Ga naar inhoud

1 dag po... Ik schrok me rot


Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal, 

 

Ik ben nieuw hier. Gisteren was het eindelijk zover, ik heb borsten! Rond 425 cc mentor, hoog profiel dual plane. 

Het is me echt enorm mee gevallen, de hele OK etc. Vannacht zelf redelijk kunnen slapen. 

Nu mocht ik me net voor het eerst douchen en zag ik ze voor het eerst zonder bh en borstband.. Van voren prachtig... Van opzij... Ik kan wel janken... Ze zijn niet mooi rond, er zitten "deuken" in etc.. 

 

Heeft iemand dit ook ervaren? Is het uiteindelijk wel mooi geworden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel normaal. Je borsten veranderen de eerste 3 maanden nog heel erg. 1 dag po is niks en absoluut niet hoe het gaat zijn.

No worries!

Ik heb de eerste 2,5 week een deuk in m'n rechter onderpool gehad. Prothese links was sneller ingedaald dan rechts. Dat is gewoon helemaal goed gekomen.😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Ld1234 zei:

Heel normaal. Je borsten veranderen de eerste 3 maanden nog heel erg. 1 dag po is niks en absoluut niet hoe het gaat zijn.

No worries!

Ik heb de eerste 2,5 week een deuk in m'n rechter onderpool gehad. Prothese links was sneller ingedaald dan rechts. Dat is gewoon helemaal goed gekomen.😊

Dank je wel!! Nu ben ik iets rustiger 🙈

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Aardbeitje zei:

Hocus pocus pilatus, nee helaas dat gaat niet werken.

Maar ik snap volledig jou zorgen en schrik, heel normaal !

 

Dit heeft tijd nodig sterker nog kan zelfs tot drie maanden duren, welkom bij het woord GEDULD.....

vreselijk woord he !

 

 

@Ld1234 heeft gelijk !

 ❤️❤️ Blij dat ik me heb aangemeld bij dit forum! Thanks ladies! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Ykemuis zei:

Dank je wel!! Nu ben ik iets rustiger 🙈

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.


Ohhhhh dat komt nog helemaal

goed hoor! 
Na je eeuwige (zo lijkt het toch) geduld, het indalen en nog meer geduld zullen je borsten prachtig zijn! 
 

Goed rusten, je spiegel van medicatie opbouwen en binnenkort genieten van je mooie borsten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Aardbeitje zei:

Hocus pocus pilatus, nee helaas dat gaat niet werken.

Maar ik snap volledig jou zorgen en schrik, heel normaal !

 

Dit heeft tijd nodig sterker nog kan zelfs tot drie maanden duren, welkom bij het woord GEDULD.....

vreselijk woord he !

 

 

@Ld1234 heeft gelijk !

Hahaha goh heb je hier ervaring  mee @Aardbeitje😀😀😀

 

@Ykemuis blij dat je gerustgesteld bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ykemuis zei:

Hoi Allemaal, 

 

Ik ben nieuw hier. Gisteren was het eindelijk zover, ik heb borsten! Rond 425 cc mentor, hoog profiel dual plane. 

Het is me echt enorm mee gevallen, de hele OK etc. Vannacht zelf redelijk kunnen slapen. 

Nu mocht ik me net voor het eerst douchen en zag ik ze voor het eerst zonder bh en borstband.. Van voren prachtig... Van opzij... Ik kan wel janken... Ze zijn niet mooi rond, er zitten "deuken" in etc.. 

 

Heeft iemand dit ook ervaren? Is het uiteindelijk wel mooi geworden? 

Ik zal je toevoegen aan mijn album. Bij mijn eerste operatie kun je goed zien dat na een week of 6 het meer op het eindresultaat gaat lijken. Ik heb voor de spier, dus die dalen wel wat makkelijker dan bij dual plan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ykemuis zei:

Dank je wel!! Nu ben ik iets rustiger 🙈

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Typisch gevalletje dual plane!

Protheses moeten nog zakken, daardoor word je onderpool ook mooi rond.

Komt helemaal goed..alleen zoals de rest al zegt. Geduld is het magische woord. Vreselijk woord is het ook😩

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las even mee en zag dat nog niemand je vertelt heeft dat je wel een beetje geduld moet hebben😜🙈

 

 

Gaat helemaal goed komen. Je bent niet de enige die dag 1 denkt... 'waar ben ik aan begonnen!?!?' 

 

Goed naar de adviezen van je PC luisteren en naar je lijf. 

Er gaat van alles geks gebeuren.. Steken, pijn, zeuren, prikken en misschien zelfs het gevoel van bubbels in je borsten. Hoort er allemaal bij...

Probeer niet te snel te paniekeren.  Pas als je koorts krijgt of plotselinge (die er eerst niet waren) zwellingen, roodheid of andere tekens die op een ontsteking lijken dan moet je wel zo vlug mogelijk contact opnemen. 

 

Ik wens je een heel goed herstel toe. 

Denk dat we hier allemaal ook heel benieuwd zijn naar je vooruitgang. 😉

Houdt ons maar op de hoogte😊🍀

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Ykemuis zei:

Dank je wel voor je lieve geruststellende reactie! 

Ik heb voornemens om elke week een foto te maken. Zodat ik zelf het verschil ook goed kan zien. 

De eerste dagen schijnen het pittigste te zijn toch? 🙈 

Foto's maken moet je zeker doen! Dan zie je ook echt verschil. 

Ik moet bij me zelf wel zeggen dat ik ze wanneer ik er gewoon in de spiegel naar kijk ik ze altijd veel mooier vind dan op de foto bij mezelf.. 🤔Nu is dat m'n algehele vibe wel bij foto's van mezelf 🙈... Vast herkenbaar🤣

 

De eerste dagen zijn idd het zwaarst (vond ik iig wel beide operaties) 

Maar goed.. Het is ook gewoon een echte operatie met narcose en al.. Onderschat dat niet! Je lichaam heeft echt tijd nodig. 

 

En dat gevoel dat er een tractor over je heen is gereden is na een week al veel minder.. Tegen die tijd mopper je waarschijnlijk net zoals de rest van ons dat het slapen in standje 'opgebaard' je langzaam gaat vervelen (zacht uitgedrukt.😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha "standje opgebaard" 🤣🤣

Ik ben de afgelopen 10 jaar, 7 keer geopereerd, alle keren onder narcose, erg veel last van gehad. En nu? Ja ik heb wel pijn, spierpijn en het drukt wat op m'n ribben, maar verder is het best goed te doen eigenlijk, helemaal niet misselijk, duizelig etc. 

Volgende week moet ik al voor wondcontrole, ben benieuwd hoe ver het dan al is. 

 

Geduld, geduld, geduld 🤦🏻‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve dames 

 

Net even stiekem 5 minuutjes de boel gelucht 🙈... Zo lekker even geen druk erop en fresh air! Herkenbaar? 

 

Het ziet er elke dag beter uit, maar we zijn er nog lang niet... Iets met geduld 😜. Ik heb een album aangemaakt en zal daar af en toe wat aan toevoegen. 

 

❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Ykemuis zei:

Hoi lieve dames 

 

Net even stiekem 5 minuutjes de boel gelucht 🙈... Zo lekker even geen druk erop en fresh air! Herkenbaar? 

 

Het ziet er elke dag beter uit, maar we zijn er nog lang niet... Iets met geduld 😜. Ik heb een album aangemaakt en zal daar af en toe wat aan toevoegen. 

 

❤️


Je ziet ze dagelijks veranderen. Soms denk je wauw en een ander moment bleh... 

En wat kan het toch fijn zijn dat die bh even uit mag he!

Mag ik mee kijken in je album?  
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Ykemuis zei:

Hoi lieve dames 

 

Net even stiekem 5 minuutjes de boel gelucht 🙈... Zo lekker even geen druk erop en fresh air! Herkenbaar? 

 

Het ziet er elke dag beter uit, maar we zijn er nog lang niet... Iets met geduld 😜. Ik heb een album aangemaakt en zal daar af en toe wat aan toevoegen. 

 

❤️


Ik kijk graag mee! Als je terug wil kijken zeg het maar. Mijn boobs waren 1 dag PO (en de dagen erna) net 2 vierkante blokken (ook dual plane). Uiteindelijk helemaal goed gekomen, dus no stress! 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.