Ga naar inhoud

Valenti7 : 23 juli 2020 : Dr. Verdonck : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal 🤗

Ik zal me even voorstellen. 
Mijn naam is Valenti7 en ben 38 jaar oud.
Mijn lengte is 1,77 en weeg 62 kg.

 

In april had ik mijn eerste consult bij Dr Verdonck in de Belgian Beauty Clinic. Oorspronkelijk was ik van plan meerdere artsen te bezoeken om meer dan 1 opinie te hebben maar ik was meteen overtuigd. Ook na het lezen van reacties op dit forum en daarbuiten. 


Mijn operatie heeft vanmiddag plaatsgevonden dus kan nog niet veel vertellen 🙃.

Het is vlot gegaan, ik moest er om 10u45 zijn en was om 11u45 aan de beurt. Ik werd door zeer vriendelijke dames geholpen, de anesthesist is een paar vragen komen stellen en Dr. Verdonck is nog komen aftekenen. Daarna in dromenland en het was gebeurd. Ze hebben me op de operatie tafel al even laten piepen en het zag er goed uit. Ik weet dat er uiteraard nog veel zal veranderen. Dit forum heeft me veel wijzer gemaakt en geholpen met alle bezorgdheden en vragen 🙏🏼 dankzij jullie. 

 

Ik had bang dat het te groot zou zijn omdat ik op zich wel tevreden ben met mijn borsten (ook al schommelen ze al eens van maat ☺️) maar miste wat volume en wou graag 1 maatje groter. Het is uiteindelijk Motiva round silksurface plus 285 cc (demi), dual plane geworden. Geen idee of dat nu de ergonomix is of niet 🤔 na veel zoekwerk op Google ben ik zoveel tegengekomen dat ik het niet meer weet 🤦🏻‍♀️

 

Na jarenlang erover nadenken, twijfelen en horror verhalen lezen heb ik toch de stap genomen om een afspraak te maken en het is dus vandaag gebeurd 🤗

De pijn valt best mee, ik heb tot nu toe nog niet veel stil gezeten (heb geen zittend gat 😬) en 1 paracetamol genomen en de antibiotica. Er werd veel meer voorgeschreven maar ik ga het zware wellicht niet nemen tenzij ik heel fel pijn zou hebben. Ik merk wel dat ik wat voorover gebogen wandel, mijn schouders echt recht houden  doet toch wat pijn. Heb wel wat bang voor morgen omdat de dag nadien gewoonlijk erger is.

Hopelijk gaat het herstel vlot 🤞🏼

 

Ook dankzij de tips op dit forum heb ik een zwangerschapskussen besteld dat ligt super. Als vaste buikslaper zal het wel wennen worden 🙈

Ik heb foto's van de voorsituatie gemaakt thuis maar vandaag nog geen updates gezien ik niets durf losmaken 😅

Indien iemand graag iets wil delen zou dat heel leuk zijn want ik vind online weinig foto's. Alvast heel erg bedankt en nog een leuke avond allemaal! 😘

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Gefeliciteerd met je nieuwe botsten! 

Ik ben nu 2 dagen PO, en dat voorover gebogen lopen word bij mij steeds erger 😭. Dus heel herkenbaar.... Hoop dat dat over paar dagen weer beter gaat. 

 

Een goed herstel gewenst! 

Vind het knap dat je het af kan met 1 PCM haha.... 

Doe jezelf niet te kort als het niet nodig is😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook voor jou proficiat met je boobs en goed herstel gewenst! 🤗😘

 

Ik probeer straks nog wat te eten en dan gaat er toch een ibuprofen genomen worden hoor 😅

Het is enkel die Zaldiar (voor zware pijn) waar ik geen fan van ben omdat ik van mezelf al snel duizelig en misselijk ben 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat de operatie zo goed is verlopen. Ik ben 2 weken geleden geopereerd en raad je aan om in elk geval de paracetamols echt iedere 6 uur in te nemen (dus ook snachts), zodat er een spiegel in het bloed onstaat. Dit om de ergste pijn te voorkomen. 

Hopelijk valt het mee bij jou, maar persoonlijk vond ik de eerste 4 dagen vrij heftig. Succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Whisper zei:

Fijn dat de operatie zo goed is verlopen. Ik ben 2 weken geleden geopereerd en raad je aan om in elk geval de paracetamols echt iedere 6 uur in te nemen (dus ook snachts), zodat er een spiegel in het bloed onstaat. Dit om de ergste pijn te voorkomen. 

Hopelijk valt het mee bij jou, maar persoonlijk vond ik de eerste 4 dagen vrij heftig. Succes met je herstel!

Hoi @Whisper ik ben vannacht om 4u wakker geworden van de pijn, heb mezelf uit bed gesleurd 🙈om paracetamol en ibuprofen te nemen. Heb dat ook voor het slapen gaan gedaan. Vanmorgen netjes alles ingenomen zoals voorgeschreven en ik ga dat zeker blijven doen 😇 het is ook nodig want ik heb toch pijn hoor. Ik kijk alvast uit naar de dag dat het ergste voorbij is 😅🙏🏼. Heel erg bedankt voor de tips! 😘

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, quieroboobs zei:

Hey! Gefeliciteerd met je nieuwe botsten! 

Ik ben nu 2 dagen PO, en dat voorover gebogen lopen word bij mij steeds erger 😭. Dus heel herkenbaar.... Hoop dat dat over paar dagen weer beter gaat. 

 

Een goed herstel gewenst! 

Vind het knap dat je het af kan met 1 PCM haha.... 

Doe jezelf niet te kort als het niet nodig is😘

@quieroboobs hoe gaat het ondertussen met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, quieroboobs zei:

Het gaat.... 

Vanacht erg slechte nacht gehad, heb opeens veel last van de bh die op de wonden drukt 😢 

En ben verschrikkelijk stijf in m'n rug etc. 

 

Ben nu 3 dagen PO dus hoop dat ik straks de ergste pijn gehad heb 🙈

Beetje hetzelfde gevoel hier 🙁 hopelijk gaat het elke dag ietsje beter 🙏🏼 verzorg je goed! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd 😅 daar hou ik me ook aan vast, aan het eindresultaat. Ook hier bingewatching Netflix sinds vanmorgen, heb al bijna een heel seizoen uitgekeken en het ook stilaan beu, maar kan me moeilijk een houding aannemen. Waardoor ik nu en dan wat probeer rond te wandelen in huis. Als ik voorover gebogen zit valt de pijn goed mee, recht zitten met een rechte rug en schouders naar achteren doet zeer 😔. Toch wel wat rugpijn ook. Ik heb net online die oefeningen opgezocht die zouden helpen tegen spierpijn na dual plane. Ik ga ze om het uur proberen doen, hopelijk helpt het wat ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, quieroboobs zei:

Oh wat handig!! Zou je die willen delen? Ben wel erg benieuwd haha. 

 

Ja hoor, ik heb ze trouwens op dit forum gevonden. Of het echt goed is en helpt weet ik nog niet, ik ga het alleszins rustig proberen 😊

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Valenti7 zei:

 

Ja hoor, ik heb ze trouwens op dit forum gevonden. Of het echt goed is en helpt weet ik nog niet, ik ga het alleszins rustig proberen 😊

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Deze heb ik bij m’n eerste vergroting van de Velthuis kliniek gekregen. Vond ik super fijn!

Er waren ook oefeningen die je voorafgaand kon doen.. Mocht iemand interesse hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag is de 5de dag PO en heb toch nog steeds pijn 😔 vooral het branderige gevoel gepaard met mega rugpijn. Er zijn momenten van spijt en "wat heb ik toch gedaan". Relativeren... Na een paar dagen zal het wel beter gaan 🤞🏼 Kan moeilijk een houding aannemen die deugd doet. De borstband soms wat losser trekken voor enkele seconden kan goed doen.

 

De nachten en de ochtenden zijn het ergste.

Heb ook geen idee hoeveel dagen ik de pijnstillers mag blijven nemen (paracetamol en ibuprofen). Zit nu aan dag 5.

 

Bij het wakker worden neem ik de maagbescherming, half uurtje daarna iets eten en dan 1 paracetamol + 1 ibuprofen. 6u later nog 1 paracetamol en tenslotte voor het slapen gaan nogmaals 1 paracetamol + 1 ibuprofen.

 

Los van de pijn is er ook nog steeds 'the big belly' 🙈 afschuwelijk 😂 soms denk ik "niet klagen, het zijn luxeproblemen", en ik ben normaal gezien ook geen klager of kleinzierig 🤔 maar de pijn heb ik echt wel onderschat 😅... Op naar de volgende dagen 🚀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Valenti7 wat naar dat je nog altijd zoveel pijn hebt na 5 dagen, daar zie ik wel een beetje tegenop al krijg ik mijn prothese voor de spier geplaatst. Mag je niet 4x 2 paracetamols per dag? Ik dacht dat dat het maximale was, mss neem je te weinig pijnstilling? Of dat de borstwand te strak zit (heb ik ook al eens gelezen, geen eigen ervaring).

 

Heb je al wel kunnen kijken naar je nieuwe borsten of zit je nog ingepakt? Ben eigenlijk wel benieuwd naar het resultaat omdat ik begin september aan de beurt ben en dan 300cc demi geplaatst krijg. Ik lees hier veel dat er vaak meer cc’s in gaan en twijfel nu of ik voor groter moet gaan. Dus mocht je foto’s hebben in een album, zou ik dan mee mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, FemkeB zei:

Oh Valenti7 wat naar dat je nog altijd zoveel pijn hebt na 5 dagen, daar zie ik wel een beetje tegenop al krijg ik mijn prothese voor de spier geplaatst. Mag je niet 4x 2 paracetamols per dag? Ik dacht dat dat het maximale was, mss neem je te weinig pijnstilling? Of dat de borstwand te strak zit (heb ik ook al eens gelezen, geen eigen ervaring).

 

Heb je al wel kunnen kijken naar je nieuwe borsten of zit je nog ingepakt? Ben eigenlijk wel benieuwd naar het resultaat omdat ik begin september aan de beurt ben en dan 300cc demi geplaatst krijg. Ik lees hier veel dat er vaak meer cc’s in gaan en twijfel nu of ik voor groter moet gaan. Dus mocht je foto’s hebben in een album, zou ik dan mee mogen kijken?

 

Hoi @FemkeB ik ga de bijsluiter eens lezen, op het doosje staat 1 om de 6u 🤷🏻‍♀️ en ibuprofen 1 om de 8u. Meestal is de pijn tegen de middag beter. Ik hoop dat het iedere dag iets beter zal gaan. Laat je zeker niet afschrikken door de pijn, dat zal voor iedere persoon anders zijn en misschien bij plaatsing voor de spier ook weeral anders (heb er geen ervaring mee). De borstband ga ik zeker proberen wat te lossen 😅.

 

Ik heb ook lang getwijfeld over het aantal cc (ging dan tussen 265 en 300), omdat ik geen overdreven resultaat wou. Graag natuurlijk en niet te groot. Had ook bang als ik te groot zou gaan dat ze dan na een tijd gaan hangen en wil ook dat het in verhouding is met mijn lichaam. Na veel zoekwerk op internet was ik nog meer in de war omdat 300 cc bij de ene veel lijkt en de andere weinig. 

Ook een hele belangrijke, als ik te groot zou gaan zou ik alle kleren opnieuw moeten kopen wat toch een kostelijke zaak is uiteindelijk ☺️ op zich was ik tevreden met mijn borsten, miste enkel wat volume bovenaan en wou maar 1 maatje groter. Ik heb enkele foto's geplaatst (voor situatie en nu), ik voeg je alvast toe.

 

Het is bij mij dan 285 cc Motiva dual plane demi geworden. Op het kaartje staat round silksurface plus. Ik dacht dat het de ergonomix zou worden 🙈 maar ben tevreden alleszins. Wat precies het verschil is weet ik niet. Mocht iemand daar meer over weten? ☺️

Ik heb een redelijke brede rug en borst omtrek dus denk wel dat het de beste keuze zal zijn.

 

Voor de 2 weken PO foto moet ik nog even wachten aangezien alles ingetaped is 😃 maar die foto volgt zeker! 

 

Begin september is niet meer lang. Leuke vooruitzichten! 👻

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Valenti, of anders bellen met de kliniek of je meer pijnstilling mag nemen. 


Net je album bekeken en jeetje wat zit je ingepakt. Volgens mij krijg ik alleen een bh, moet ook al na vier dagen terug voor een eerste controle dus het lijkt mij niet dat ik zo helemaal ingepakt word.

Hier dus dezelfde wensen als jou en dezelfde twijfel na veel te lezen en zien op bijvoorbeeld dit forum. Ik wil naar een mooie D cup en volgens de arts kan dit met 285cc (keuze tussen 265-300cc). Voor nu besloten dus voor 300cc te gaan, maar wil even nagaan of ik niet beter voor 340cc kan kiezen.

 

Ik ga je even blijven volgen om het resultaat over een week? Dan heb ik altijd nog tijd om mijn maat mogelijke aan te passen. Heb net ook een album met voor foto’s aangemaakt, ik zal je alvast toevoegen. Meer volgt dan over 6,5 week als ik aan de beurt ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, FemkeB zei:

@Valenti, of anders bellen met de kliniek of je meer pijnstilling mag nemen. 


Net je album bekeken en jeetje wat zit je ingepakt. Volgens mij krijg ik alleen een bh, moet ook al na vier dagen terug voor een eerste controle dus het lijkt mij niet dat ik zo helemaal ingepakt word.

Hier dus dezelfde wensen als jou en dezelfde twijfel na veel te lezen en zien op bijvoorbeeld dit forum. Ik wil naar een mooie D cup en volgens de arts kan dit met 285cc (keuze tussen 265-300cc). Voor nu besloten dus voor 300cc te gaan, maar wil even nagaan of ik niet beter voor 340cc kan kiezen.

 

Ik ga je even blijven volgen om het resultaat over een week? Dan heb ik altijd nog tijd om mijn maat mogelijke aan te passen. Heb net ook een album met voor foto’s aangemaakt, ik zal je alvast toevoegen. Meer volgt dan over 6,5 week als ik aan de beurt ben.

Hoi @FemkeB bedankt voor de toevoeging, ik hou je op de hoogte! 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

 

Hierbij even een 11 dagen PO update...

 

Ik kan vandaag zeggen dat ik zo goed als pijnloos ben, vannacht ook erin geslaagd op mijn zij te slapen. Na zoveel dagen gewrongen in een zwangerschapskussen als buikslaper, toch wel wat afzien om op de rug te moeten slapen met de nodige rug en nekpijn tot gevolg. Gelukkig heb ik veel tijd gehad om op dit forum te lezen. Het heeft me echt geholpen 🙂

Mijn linkerborst is iets pijnlijker, harder en meer af en toe dat branderig gevoel dan rechts (ik ben rechtshandig, geen idee of dat meespeelt) maar ik weet nu wel dat het niets is om me meteen zorgen om te maken.

De meest pijnlijke momenten vond ik vooral de ochtenden, het uit bed geraken tot de middag en dan was ik zo fris alsof er niets aan de hand was 😄  Haren wassen is me inmiddels ook gelukt, kan mij armer eigenlijk goed bewegen als weet ik dat ik best niet met elleboog boven schouderhoogte ga dus dat vermijd ik.

 

Vanmorgen na het wassen (met washandje want douchen mag pas donderdag), heb ik al eens kunnen piepen 👀 het verband is wat los en de borstband ook, die heb ik wat strakker gemaakt nu. Over het volume ben ik tevreden, over de vorm nog niet 100% maar dat kan natuurlijk ook nog niet, ze moeten nog zakken/indalen, zachter worden. Ik vind ze nu vooral hard en dicht tegen mekaar staan. 

Heeft iemand ervaring met Motiva Progressive Plus? Ik dacht dat ik de Ergonomix ging krijgen maar op mijn kaartje staat 285 cc Motiva dual plane demi silksurface plus round, dus ik neem aan dat ik de progressive plus heb gekregen? Kan er niet meer aan uit eigenlijk 🤣 er staat niets van Ergonomix op alleszins.

 

Moet eerlijk bekennen dat er momenten van wanhoop en pijn zijn geweest "wat heb ik toch gedaan", maar ik zal net de enige zijn 🙂

Mijn buik is nog mega gezwollen, dat is wel een minpuntje ☹️ zie er 5 maanden zwanger uit, hopelijk komt dat ook goed. Ik ga donderdag bij Dr. Verdonck de sportbh kopen omdat ik nu moeilijk de maat kan inschatten. Donderdag post ik nieuwe foto's! Nog een leuke dag allemaal! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Valenti7 spannend dat je donderdag het resultaat eindelijk gaat zien! Al is dit nog lang niet het eindresultaat natuurlijk. Ook fijn denk ik dat je met het warme weer wat er aan komt niet helemaal ingepakt zit ook. 
 

De meeste pijn ook weg gelukkig, het wordt allemaal beter zelfs slapen. Mijn man wil geen zwangerschapskussen in bed haha, maar als ik straks niet lekker lig, komt die er toch 😉 (ik slaap trouwens normaal prima op mijn rug). 

Heel veel succes en plezier ook donderdag en ik ben benieuwd naar de nieuwe foto’s.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-7-2020 om 08:52, FemkeB zei:

Oh Valenti7 wat naar dat je nog altijd zoveel pijn hebt na 5 dagen, daar zie ik wel een beetje tegenop al krijg ik mijn prothese voor de spier geplaatst. Mag je niet 4x 2 paracetamols per dag? Ik dacht dat dat het maximale was, mss neem je te weinig pijnstilling? Of dat de borstwand te strak zit (heb ik ook al eens gelezen, geen eigen ervaring).

 

Heb je al wel kunnen kijken naar je nieuwe borsten of zit je nog ingepakt? Ben eigenlijk wel benieuwd naar het resultaat omdat ik begin september aan de beurt ben en dan 300cc demi geplaatst krijg. Ik lees hier veel dat er vaak meer cc’s in gaan en twijfel nu of ik voor groter moet gaan. Dus mocht je foto’s hebben in een album, zou ik dan mee mogen kijken?

Hoi @FemkeB ik ben ondertussen al enkele dagen pijnvrij en zonder pijnstillers. Het slapen gaat ook al prima, kan al op mijn zij liggen 🙏🏼

Mijn borsten zijn wel nog wat gevoelig (vooral links) en mijn tepels zijn mega gevoelig als ik eraan kom 🙈 kan wel tegen het plafond schieten 🚀

Verder gaat het heel goed, geen pijn meer 😅

De eerste week heb ik wel pijn gehad. Mijn buik is wel nog wat gezwollen 😑 hopelijk betert dit en is het door te weinig beweging en vocht. Ik heb al gepiept 🧐 en het ziet er goed uit, ze moeten wel nog veel indalen natuurlijk dus kan nog niet veel zeggen over het echte resultaat. Morgenochtend gaan de draadjes eruit, het verband eraf en post ik nieuwe foto's! 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal! Ik heb zonet mijn 13 dagen PO foto gepost, het verband is toch al helemaal afgezakt en ik kon niet wachten 🙃

De draadjes gaan er morgenvroeg uit.

Ik vind ze wat scheef en te aanwezig 🧐maar weet dankzij dit forum wel dat "geduld" nodig is bij dual plane. Laat maar zakken die handel 🙏🏼 ook weeral niet te fel natuurlijk 😂
Ik hoop vooral mijn oorspronkelijke vorm en stand van tepels min of meer terug te krijgen maar dan iets voller. Nog een leuke zonnige dag allemaal! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Valenti7 zei:

@quieroboobs hoe gaat het ondertussen met je herstel?

 

Steeds beter! 

Doe 't rustig aan....  Vooral met dit warme weer. 

Ik heb eigenlijk alleen nog pijn sochtends bij het opstaan, verder overdag soms wat ongemak. Maar ik denk al met al dat ik niet mag klagen haha. 

 

Hoe kan jij op je zij slapen!! Ik mis dat zo😂

 

Zou ik mee mogen kijken in je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@quieroboobs ja de ochtenden waren bij mij ook het meest lastige de eerste week. Nu gaat het echt goed. Ben er blij om want die eerste dagen heb ik soms momenten van spijt gehad gewoon door de pijn 🙈

Ik lig met een opgerold dekentje als ondersteuning en zo half op mijn zij. Het zwangerschapskussen is al niet meer nodig 😅

Het lukt voor mij nog maar sinds 2 dagen dus misschien nog even geduld hebben 🙏🏼

Ik heb je toegevoegd aan mijn album! 👻

Wat zal ik blij zijn als ik terug alles van kleren kan dragen wat ik wil. Met dat verband zijn de opties toch beperkt 🤦🏻‍♀️ zeker met dit weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.