Ga naar inhoud

Valenti7 : 23 juli 2020 : Dr. Verdonck : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

1 uur terug, Valenti7 zei:

@Loisa29 we hebben dezelfde maat gekregen zie ik net in je leuke verslag! 😃 ik ben voorlopig ook blij dat ik niet voor groter ben gegaan 

Yes klopt! We hebben allebei 285 cc gekregen. Ik heb die keuze echt pas in de laatste weken voor de operatie gemaakt, ik wilde in eerste instantie voor 325 cc gaan.ik zal je ook toevoegen aan mijn album. Helaas heb ik geen voorsituatie foto 😅 maar die heb ik opgevraagd bij de kliniek.

 

maar ik vind jou borsten echt al heel erg mooi, ze zijn al mooi ingedaald zo kort po 😍 en ze staan mooi dicht bij elkaar. Ben daar wel jaloers op hoor haha!

 

mijn herstel gaat eigenlijk heel goed. Vond alleen de eerste nacht en dag na de operatie verschrikkelijk! 

Ik heb nu vooral erg last van me rug door de borstband. Op dag 6 po had ik nergens meer last van, totdat ik de borstband op dag 7 moest gaan dragen 😫.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, quieroboobs zei:

Wauw! Ik vond je voorsituatie al mooi, maar nu nog mooier! 

Heel natuurlijk! 

 

Is de pijn in de ochtenden opeens overgegaan? Ik heb gevoel dat 't bij mij niet verminderd Pff.. Mja geduld he hahah

Hoi @quieroboobs dank je! 😘☺️ ik ben er ook blij mee 🙏🏼 kan nu alleen maar beter en natuurlijker worden. Ik kijk ernaar uit. Ik had ineens vanaf dag 7 veel minder pijn. De dagen ervoor was echt een hel 's ochtends 😣 rugpijn, ik geraakte amper recht uit bed. Ik werd meestal wakker rond 5u van de rugpijn. Kon mijn schouders niet recht houden, ik liep heel.krom als Quasimodo 🤦🏻‍♀️ Ook slapen ging niet goed omdat ik een buikslaper ben. Overdag ging het meestal wel goed, ik denk ook dat het komt omdat je een hele nacht stil ligt en je lijf en spieren terug op gang moeten komen. Gisteren heb ik voor de eerste keer heerlijk geslapen en dat deed zo deugd 😅

Nog even geduld hebben 🙏🏼🍀❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Loisa29 zei:

Yes klopt! We hebben allebei 285 cc gekregen. Ik heb die keuze echt pas in de laatste weken voor de operatie gemaakt, ik wilde in eerste instantie voor 325 cc gaan.ik zal je ook toevoegen aan mijn album. Helaas heb ik geen voorsituatie foto 😅 maar die heb ik opgevraagd bij de kliniek.

 

maar ik vind jou borsten echt al heel erg mooi, ze zijn al mooi ingedaald zo kort po 😍 en ze staan mooi dicht bij elkaar. Ben daar wel jaloers op hoor haha!

 

mijn herstel gaat eigenlijk heel goed. Vond alleen de eerste nacht en dag na de operatie verschrikkelijk! 

Ik heb nu vooral erg last van me rug door de borstband. Op dag 6 po had ik nergens meer last van, totdat ik de borstband op dag 7 moest gaan dragen 😫.

 

 

 

@Loisa29 moest je die borstband pas vanaf dag 7 dragen? Dat is de beruchte martelband hé 😅 maar zou wel goed helpen voor het indalen en een mooi resultaat. Ik ben het ondertussen al gewoon vreemd genoeg. Bij mij zat hij er al rond vanaf de operatie. In het begin pijnlijk zeker met de zwelling. Al ga ik wel blij zijn als het verband er morgen af mag en ik terug een normaal topje kan aandoen 👻 de martelband moet er nog 6 weken om blijven. Als het helpt voor een beter resultaat neem ik het ongemak er maar bij 😇

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Valenti7 zei:

@Loisa29 en @quieroboobs ook heel mooie resultaten bij jullie hoor! 😍 ik vind de mijne wat te dicht tegen mekaar voorlopig, ofwel moet ik er nog aan wennen 🙈 maar denk dat we geduld moeten hebben. Wat uiteraard moeilijk is hé, konden we maar enkele weken doorspoelen 😊


Hai @Valenti7!

Zou ik ook mogen meekijken in jouw album? Ben heel benieuwd hoe het geworden is. Mocht je nog geen toegang hebben tot mijn album en terug willen kijken, laat maar weten! 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Valenti7 zei:

Hoi @Veerveertje ik heb je toegevoegd ☺️ bij jou heb ik reeds toegang. Prachtige boobs! 🥰😍 zo mooi en natuurlijk resultaat 


Dank je wel! 🥰 En wauw!! Wat zien die van jou er al goed uit zeg. Ik vind het juist echt heel mooi dat ze zo dicht bij elkaar staan! Als ze wat gezakt zijn ga je echt 2 prachtige boobs hebben zeg! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Veerveertje zei:


Hai @Valenti7!

Zou ik ook mogen meekijken in jouw album? Ben heel benieuwd hoe het geworden is. Mocht je nog geen toegang hebben tot mijn album en terug willen kijken, laat maar weten! 🥰

@Veerveertje heel erg bedankt! 🥰

 

Ik ben net terug van de BBC, er zaten dus geen draadjes in die eruit moesten. Ik dacht van wel 🙃

Het verband is eraf en de wonde is schoongemaakt, de wondjes zijn wel nog niet helemaal dicht 😐 wellicht door het warme weer dat het vochtig is. Dus de plakkertjes moeten er nog een kleine week op blijven. Superlieve verpleegster 🙏🏼en dr Verdonck was er ook bij. Ze hebben me heel veel uitleg gegeven en al mijn vragen beantwoord. Ze nemen echt hun tijd  voor je.

Ik ben echt tevreden met het resultaat vind enkel mijn tepels wat te recht naar voren staan, maar dat zal zich hopelijk nog wel "zetten". Het zal ook nog indalen waardoor er meer tiet onder de tepel komt dan nu andersom het geval is 😅
Ook heb ik nog eens nagevraagd, ik heb niet de ergonomix maar wel de Motiva silksurface round progressive plus 285 cc demi. Dat omwille van het feit dat ik bovenaan wat meer volume wou, niet het overdreven fake push up effect maar wel wat subtiel volume bovenaan de borst. 
Ter plaatse heb ik 2 sport bh's gekocht waaronder 1 heel leuke die meer geschikt is voor een etentje bvb (ik voeg een foto toe) 😍 en dan de gewone sportbh voor andere momenten. Zowel de sportbh als de borstband moet ik nog 6 weken dragen. 
Over 14 dagen ga ik een weekje op vakantie, wel jammer maar ik heb stevige bikini tops zonder beugel, voor die enkele uurtjes zal het geen kwaad kunnen 🙏🏼met de benen in het water en boobies droog houden 😃

Mijn bh maat nu is 80 D (F in het andere merk). 
Wat een verlossend gevoel zonder dat verband! 👻

Ah ja en voor het vocht in de buik: veel wandelen en water drinken zei dr Verdonck ☝🏼️ dus dat ga ik zeker doen 😇

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Valenti7 zei:

 

@Loisa29 moest je die borstband pas vanaf dag 7 dragen? Dat is de beruchte martelband hé 😅 maar zou wel goed helpen voor het indalen en een mooi resultaat. Ik ben het ondertussen al gewoon vreemd genoeg. Bij mij zat hij er al rond vanaf de operatie. In het begin pijnlijk zeker met de zwelling. Al ga ik wel blij zijn als het verband er morgen af mag en ik terug een normaal topje kan aandoen 👻 de martelband moet er nog 6 weken om blijven. Als het helpt voor een beter resultaat neem ik het ongemak er maar bij 😇

Ja vanaf dag 7 en voorheen alleen de BH.  Martelband kun je het wel noemen ja 😂 al raak ik al langzaam er aan gewend.. 😊.

ik moet hem helaas ook 5 weken om, maar is voor een goed doel inderdaad! 
 

fijn dat je verband er vandaag helemaal af is/mag. Nu kunnen we samen aftellen naar begin september. Kan ook niet wachten haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Loisa29 zei:

Ja vanaf dag 7 en voorheen alleen de BH.  Martelband kun je het wel noemen ja 😂 al raak ik al langzaam er aan gewend.. 😊.

ik moet hem helaas ook 5 weken om, maar is voor een goed doel inderdaad! 
 

fijn dat je verband er vandaag helemaal af is/mag. Nu kunnen we samen aftellen naar begin september. Kan ook niet wachten haha!

 

@Loisa29 idd 😇 voor een goed doel. Leuke vooruitzichten! 👻🤞🏼Zo spannend toch hé 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal, ik ben ondertussen 16 dagen PO. Mijn borsten en vooral tepels zijn nog gevoelig. Lijkt me normaal dus maak er me geen zorgen over. Wel is mijn linkerborst sinds dag 1 gevoeliger / pijnlijker. Wat op zich ook niet abnormaal is als ik het hier zo wat opzoek. 

 

Het is zo een 2 cm naast de tepel naast de binnenkant toe dat het voelt alsof er iemand continu met een vinger in duwt of port, weet niet goed hoe ik het moet uitleggen. Alsof daar iets verkeerd zit. Rechts heb ik dat niet 🤔 geen geluiden of geborrel. 

Herkent iemand dit? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Robijntje02 zei:

Bedankt @Valenti7!

Dat gaat heel mooi worden als ze wat gaan zakken! 

Meestal plaatst Verdonck de Full ipv de Demi.

Was dat jouw keuze of zijn keuze?

En wat was jouw cupmaat voorheen?

Veel liefs!

 

Dank je 🥰😘 ik hoop het 🙏🏼 geduld hebben 🙃

Ik had duidelijk aangegeven wat ik wou, extra volume bovenaan, geen mega hang tieten en niet te groot. Wou niet alle kleren nieuw moeten kopen 😂

Na het opmeten van mijn borsten in de voorsituatie stelde hij zelf demi voor, ik denk ook qua breedte. Full zou voor mijn lichaamsbouw denk ik "te" geweest zijn. Mijn cupmaat voorheen was soms B soms C 80.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow!! Ze zien er inderdaad al heel mooi uit voor zo kort PO!! 🤩 🤩 hele mooie natuurlijke vorm, maar jouw voor situatie was al erg mooi!

 

Je vind ze nu misschien nog wat aanwezig  (alhoewel ik gewoon hele mooie boobies zie) maar je zult er snel aan wennen verwacht ik 😋 en inderdaad, de tijd even zijn werk laten doen, dan worden  ze steeds mooier! 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Es1234567 zei:

Wow!! Ze zien er inderdaad al heel mooi uit voor zo kort PO!! 🤩 🤩 hele mooie natuurlijke vorm, maar jouw voor situatie was al erg mooi!

 

Je vind ze nu misschien nog wat aanwezig  (alhoewel ik gewoon hele mooie boobies zie) maar je zult er snel aan wennen verwacht ik 😋 en inderdaad, de tijd even zijn werk laten doen, dan worden  ze steeds mooier! 🥰

 

Dank je! @Es1234567 ☺️😘 ik kijk ernaar uit! Na jou foto's gezien (heel mooi trouwens!) te hebben en andere dames hun mooie resultaten hier krijg ik wat hoop 😅

Vandaag heb ik me voor de eerste keer echt kunnen douchen. Voorheen half douche en half washandje 😅

De pleisters zijn nu van de littekens af en het ziet er mooi uit van kleur. Enige waar ik enorm last van heb is super gevoelige tepels (pijnlijk). Linkerborst doet af en toe zeer en heeft soms een drukkend gevoel alsof de spier ergens op duwt maar zal wel het genezingsproces zijn.

Het gevoel van tepels naar onderzijde van mijn borsten toe voelt ook raar. Soort van verdoofd? Mijn boobies voelen nog niet eigen en dat is wel een gek gevoel. Hopelijk krijg ik ook wat meer tiet onder de tepel ipv erboven. Ben ook een freak wat symmetrie betreft 😂 dat staat ook nog niet op punt. Ik ben heel tevreden ermee tot nu toe. Rekening houdend met dat ze nog zullen indalen en deze dingen erbij horen. Dankzij dit forum en jullie allemaal weet ik dat ik geduldig moet afwachten 😘♥️

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha veel klinkt herkenbaar! Zo leuk om te lezen! 😃 vooral dat symmetrie gebeuren 😜 ik moest van tevoren echt tegen mezelf zeggen.... "Ga er nou maar vanuit dat ze niet perfect worden! Je krijgt boobies en daar moet je blij mee zijn 😄, zolang het maar geen kameleon tepels worden" en heel eerlijk, het is me zo mee gevallen! 

 

Fijn dat de littekens er al goed uit zien! Daar moest ik juist aan wennen, maar is ook echt enorm bij getrokken! (Zal je nog even toevoegen aan mijn litteken album want ik maakte me zorgen aan het begin 😄)

 

Ik had in het begin ook gevoelige tepels. Voelde niet perse fijn. Is ook veel beter geworden! En (helaas nog steeds) heb ik wel een behoorlijk stuk verdoofd gevoel onder mijn tepel van mijn rechter borst. Hopelijk trekt dat nog bij. Maar ook daarvan zeg ik tegen mezelf... "Als dit het is, dan is dit het. Ze zitten er en zien er mooi uit! Liever een stukje gevoelloos tiet, dan geen tiet" 😋😋

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Es1234567 zei:

Haha veel klinkt herkenbaar! Zo leuk om te lezen! 😃 vooral dat symmetrie gebeuren 😜 ik moest van tevoren echt tegen mezelf zeggen.... "Ga er nou maar vanuit dat ze niet perfect worden! Je krijgt boobies en daar moet je blij mee zijn 😄, zolang het maar geen kameleon tepels worden" en heel eerlijk, het is me zo mee gevallen! 

 

Fijn dat de littekens er al goed uit zien! Daar moest ik juist aan wennen, maar is ook echt enorm bij getrokken! (Zal je nog even toevoegen aan mijn litteken album want ik maakte me zorgen aan het begin 😄)

 

Ik had in het begin ook gevoelige tepels. Voelde niet perse fijn. Is ook veel beter geworden! En (helaas nog steeds) heb ik wel een behoorlijk stuk verdoofd gevoel onder mijn tepel van mijn rechter borst. Hopelijk trekt dat nog bij. Maar ook daarvan zeg ik tegen mezelf... "Als dit het is, dan is dit het. Ze zitten er en zien er mooi uit! Liever een stukje gevoelloos tiet, dan geen tiet" 😋😋


Klopt! Mooie boobies, dan nemen we die kleine dingen er maar bij. Ik had alleen enorme bang voor tepels die alle richtingen uitgingen 🤣
Maar dat valt best mee. Ik begrijp dat je je zorgen maakte om je litteken (heb net je album gezien), gelukkig is dat ook goed gekomen 🙏🏼je mag er heel trots op zijn! 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.