Ga naar inhoud

Flatmommy : 16 oktober 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Op 27-10-2020 om 18:02, Lilve zei:

Hoi @Flatmommy, hoe is het met je? 

Hey,

 

Ik ben nu 2 wkn PO. Het gaat nu echt heel goed waar ik super blij mee ben. Ik ben met 10 dgn PO gaan werken en dat was nog heel pijnlijk. Met name het schakelen bij het autorijden. Maar de dagen daarna ging het elke dag een stuk beter gelukkig. Ik heb nu minder pijn, waardoor ik weer moet oppassen dat ik niet te veel doe, zoals te zwaar tillen. De uitwendige wonden genezen naar mijn idee ook goed. De prothesen zitten nog wat hoog, maar dat zal denk ik nog even duren voordat ze hun uiteindelijke vorm gaan krijgen. 
 

Hoe gaat het met jouw herstel? Jij zit al op 2,5 week PO. Bijna op de helft moet je maar denken😊 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen dat het herstel goed gaat. Gaat bij mij ook heel goed moet ik zeggen. Borsten zijn nu wel echt mega gevoelig 😬😫. Maarja hoort er bij. Ik hoef gelukkig pas woensdag te beginnen met werken. Bij mij beginnen ze heel langzaam iets te zakken en iets zachter te worden. Had je nou een album? Ja duurt wel lang hoor, nu het beter gaat denk ik jeeeeeetje nog 4 weken niks doen. Maarja alles voor de beautyfull boobies 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Lilve zei:

Fijn om te horen dat het herstel goed gaat. Gaat bij mij ook heel goed moet ik zeggen. Borsten zijn nu wel echt mega gevoelig 😬😫. Maarja hoort er bij. Ik hoef gelukkig pas woensdag te beginnen met werken. Bij mij beginnen ze heel langzaam iets te zakken en iets zachter te worden. Had je nou een album? Ja duurt wel lang hoor, nu het beter gaat denk ik jeeeeeetje nog 4 weken niks doen. Maarja alles voor de beautyfull boobies 😁

Hey, fijn dat jouw herstel ook goed verloopt. Dat gevoelige herken ik wel ja. Ik heb de BH van de kliniek vervangen voor een level 3 sport BH van de Hunkemöller. Het geeft wat meer ondersteuning wat het wat minder gevoelig maakt. 
Bij mij worden ze ook langzaam wat zachter. Zakken doen ze nog niet zo. Ze zijn wel echt groter dan ik had verwacht. Ms dat het over een paar mnd minder is, maar als ik nu mijn BH uit doe denk ik steeds “Jeetje wat een mega tieten!”. 

Gelukkig duurt woensdag nog even voor je. Kun je nog even rustig aan doen. Moet je veel tillen voor je werk? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Flatmommy zei:

Hey, fijn dat jouw herstel ook goed verloopt. Dat gevoelige herken ik wel ja. Ik heb de BH van de kliniek vervangen voor een level 3 sport BH van de Hunkemöller. Het geeft wat meer ondersteuning wat het wat minder gevoelig maakt. 
Bij mij worden ze ook langzaam wat zachter. Zakken doen ze nog niet zo. Ze zijn wel echt groter dan ik had verwacht. Ms dat het over een paar mnd minder is, maar als ik nu mijn BH uit doe denk ik steeds “Jeetje wat een mega tieten!”. 

Gelukkig duurt woensdag nog even voor je. Kun je nog even rustig aan doen. Moet je veel tillen voor je werk? 

O, en om je vraag te beantwoorden, ik heb nog geen album. Moet daar nog eens voor gaan zitten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Flatmommy zei:

Hey, fijn dat jouw herstel ook goed verloopt. Dat gevoelige herken ik wel ja. Ik heb de BH van de kliniek vervangen voor een level 3 sport BH van de Hunkemöller. Het geeft wat meer ondersteuning wat het wat minder gevoelig maakt. 
Bij mij worden ze ook langzaam wat zachter. Zakken doen ze nog niet zo. Ze zijn wel echt groter dan ik had verwacht. Ms dat het over een paar mnd minder is, maar als ik nu mijn BH uit doe denk ik steeds “Jeetje wat een mega tieten!”. 

Gelukkig duurt woensdag nog even voor je. Kun je nog even rustig aan doen. Moet je veel tillen voor je werk? 

Hahaha, nou echt hè, ik heb ook van die joekels 😜. Moet er ook echt aan wennen, maar vind ze wel erg mooi. En ze gaan nog zooo veranderen. Ik werk in de thuiszorg, dus het verschilt per cliënt. Maar ze passen de routes voor mij aan zodat ik zonder te zwaar te tillen of te veel te moeten bukken toch kan werken. Medicatie aanreiken, wonden verzorgen, dat soort dingen dat kan ik wel. Maar mensen uitgebreid douchen en steunkousen aan doen enzo, gaat me echt nog niet lukken. Trouwens mag niet eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Flatmommy zei:

O, en om je vraag te beantwoorden, ik heb nog geen album. Moet daar nog eens voor gaan zitten. 

Want welke protheses en maat en voor of dual plane had jij nou ook alweer gekregen? Ben namelijk benieuwd naar het werk van dr van der Weij en hoe het bij iedereen eruit ziet en wordt. 
Maar fijn dat het goed gaat en mocht dat gewoon een ander soort sportbeha? Is dat er 1 met een ritsje ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Lilve zei:

Hahaha, nou echt hè, ik heb ook van die joekels 😜. Moet er ook echt aan wennen, maar vind ze wel erg mooi. En ze gaan nog zooo veranderen. Ik werk in de thuiszorg, dus het verschilt per cliënt. Maar ze passen de routes voor mij aan zodat ik zonder te zwaar te tillen of te veel te moeten bukken toch kan werken. Medicatie aanreiken, wonden verzorgen, dat soort dingen dat kan ik wel. Maar mensen uitgebreid douchen en steunkousen aan doen enzo, gaat me echt nog niet lukken. Trouwens mag niet eens.

Ja dat denk ik ook dat ze nog gaan veranderen. Ben wel super benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden. 
fijn dat ze je werk voor je kunnen aanpassen. Dan is het werk ook te overzien straks. Ook wel weer leuk werken. Lijdt een beetje af van de eventuele pijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Lilve zei:

Want welke protheses en maat en voor of dual plane had jij nou ook alweer gekregen? Ben namelijk benieuwd naar het werk van dr van der Weij en hoe het bij iedereen eruit ziet en wordt. 
Maar fijn dat het goed gaat en mocht dat gewoon een ander soort sportbeha? Is dat er 1 met een ritsje ook?

Ik heb 265 cc. Dat is type prothese 331, tall high, moderate profile (wat dus nu nog lijkt als xtra high profile😂). Deze zijn dual plane geplaatst omdat ik een dunne huid heb. 
deze BH is het: https://www.wehkamp.nl/app/product/16576684?utm_source=app&utm_medium=share&utm_campaign=pdp_share

De verpleegkundige gaf aan dat het mocht, zolang er maar genoeg druk is op de borsten ivm het vocht. De vullingen heb ik eruit gehaald. Hij valt trouwens klein. Ik heb hem in 75D, terwijl als ik mijn borstel opmeet ik een 70C zou moeten hebben. Ik denk doordat een borst met prothesen massiever is dan een natuurlijke zachte borst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm ik heb namelijk maar 1 bh van de kliniek aangeschaft ik had ergens namelijk gelezen dat ze heel snel droog zijn dus dacht dat komt goed. Maar nu ik deze zie denk ik, wow! Die is mooi en die kan ik later ook nog tijdens het sporten gewoon gebruiken

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Boobcar zei:

hmm ik heb namelijk maar 1 bh van de kliniek aangeschaft ik had ergens namelijk gelezen dat ze heel snel droog zijn dus dacht dat komt goed. Maar nu ik deze zie denk ik, wow! Die is mooi en die kan ik later ook nog tijdens het sporten gewoon gebruiken

Ik moet zeggen dat ik ze niet heel snel vind drogen! Heb m 1 x in de droger gegooid maar toen zat ie wel erg strak. Dus daarna niet meer gedaan. Maar zoals jij ervaart het wel oké is ivm zachter worden begin te twijfelen, miss maar in de droger gooien na het wassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.