Ga naar inhoud

Start-to-run mp3


Snoetje

Aanbevolen berichten

Wie o wie heeft toevallig de start-to-run mp3?? De cursus hardlopen van o tot 5 km voor je mp3 speler.

Hij is nergens meer te downloaden helaas!!! Mocht je dit op je pc/ipod hebben dan zou ik hem heel graag toegemaild krijgen! Ben je in het bezit hiervan, stuur n pb'tje.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb laatst 3,2km gelopen :136:. Maar heb heel vaak last van mijn knieën/scheenbenen. Deze dame die alles gaat vertellen kan me vast heel goed helpen. Mijn plan is om op zaterdag, maandag en donderdag dit te gaan doen. Ik doe ernaast op dinsdag al spinning en op vrijdag bodypump en spinning.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb laatst 3,2km gelopen :136:. Maar heb heel vaak last van mijn knieën/scheenbenen. Deze dame die alles gaat vertellen kan me vast heel goed helpen. Mijn plan is om op zaterdag, maandag en donderdag dit te gaan doen. Ik doe ernaast op dinsdag al spinning en op vrijdag bodypump en spinning.

Ja, je moet dit wel rustig opbouwen, als je van 0 km opeens 3 km gaat lopen krijgt je lichaam niet de kans je spieren/pezen en gewrichten te versterken, als je met Evy gaat trainen volgens je plan 3 x/ week dan komt het vast helemaal goed! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag een half jaar lang na mijn BV niet hardlopen.. :22:

Das wel heel lang zeg een half jaar?! Waarom zo lang? Normaal mag je na 6 weken wel rustig terug opbouwen met een goeie stevige sportbh aan natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ja, dat begrijp ik, al houd een goede stevige sportbh je boobs wel goed in bedwang. Maar je moet doen waar je je het beste bij voelt, al heb ik nog nooit eerder gelezen dat je zo lang moet wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Nike (air). Zover ik weet kunnen deze doorgaan als Runningschoen maar mochten deze schoenen versleten zijn dan wil ik echte runningschoenen.

Vanmiddag heel dapper de eerste Start To Run-les gedaan en moet zeggen dat het super goed ging. Ik ben echt mega trots op mezelf. De eerste les dan heb je denk ik al 5km gelopen of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Nike (air). Zover ik weet kunnen deze doorgaan als Runningschoen maar mochten deze schoenen versleten zijn dan wil ik echte runningschoenen.

Vanmiddag heel dapper de eerste Start To Run-les gedaan en moet zeggen dat het super goed ging. Ik ben echt mega trots op mezelf. De eerste les dan heb je denk ik al 5km gelopen of niet?

Lijkt me wel goed Nike air. Proficiat met je eerste les, ben ook trots op je! Zo ga je het makkelijk opbouwen naar de 5 km, hihi, neen in het begin loop je nog niet zoveel afstand, maar dat komt! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is het wel 5km. Ik had maandag ook een stuk hardgelopen en dat was 3,2km en ik ben nu verder gaan lopen dus zou best rond 5km kunnen zijn. Ik ga morgen weer een les doen. Ik dacht er eerst aan om nog een keer les 1 te doen maar ik wil ook wel weer volgens schema gaan lopen en dat komt vreemd genoeg precies overeen met de planning die ik had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.