrote borsten, mn dual plane geplaatste protheses, er in het begin uit kunnen zien als Frankenstein boobs.

Snap dat je je dan kapot schrok, maar komt helemaal goed @miss marieke!

 

Precies dat dus.... kleine moeite, groot gebaar zou je zeggen. Gelukkig bestaat dit forum nog ;)

Thx voor je geruststelling. krijg steeds meer hoop. Was echt depri en had me al voorbereid op een nieuwe operatie en er een zaak van te maken hahahaha 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @miss marieke

 

Ik zie dat je al heel wat geruststellende berichtjes gehad hebt, wat heel fijn is. 
Wat ook goed is, is dat je nu een borstband hebt. Deze heb je, mijns inziens, ook echt nodig. Verder is het heel belangrijk, zeker als je implantaten zo hoog geplaatst zijn, dat je je borstspieren absoluut niet belast!! Ook liefst niet bukken. Daarbij je bh niet te strak dragen, zodat de prothesen aan de onderkant ruimte hebben om in te dalen. Draag desnoods de schouderbandjes ietsjes losser. 
 

Mag ik vragen wie je pc is en wat voor soort implantaten je hebt? Niet iedere pc plaatst prothesen zo hoog, vooral de laatste tijd is dat gelukkig een stuk minder frequent geworden. 

Normaal gesproken komt dit goed, zeker als je bovenstaande adviezen meeneemt. Geef jezelf de tijd om te herstellen, en als over twee weken niet veel veranderd is, dan geen paniek, maar blijf dan wel die band dragen. Je mag me dan ook altijd even een pb sturen, kijk ik met je mee hoe het gaat. 
 

Je foto staat hier openbaar op het forum en zoals je in de welkomstpb kon lezen, kan dit dus ook door Google opgepikt worden. Als je wilt dat de foto weggehaald wordt hier, stuur me dan ook even een pb :)

 

Een goed herstel gewenst!!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, best_boobie zei:

Hoi @miss marieke

 

Ik zie dat je al heel wat geruststellende berichtjes gehad hebt, wat heel fijn is. 
Wat ook goed is, is dat je nu een borstband hebt. Deze heb je, mijns inziens, ook echt nodig. Verder is het heel belangrijk, zeker als je implantaten zo hoog geplaatst zijn, dat je je borstspieren absoluut niet belast!! Ook liefst niet bukken. Daarbij je bh niet te strak dragen, zodat de prothesen aan de onderkant ruimte hebben om in te dalen. Draag desnoods de schouderbandjes ietsjes losser. 
 

Mag ik vragen wie je pc is en wat voor soort implantaten je hebt? Niet iedere pc plaatst prothesen zo hoog, vooral de laatste tijd is dat gelukkig een stuk minder frequent geworden. 

Normaal gesproken komt dit goed, zeker als je bovenstaande adviezen meeneemt. Geef jezelf de tijd om te herstellen, en als over twee weken niet veel veranderd is, dan geen paniek, maar blijf dan wel die band dragen. Je mag me dan ook altijd even een pb sturen, kijk ik met je mee hoe het gaat. 
 

Je foto staat hier openbaar op het forum en zoals je in de welkomstpb kon lezen, kan dit dus ook door Google opgepikt worden. Als je wilt dat de foto weggehaald wordt hier, stuur me dan ook even een pb :)

 

Een goed herstel gewenst!!

 

xx BB

 

Hi Hi,

 

Ontzettend bedankt voor de tips, de bh droeg ik al iets losser omdat me dat gevoelsmatig beter leek. Maar de borstspier niet belasten is ook een goede tip, ik ben namelijk bang dat ik misschien toch al iets teveel ben gaan doen omdat mijn herstel best goed gaat. je borstspier gebruik je volgens mij toch best vaak? bukken doe ik niet en zal ik ook goed opletten.

 

Ik ben door dr Lydia Oostveen-Bol geopereerd en heb 320 cc dual plane met een motiva silksurface plus implantaat

 

Ja ik stuur je graag over twee weken fotos om te kijken of we verschil zien.

 

Wel gek dit toch, hoort de kliniek dit allemaal niet te doen? ik voel me daar echt een zeur en vertellen je gewoon het standaard verhaal. Deze tips kan iig wat mee!

 

Ik stuur nog even een pb en tot snel en nogmaals erg bedankt! XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, miss marieke zei:

 

Hi Hi,

 

Ontzettend bedankt voor de tips, de bh droeg ik al iets losser omdat me dat gevoelsmatig beter leek. Maar de borstspier niet belasten is ook een goede tip, ik ben namelijk bang dat ik misschien toch al iets teveel ben gaan doen omdat mijn herstel best goed gaat. je borstspier gebruik je volgens mij toch best vaak? bukken doe ik niet en zal ik ook goed opletten.

 

Ik ben door dr Lydia Oostveen-Bol geopereerd en heb 320 cc dual plane met een motiva silksurface plus implantaat

 

Ja ik stuur je graag over twee weken fotos om te kijken of we verschil zien.

 

Wel gek dit toch, hoort de kliniek dit allemaal niet te doen? ik voel me daar echt een zeur en vertellen je gewoon het standaard verhaal. Deze tips kan iig wat mee!

 

Ik stuur nog even een pb en tot snel en nogmaals erg bedankt! XX


Je bent geen zeur! 
Ik snap helemaal dat je ongerust was... Maar iedereen heeft je gerust kunnen stellen, en BB zal er alles aan doen om je verder te helpen. 
 

Voorzichtig met je herstel, en ik volg je avontuur graag mee. 😘

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-8-2020 om 17:38, miss marieke zei:

 

Hi Hi,

 

Ontzettend bedankt voor de tips, de bh droeg ik al iets losser omdat me dat gevoelsmatig beter leek. Maar de borstspier niet belasten is ook een goede tip, ik ben namelijk bang dat ik misschien toch al iets teveel ben gaan doen omdat mijn herstel best goed gaat. je borstspier gebruik je volgens mij toch best vaak? bukken doe ik niet en zal ik ook goed opletten.

 

Ik ben door dr Lydia Oostveen-Bol geopereerd en heb 320 cc dual plane met een motiva silksurface plus implantaat

 

Ja ik stuur je graag over twee weken fotos om te kijken of we verschil zien.

 

Wel gek dit toch, hoort de kliniek dit allemaal niet te doen? ik voel me daar echt een zeur en vertellen je gewoon het standaard verhaal. Deze tips kan iig wat mee!

 

Ik stuur nog even een pb en tot snel en nogmaals erg bedankt! XX

Niet iedere kliniek, en niet iedere pc werkt op dezelfde manier. Het ideale plaatje zou zijn als er overal even goede nazorg zou zijn ;)

 

Stuur maar pb als je foto’s wilt sturen, ik kijk graag met je mee meid!

 

Op 1-8-2020 om 18:13, Special-Me zei:


Je bent geen zeur! 
Ik snap helemaal dat je ongerust was... Maar iedereen heeft je gerust kunnen stellen, en BB zal er alles aan doen om je verder te helpen. 
 

Voorzichtig met je herstel, en ik volg je avontuur graag mee. 😘

 

Lief van je

 

xxx BB

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-8-2020 om 17:38, miss marieke zei:

 

Hi Hi,

 

Ontzettend bedankt voor de tips, de bh droeg ik al iets losser omdat me dat gevoelsmatig beter leek. Maar de borstspier niet belasten is ook een goede tip, ik ben namelijk bang dat ik misschien toch al iets teveel ben gaan doen omdat mijn herstel best goed gaat. je borstspier gebruik je volgens mij toch best vaak? bukken doe ik niet en zal ik ook goed opletten.

 

Ik ben door dr Lydia Oostveen-Bol geopereerd en heb 320 cc dual plane met een motiva silksurface plus implantaat

 

Ja ik stuur je graag over twee weken fotos om te kijken of we verschil zien.

 

Wel gek dit toch, hoort de kliniek dit allemaal niet te doen? ik voel me daar echt een zeur en vertellen je gewoon het standaard verhaal. Deze tips kan iig wat mee!

 

Ik stuur nog even een pb en tot snel en nogmaals erg bedankt! XX

Ik ben ook door haar geopereerd en foto’s op openbaar staan. Ik ben ontzettend blij tot nu toe met het resultaat. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, randa zei:

@miss marieke ik was ook erg bang en had hele erge spijt! Ik voelde me zwaar verminkt. Ik heb je toegevoegd aan mijn album, dan zie je hoe snel ze veranderen! Succes met je herstel😘

 

O wow! Wat veranderen ze idd!! Heel erg bedankt voor het delen, weer een sprankje hoop extra ;)

Kan jij mij toevallig vertellen hoe ik een album aan moet maken?? Dit lijkt me wel handig om mijn voorruitgang bij te houden en hopelijk om over een tijdje andere gerust te stellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.