Ga naar inhoud

Activiteiten na borstoperatie


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Op 18/08 wordt ik geopereerd (prothese achter de spier) zou ik in de 2de week na mijn operatie een activiteit kunnen doen met mijn kinderen. Ik weet dat ik niet zal mogen zwemmen maar een wandeling of gaan fietsen aan zee? Of zeggen jullie dat het twee weken platte rust zal zijn.

graag jullie mening.

 

Lieve groeten Connor

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Connor Ik ben in Park kliniek in Rotterdam door Dr. Braam geopereerd. Hele fijne Vrouwelijke arts .

Ik heb motiva ergonomix demi 475cc en 425 Cc. 
Ik had verschillende borsten . Maar dat is wel goed bij getrokken .

 

Ik denk bij jou dat die 30 Cc niet veel uitmaakt . Wat is je voor situatie ? Dan zou ik voor de grootste gaan 😂
Wel spannend en leuk 😀
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LindanVoorsituatie: 15 jaar geleden prothese 290cc voor de spier, nu zoon gekregen en borstvoeding gegeven. Borsten zijn geen theezakjes maar toch wel niet meer hoe het vroeger was.

nu operatie 18/08 achter de spier en overweeg 450cc, wil gewoon niet dat ik er zwaarder uit zou zien, maar toch een volle cup zonder voorgevormde beha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-7-2020 om 16:33, Connor zei:

Hallo iedereen,

Op 18/08 wordt ik geopereerd (prothese achter de spier) zou ik in de 2de week na mijn operatie een activiteit kunnen doen met mijn kinderen. Ik weet dat ik niet zal mogen zwemmen maar een wandeling of gaan fietsen aan zee? Of zeggen jullie dat het twee weken platte rust zal zijn.

graag jullie mening.

 

Lieve groeten Connor

Ik ben ook erg benieuwd naar wat ik wel en niet kan... 

ik wordt in okt geopereerd. 720cc achter spier. 

Heb 2 kleine kids thuis (een van 2 en een van 8 mnd ). Voor eerste 2 weken is t wel allemaal geregeld en mijn man zal wat meer doen. Maar ik ben iemand die amper iets uit handen kan geven 😩 

de meningen zijn verschillend van artsen heb ik al gehoord van wanneer wel en niet tillen. 

Hopelijk nog iemand tips? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, me82 zei:

Ik ben ook erg benieuwd naar wat ik wel en niet kan... 

ik wordt in okt geopereerd. 720cc achter spier. 

Heb 2 kleine kids thuis (een van 2 en een van 8 mnd ). Voor eerste 2 weken is t wel allemaal geregeld en mijn man zal wat meer doen. Maar ik ben iemand die amper iets uit handen kan geven 😩 

de meningen zijn verschillend van artsen heb ik al gehoord van wanneer wel en niet tillen. 

Hopelijk nog iemand tips? 

 

Het is natuurlijk vooral naar je eigen lichaam luisteren.... 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.