Ga naar inhoud

Paula0307 : 18 december 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hi!

 

Na al heel wat gelezen te hebben toch maar even voorstellen.

 

Ik ben 30 jaar en heb twee kindjes. Voor mijn zwangerschappen had ik een 75A cup, niet groot maar ik was er tevreden mee. Nu, na twee zwangerschappen en 2x borstvoeding denk ik er heel anders over. Er is bijna niks meer van over en helaas zit er ook verschil in qua grootte.. Ik wil me graag weer vrouwelijk voelen en dat kleding etc. mooi staat. Partner vindt het niet nodig, maar na wat serieuze gesprekken staat hij gelukkig wel achter mijn besluit.

 

Ik heb drie consulten gepland staan: Veldhoven kliniek (Schietecatte), Boerhaave (vd Weij) en Belgian Beauty Clinic (Verdonck). 

 

Ik heb vooral gekeken naar chirurgen die zo natuurlijk mogelijk opereren. Van wat ik gezien heb, heeft anatomisch momenteel mijn voorkeur maar ik ben heel benieuwd wat ze adviseren.

Zelf ben ik 1,74 en 58 kilo. Erg smal gebouwd. I.v.m sporten en hersteltijd hoop ik dat voor de borst mogelijk is, maar als ik het zo lees is dat bijna niet mogelijk als je heel slank bent..?!

 

Ben erg benieuwd wat voor bv (methode/cc/merk) anderen hebben gehad met dezelfde bouw? En welke kliniek/pc? 

 

Ik hoop hier veel tips en info te kunnen vinden. Hoe bereid je je voor op zo'n consult? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! 
 

Ik ben ook zeer smal gebouwd. 1,64 en altijd rond de 53 kilo. Ik heb paar dagen geleden 245cc dual plane gekregen van Oostveen Bol. Ik ben ook bij vd Weij geweest en hij adviseerde 230 voor de spier. Zeker wel mogelijk dus als je smal en dun bent 🙂 

 

Ik wilde liever geen anatomisch. Ik vind ze wat aan de harde kant. Ik wilde heel graag motiva. Kijk eens naar motiva ergonomix. Als je veel sport snap ik de keuze wel, qua hersteltijd zou ik denken wat is die extra tijd op zoveel jaren plezier van je nieuwe boobies 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Nymeria1 zei:

Hi! 
 

Ik ben ook zeer smal gebouwd. 1,64 en altijd rond de 53 kilo. Ik heb paar dagen geleden 245cc dual plane gekregen van Oostveen Bol. Ik ben ook bij vd Weij geweest en hij adviseerde 230 voor de spier. Zeker wel mogelijk dus als je smal en dun bent 🙂 

 

Ik wilde liever geen anatomisch. Ik vind ze wat aan de harde kant. Ik wilde heel graag motiva. Kijk eens naar motiva ergonomix. Als je veel sport snap ik de keuze wel, qua hersteltijd zou ik denken wat is die extra tijd op zoveel jaren plezier van je nieuwe boobies 🙂

Bedankt voor je antwoord! Wat betreft het laatste, zeker waar :). 

 

Vanwaar je keuze voor Oostveen Bol? Gefeliciteerd trouwens haha. Hoe gaat het herstel? Ik ga eens kijken naar motiva ergonomix.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Paula0307 said:

Hi!

 

Na al heel wat gelezen te hebben toch maar even voorstellen.

 

Ik ben 30 jaar en heb twee kindjes. Voor mijn zwangerschappen had ik een 75A cup, niet groot maar ik was er tevreden mee. Nu, na twee zwangerschappen en 2x borstvoeding denk ik er heel anders over. Er is bijna niks meer van over en helaas zit er ook verschil in qua grootte.. Ik wil me graag weer vrouwelijk voelen en dat kleding etc. mooi staat. Partner vindt het niet nodig, maar na wat serieuze gesprekken staat hij gelukkig wel achter mijn besluit.

 

Ik heb drie consulten gepland staan: Veldhoven kliniek (Schietecatte), Boerhaave (vd Weij) en Belgian Beauty Clinic (Verdonck). 

 

Ik heb vooral gekeken naar chirurgen die zo natuurlijk mogelijk opereren. Van wat ik gezien heb, heeft anatomisch momenteel mijn voorkeur maar ik ben heel benieuwd wat ze adviseren.

Zelf ben ik 1,74 en 58 kilo. Erg smal gebouwd. I.v.m sporten en hersteltijd hoop ik dat voor de borst mogelijk is, maar als ik het zo lees is dat bijna niet mogelijk als je heel slank bent..?!

 

Ben erg benieuwd wat voor bv (methode/cc/merk) anderen hebben gehad met dezelfde bouw? En welke kliniek/pc? 

 

Ik hoop hier veel tips en info te kunnen vinden. Hoe bereid je je voor op zo'n consult? 

 

 

Ik ben ook slank gebouwd, 176 en 58 kilo. Ik heb anatomisch 345 cc implantaten van mentor. Dat is op 20 mei geweest, dus twee maanden geleden. 

 

Ik heb drie consulten gedaan en alle drie kwamen ze rond die grootte uit en ook dual, omdat dat bij mij echt mooier is. Ik denk ook niet dat je per se moet willen kiezen voor "voor de spier" omdat je graag weer wil sporten. Die paar weken dat je misschien eerder kunt sporten weegt niet op tegen 10 jaar aankijken tegen een "rand" (als je pech hebt). Ik heb daarin het advies van de chirurgen gevolgd :-). 

 

Overigens is de hersteltijd ook wel persoonlijk. Ik heb er zelf niet enorm veel last van gehad qua pijn, maar wel weer wat jeuk in de eerste weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Bridt zei:

Ik ben ook slank gebouwd, 176 en 58 kilo. Ik heb anatomisch 345 cc implantaten van mentor. Dat is op 20 mei geweest, dus twee maanden geleden. 

 

Ik heb drie consulten gedaan en alle drie kwamen ze rond die grootte uit en ook dual, omdat dat bij mij echt mooier is. Ik denk ook niet dat je per se moet willen kiezen voor "voor de spier" omdat je graag weer wil sporten. Die paar weken dat je misschien eerder kunt sporten weegt niet op tegen 10 jaar aankijken tegen een "rand" (als je pech hebt). Ik heb daarin het advies van de chirurgen gevolgd :-). 

 

Overigens is de hersteltijd ook wel persoonlijk. Ik heb er zelf niet enorm veel last van gehad qua pijn, maar wel weer wat jeuk in de eerste weken.

 

Dankjewel! De methode laat ik zeker afhangen van wat er geadviseerd wordt! Ik las alleen dat protheses kunnen draaien door sporten als ze dual plane/achter de spier geplaatst worden?

 

Heb jij meer foto's in je album, zo ja, mag ik eens kijken? Fijn dat jouw herstel meeviel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Paula0307 zei:

 

Dankjewel! De methode laat ik zeker afhangen van wat er geadviseerd wordt! Ik las alleen dat protheses kunnen draaien door sporten als ze dual plane/achter de spier geplaatst worden?

 

Heb jij meer foto's in je album, zo ja, mag ik eens kijken? Fijn dat jouw herstel meeviel! 


Rond heeft een aantal % minder kans om te draaien dan met anatomische. 
Dat kan je hier ook wel ergens vinden op het forum. 
 

Succes met kiezen! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Paula0307 said:

 

Dankjewel! De methode laat ik zeker afhangen van wat er geadviseerd wordt! Ik las alleen dat protheses kunnen draaien door sporten als ze dual plane/achter de spier geplaatst worden?

 

Heb jij meer foto's in je album, zo ja, mag ik eens kijken? Fijn dat jouw herstel meeviel! 

Volgens mij is het draaien meer afhankelijk van of je anatomisch of rond plaatst? 

 

Ik voeg je toe aan mijn album!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gisteren heb ik mijn consult gehad bij Verdonck.

 

Hele aardige, vriendelijke man maar voor mijn gevoel stond ik erg snel weer buiten en liet hij viel aan mijn over qua type prothese. Ik had misschien meer persoonlijk advies verwacht ofzo. 

 

Ik heb blijkbaar wat ze noemen een trechterborst (borstkas groeit naar binnen in het midden), en daardoor ook asymmetrische borsten. Motiva heeft mijn voorkeur en hij gaat dan de kleinere borst met de corse doen (325 cc) en de grotere borst met de full (275 cc). Dit zou het verschil minimaal maken, al blijft er altijd wel wat verschil. Ik ben zo'n soort advies (twee verschillende types) nog niet eerder tegen gekomen. Ik merk dat ik nog best wat vragen en onduidelijkheden heb. 

 

Meer vrouwen die dit hebben? En is er een arts die hiermee bekend is? 

 

30 augustus heb ik een consult bij vd Weij. Ben heel benieuwd wat hij zegt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Paula0307! Wat leuk, ik had gister ook mijn consult bij dr. Verdonck 😊. Ik heb geen ervaring met 2 verschillende type protheses, maar met de kennis en ervaring van deze PC zou ik zijn advies vertrouwen.

 

vd Weij gaat je hoogstwaarschijnlijk anatomische mentor prothesen, voor de spier geplaatst, aanbevelen. Volgensmij werkt hij hier in 95% van zijn operaties mee, en de resultaten zijn altijd heel mooi! Ikzelf heb me echter gericht op motiva's omdat die wat zachter en soepeler zijn dan de anatomische mentors. 

 

Dat van die vragen en onduidelijkheden herken ik enorm, ik had juist na het consult nóg meer vragen die erbij kwamen in m'n hoofd haha. Heel veel succes in ieder geval! 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat toevallig @denishaawh! Ik lees net jouw verslag van het consult haha. Grappig, dan hebben we dezelfde gepast (die 275 cc dan). Al weet ik even niet of dat dan de ergonomix is? Blauw is tie?  Ga jij nog op consult bij een andere pc? Van der Pot spreekt mij ook erg aan, twijfel heel erg om bij hem ook nog een consult aan te vragen. Dan maar iets langer sparen haha.. 

 

Ja vd Weij werkt niet met motiva he, dat is wel jammer. Gezien zijn resultaten en recensies wil ik toch wel graag bij hem langs. Verdonck zei dat mijn huid enorm dun is en dat voor de spier echt af te raden is. Dus ben heel benieuwd!

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blauwe is inderdaad de ergonomix! Full projectie :). En ja mijn huid is volgens Veronck dus ook heel dun, vandaar onder de spier (dual plane) plaatsing. Maar ben vóór de corona ellende al bij vd. Weij geweest en voor mentor anatomisch was mijn huid dan wél weer dik genoeg om boven de spier te kunnen. Projectie van die anatomische prothese is wat minder dan van Motiva, daar zal het dan waarschijnlijk aan liggen?

 

Meen me trouwens ook te herinneren dat vd. Weij de huiddikte exact heeft opgemeten, Verdonck zijn oordeel was op het oog. Blijft natuurlijk een kwestie van persoonlijke voorkeur want beide PC's krijgen enorm veel lof op dit forum. Ik ga zelf nog op consult bij dr. van Selms in het Jan van Goyen (Amsterdam), werkt ook met Motiva dus ben benieuwd naar zijn advies. En ja, dr. van der Pot, prachtige foto's op instagram, wil ik stiekem óók nog bij langs gaan. Keuze stress hé! 😋

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Paula0307 Verdonck raadde mij destijds 255 cc Motiva Full aan, dual plane, in combinatie met een borstlift.

Uiteindelijk heb ik gekozen voor Nio, ook 255 cc Motiva Full, maar dan voor de spier, zonder borstlift. Ben er heel blij mee; nu een half jaar PO. 

 

Van der Weij zal idd ws voor de spier aan raden bij je, voor de spier. Hij zal niet heel veel cc aanraden, hij houdt van bescheiden borsten.

 

Van der Pot is idd ook heel erg goed, maar wel duur.

 

Succes met je consulten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Consult 2 zit erop!

 

Zoals gedacht adviseert vd Weij anatomisch voor de spier (230/270 cc). Zijn werk ziet er prachtig uit maar toch klinkt dit weinig. Mijn borstbreedte is 12 cm. Volgens hem is dit de max. Anders heb je kans dat je randen gaat zien.

 

Ik vond het verder een prettig consult, voelde me meer op mijn gemak dan bij Verdonck. Sowieso een goed gevoel bij Boerhaave. 

 

Maar goed, twijfels alom dus haha.

 

7 september nog een consult bij Veldhoven kliniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Paula0307

 

Wat fijn dat je de stap hebt genomen om voor een borstvergroting te gaan en daarmee je zelfvertrouwen weer een enorme boost te geven! 

Wat betreft je keuzes over de manier van plaatsen en hoeveel CC kan je misschien het beste eens opzoek gaan naar afbeeldingen die je mooi vind en dan de PC laten vertellen of en hoe hij dit voor jou kan realiseren, voor de spier lijkt misschien idealer en ik hoor ook regelmatig dat het herstel wat sneller gaat maar vergis je niet want ook daarvan heb je weken nodig om te herstellen. En uiteindelijk moet de PC ze gaan maken en heeft hij er de beste kijk op 😁 Zelf heb ik motiva Corse 650 en 590 cc dual plane wegens ongelijke voorsituatie,  helemaal gelijk gaan ze niet worden maar altijd beter dan wat het was, ben nu bijna 2 weken PO , als je wil kan je in mn album mijn voorgang bekijken...

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Paula0307

Spannend je gaat het borsten avontuur aan. 
Ik ben zelf ook best slank en 1.55 😂 , en toch gekozen voor een bredere prothese motiva ergonomix demi .

Ik wilde een natuurlijke look en die heb ik gekregen .

De motiva prothese zijn ronde protheses die in een druppel vallen . Ze voelen heel zacht aan nu en hebben natuurlijke vorm vind ik. 
Wat @iloontje148 ook zegt , neem een foto mee van borsten die je heel mooi vind . Zo weet je zeker dat de pc weet wat jij hoopt te bereiken !!!  
 

heel veel succes straks 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi @Paula0307

 

Ik heb even je topic gelezen. Zal je toevoegen aan mijn album. 
 

Ik heb zelf 370 cc voor de spier gekregen van dr van der Weij, had van mezelf al een brede borst. C cup. Heb gekozen voor een Ronde brede prothese met extra projectie. De mentor Round extra mpp 370 cc.

 

Ik ben zelf 1.78 en woog ongeveer 66 kilo, maar sport normaal erg veel, dus wat zwaarder vanwege m’n spiermassa. Is echt afkicken nu 😫.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.