Raven

Raven : 11 augustus 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave

Recommended Posts

Heb jullie toegevoegd @Veerveertje en @Whisper

krijg zometeen gelukkig nog even een massage van mijn man vh slapen gaan als dat beetje lukt. En net even half uurtje bh los gedaan. Ding zit zo strak en knelt echt.

Ziet er goed uit zo kort PO! Laat dat herstel maar beginnen. Is wel buffelen lijkt me met die hitte 🥵

Laat je inderdaad maar lekker verwennen! 

• Like 1

Hii, mag ik het resultaat zien? Ben ook erg benieuwd hoe doe mast eruit ziet. Ik had na 4 dagen veel minder pijn. Komt goed! 

Haha torpedotieten, die zie ik er niet in hoor 😄 maar is natuurlijk wennen om ineens tieten te hebben. Dat roze zijn ze niet zuinig mee nee, zat ook helemaal onder. 

Hier gaat het verder best goed, lastig met die hitte hè pfffff maar goed, nog een paar dagen dan komt het weer onder de 30°C, dat scheelt. 

Dat halfrechtop slapen is wel echt even wennen he, bij gaat het nu al beter, komt bij jou vast ook snel helemaal goed!

@Raven, mooi hoor voor 1 dag po! 
Hopelijk werkt de massage een beetje straks zodat je minder last hebt van je rug en de nacht goed doorkomt. Met rechtop slapen helpt mss een nekkussen, zo’n reiskussentje?? Nog geen ervaring maar had ik ergens gelezen. Ik slaap vaak op mijn rug, dus ik hoop dat dat een klein voordeel is om de nachten door te komen.

Ik krijg 300cc ergonomix demi voor de spier en hoop daarmee een mooie D cup te krijgen. 

• Like 1

Dankjewel! Zijn net nog bakstenen, maar is normaal denk ik. 

Hitte heb ik gelukkig niet zo’n last van. Tis beneden bij ons wel warm maar we hebben airco in de slaapkamer dus dat scheelt een heleboel. 

Massage heeft goed geholpen...ben meteen stuk minder gespannen. Ben erg verkrampt door de pijn en denk dat dat deels de rugpijn veroorzaakt. We gaan het zo weer eens proberen met slapen, ga proberen klein beetje schuin te liggen met benen omhoog om m’n rug beetje te ontzien.