Ga naar inhoud

Valenti7 : 23 juli 2020 : Dr. Verdonck : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

Zojuist, Valenti7 zei:


Klopt! Mooie boobies, dan nemen we die kleine dingen er maar bij. Ik had alleen enorme bang voor tepels die alle richtingen uitgingen 🤣
Maar dat valt best mee. Ik begrijp dat je je zorgen maakte om je litteken (heb net je album gezien), gelukkig is dat ook goed gekomen 🙏🏼je mag er heel trots op zijn! 😍

 

Die tepels alle richtingen opgaan daar bedoelde ik kameleon tepels mee. Die bijv alle kanten op kijken of scheel er uit zien. 🤓  Ik heb bij de intake ook tegen de PC gezegd dat ik geen tepels wil die alle kanten op gaan. Toen keek die me echt zo aan, daar heb je weer zo'n pietje precies 🤣 maar het is goed gekomen inderdaad! 🥰

 

Leuk om jouw ontwikkeling te volgen!  Fijne avond! 😘

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Es1234567 zei:

 

Die tepels alle richtingen opgaan daar bedoelde ik kameleon tepels mee. Die bijv alle kanten op kijken of scheel er uit zien. 🤓  Ik heb bij de intake ook tegen de PC gezegd dat ik geen tepels wil die alle kanten op gaan. Toen keek die me echt zo aan, daar heb je weer zo'n pietje precies 🤣 maar het is goed gekomen inderdaad! 🥰

 

Leuk om jouw ontwikkeling te volgen!  Fijne avond! 😘

 

@Es1234567 ja dat bedoelde ik ook idd 😂 nu begrijp ik het kameleon gedeelte 🤦🏻‍♀️

Leuk toch allemaal! 😃

Ook voor jou een fijne avond 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, denishaawh zei:

Hi! Hopelijk gaat je herstel goed!

 

Ik ben vandaag op consult geweest bij Verdonck en ben al zo enthousiast maar zit ook met heel veel vragen (vooral welke CC te kiezen, gaat het resultaat precies zijn wat ik wil). Zou ik misschien jouw album mogen bekijken? 🥰
 

Ja hoor @denishaawh ik heb je toegevoegd. Spannend he 😃 ik kan alvast zeggen dat je in goede handen bent daar 👌🏼
Voor welk type prothese ga je gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, denishaawh zei:

@Valenti7 jeetje wat zien ze er al ontzettend mooi uit zeg! Ik ben fan 😍  
 

Ik ga sowieso voor Motiva Ergonomix, wilde zelf graag de demi maar Verdonck adviseerde mij de full. Vertrouw er wel op dat hij hiermee alsnog het resultaat kan bereiken wat ik graag wil. 😁

@denishaawh dank je! ☺️

Oh wat spannend 🙏🏼 heb je al een datum vastgelegd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal! Hier nog even een bijna 4 weken PO update. Ik heb nog geen nieuwe foto's gepost omdat er qua uitzicht (nog) niets veranderd is. De littekens zien er goed/normaal uit. Qua gevoel heb ik enkel toch wat zere en gevoelige borsten (enkel wanneer ik eraan kom), ze voelen ook nog heel gespannen aan. Ik hoop dat dit de komende weken toch wat gaat beteren. Hoe lang duurde het zoal bij jullie? Voordat de gespannen borsten terug zacht/eigen en normaal aanvoelen? 😅

Over de maat en plaatsing ben ik nog steeds tevreden. Vrijdag vertrek ik een weekje op vakantie en heb alvast enkele leuke bikini's kunnen kopen. Heel veel liefs! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, V1979 zei:

@Valenti7 zou ik ook mogen meevolgen?

 

Welk type bikini's heb je gekozen?

 

Hoi @V1979 ja hoor ik heb je toegevoegd 👍🏼 heb jij ook een album? Zou ik mogen mee piepen ☺️?

Ik heb er eentje met beugel gekocht maar ik ga ze niet lang aanhouden omdat het eigenlijk nog niet mag 🤷🏻‍♀️verder stevige boventops zonder beugel en stevige band rondom. Nog wat koopjes kunnen doen in de solden bij Hunkemöller en H&M 🙃 Ik heb ook wat badpakken die ver uitgesneden zijn en nu wel mooi zitten eindelijk maar dat mag eigenlijk ook nog niet 🤷🏻‍♀️

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi @Zoemertje ik heb je toegevoegd! Hoe gaat het ondertussen met je? Is alles goed verlopen?

 

Ik ben net terug van vakantie en alles is goed gegaan. Het herstel verloopt prima. Het enige wat ik nog heb is pijnlijk gevoelige tepels enkel wanneer ik eraan kom. Maar dat betert met de dag. 

Ik heb af en toe gezwommen en goed gesmeerd met factor 60 en litteken zalf 2x per dag. 

Straks laad ik een nieuwe foto op! 👻

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh top! Dank je wel @Valenti7 ik ga meteen eens kijken 😊

 

Ik heb net je topic gelezen. Een aantal dingen zijn zo herkenbaar. Vooral dat slapen op de rug 😅 als je geen rugslaper bent.

Maar ik ben blij dat je herstel goed verloopt 👍

 

Mijn herstel verloopt prima. Ik ben ook de pijnstillers aan het afbouwen want ik heb nauwelijks nog pijn. Voor de rest doe ik het nog rustig aan. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Zoemertje zei:

Oh top! Dank je wel @Valenti7 ik ga meteen eens kijken 😊

 

Ik heb net je topic gelezen. Een aantal dingen zijn zo herkenbaar. Vooral dat slapen op de rug 😅 als je geen rugslaper bent.

Maar ik ben blij dat je herstel goed verloopt 👍

 

Mijn herstel verloopt prima. Ik ben ook de pijnstillers aan het afbouwen want ik heb nauwelijks nog pijn. Voor de rest doe ik het nog rustig aan. x

Oh dat is super te horen! Zou ik ook mee in je album mogen kijken als je al foto's hebt? ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
21 minuten geleden, Petra84 zei:

Wat lief en hoe gaat het nu met je na 10 weken?

 

Het gaat prima, heel af en toe nog een klein vreemd pijnsteekje maar dat is echt te verwaarlozen. De pijnlijke overgevoeligheid aan de tepels is ook veel beter en bijna weg. Qua maat en uitzicht ben ik heel tevreden al heb ik toch vaak en lang getwijfeld tussen de ergonomix en de silksurface plus die ik nu heb. Omdat de ergonomix er toch natuurlijker uit ziet. Dus in dat opzicht, mochten ze nog wat verder indalen zou ik het niet erg vinden 🙂

Ik ga zo meteen je verslag lezen, heb je al een album? Indien ja, zou ik mogen mee piepen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Valenti7 zei:

 

Dank je! 🙂 Goh, eerlijk gezegd geen idee... Ik merk wel dat ze al wat ingedaald zijn maar een echte drop en fluff.

Voel je zoiets of waaraan merk je dat? Ben wel benieuwd.

Ik heb er over gelezen en gehoord en @Special-Me heeft het gedeeld met mij maar hoe je het merkt of hoe het aanvoelt weet ik niet 🤭 

 

Het is dan helemaal gezakt denk ik voelt weer als eigen en zacht aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Valenti7 zei:

 

Het gaat prima, heel af en toe nog een klein vreemd pijnsteekje maar dat is echt te verwaarlozen. De pijnlijke overgevoeligheid aan de tepels is ook veel beter en bijna weg. Qua maat en uitzicht ben ik heel tevreden al heb ik toch vaak en lang getwijfeld tussen de ergonomix en de silksurface plus die ik nu heb. Omdat de ergonomix er toch natuurlijker uit ziet. Dus in dat opzicht, mochten ze nog wat verder indalen zou ik het niet erg vinden 🙂

Ik ga zo meteen je verslag lezen, heb je al een album? Indien ja, zou ik mogen mee piepen? 

Jazeker ik heb je toegevoegd 🙂 

Fijn om te lezen dat het gevoel in de tepel afneemt! Ik heb ook dat hele branderige en heet gevoel door de tepel en is nog heel gevoelig 

Enkel de rechterkant hoor maar ben nu 3.5 week po

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Petra84 zei:

Ik heb er over gelezen en gehoord en @Special-Me heeft het gedeeld met mij maar hoe je het merkt of hoe het aanvoelt weet ik niet 🤭 

 

Het is dan helemaal gezakt denk ik voelt weer als eigen en zacht aan

 

Heb er net wat over gelezen, zou zich voordoen na 3 maanden ongeveer dus nog een maandje geduld voor mij 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Petra84 zei:

Jazeker ik heb je toegevoegd 🙂 

Fijn om te lezen dat het gevoel in de tepel afneemt! Ik heb ook dat hele branderige en heet gevoel door de tepel en is nog heel gevoelig 

Enkel de rechterkant hoor maar ben nu 3.5 week po

 

 

Dat is verschrikkelijk he, ik herinner me nog de eerste douchestralen 😰 gelukkig gaat dat allemaal weer over. Van het branderige heb ik ook last gehad de eerst 3 weken. Niet leuk 😞 Je bent nog maar 3,5 week PO dus komt helemaal goed! 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.