Forensica

Hoe herken je een te ruime pocket?

Recommended Posts

Ik ben september 2019 geopereerd. 315 voor de spier. Vanaf eerste moment al.niet tevreden en meerdere gesprekken gehad maar geen oplossing. Hoe herken je een te.ruime pocket? Als ik lig gaan mijn prothese aan de zijkant hangen. Kan mijn hand er in de brede tussen leggen. Ook kan ik de prothese alle kanten op duwen. 

Ik vind het lastig beoordelen zonder foto’s van hoe het eruit ziet, maar bij mij gaan de protheses als ik lig ook wat naar de zijkant en ook ik kan m’n prothese alle kanten opduwen. Ik ben daar juist erg blij mee, doet me heel erg denken aan natuurlijke borsten 😅 Zo hoort het ook te zijn lijkt mij. Maar nogmaals, lastig beoordelen zonder foto’s. 

Dag @Forensica,

Ik ben onlangs voor prothesewissel gegaan en heb de prothesen voor de spier. In beide gevallen zakken ze naar de zijkant als ik op mijn rug lig en kan ik ze bewegen.

Ik denk dat als je als je bv in bed ligt en op je zij ligt en echt je prothese voelt verschuiven je pocket wellicht te groot is.

Zijn die 2 punten je enige reden om te denken dat ze te groot zijn?

@Janou haar 1ste borstvergroting had ze Volgensmij een pocket die te groot was en waar kapselvorming ontstond binnen 7 jaar.

Succes hoop dat je de antwoorden krijgt waar je naar op zoek bent!